Kahvitarjoilu!

Back to yleinen keskustelu O

olen kuullut teinityttöjä kutsuttavan "pikkusuolasiks".... Kiitos kiitos! :)

Jees tää ois mun 476:s posti... :angry: kiva ku ootte ollu täällä ja sillee, rispektiä lähtee seuraaville henkilöille: .......

Vakavasti puhuen, mielestäni tälläkin foorumilla pitäisi pyrkiä säilyttämään tietynlainen postausten laatu. Vaikka Freestyle-alueen perustaminen laskikin tuota rimaa aika rankalla kädellä, niin "My nth post!" -tyyppiset threadit kuuluvat mielestäni jonnekin muualle. Välillä täällä tietysti joku flippaa ja sairastuu kirjoitusripuliin ilman mitään pointtia, mutta yleensä se on ohimenevää - kehottaisin etsimään muunkinlaista sisältöä elämäänsä.

Sanokaa kalkkikseksi ja tiukkapipoksi, mutta jutun taso on ainakin itselläni yksi syy miksi en ole koskenut klubituksen foorumiin vaan käyn mieluummin plattarilla. Olenko mielipiteineni yksin?

Quote by khatt
Jees tää ois mun 476:s posti... :angry: kiva ku ootte ollu täällä ja sillee, rispektiä lähtee seuraaville henkilöille: .......

Vakavasti puhuen, mielestäni tälläkin foorumilla pitäisi pyrkiä säilyttämään tietynlainen postausten laatu. Vaikka Freestyle-alueen perustaminen laskikin tuota rimaa aika rankalla kädellä, niin "My nth post!" -tyyppiset threadit kuuluvat mielestäni jonnekin muualle. Välillä täällä tietysti joku flippaa ja sairastuu kirjoitusripuliin ilman mitään pointtia, mutta yleensä se on ohimenevää - kehottaisin etsimään muunkinlaista sisältöä elämäänsä.

Sanokaa kalkkikseksi ja tiukkapipoksi, mutta jutun taso on ainakin itselläni yksi syy miksi en ole koskenut klubituksen foorumiin vaan käyn mieluummin plattarilla. Olenko mielipiteineni yksin?


Get a life.. Oikeesti, jos ei häröpostaukset miellytä, älä lue freestyleä.

Quote by khatt
Jees tää ois mun 476:s posti... :angry: kiva ku ootte ollu täällä ja sillee, rispektiä lähtee seuraaville henkilöille: .......

Vakavasti puhuen, mielestäni tälläkin foorumilla pitäisi pyrkiä säilyttämään tietynlainen postausten laatu. Vaikka Freestyle-alueen perustaminen laskikin tuota rimaa aika rankalla kädellä, niin "My nth post!" -tyyppiset threadit kuuluvat mielestäni jonnekin muualle. Välillä täällä tietysti joku flippaa ja sairastuu kirjoitusripuliin ilman mitään pointtia, mutta yleensä se on ohimenevää - kehottaisin etsimään muunkinlaista sisältöä elämäänsä.

Sanokaa kalkkikseksi ja tiukkapipoksi, mutta jutun taso on ainakin itselläni yksi syy miksi en ole koskenut klubituksen foorumiin vaan käyn mieluummin plattarilla. Olenko mielipiteineni yksin?


Heh, Freestyle-alue on ihmisille joilla ei ole mitään järkevää sanottavaa :D

Ja eikö tämän foorumin suosiosta voi päätellä, että Plattarin käyttäjien keskuudessa on selvästi ollut tilausta rehelliselle tuubafoorumille? Fiksuja juttuja varten täällä on valinnanvaraa vaikka kuinka, mutta myös paskaläppä tarvitsee paikkansa, mielestäni.

Quote by dixoff
Ja eikö tämän foorumin suosiosta voi päätellä, että Plattarin käyttäjien keskuudessa on selvästi ollut tilausta rehelliselle tuubafoorumille? Fiksuja juttuja varten täällä on valinnanvaraa vaikka kuinka, mutta myös paskaläppä tarvitsee paikkansa, mielestäni.


tässähän se kiteytyi :hearts:

Dixoff on harvinaisen oikeassa. Itse suhtauduin tähän tuuba-alueeseen aluksi hyvinkin kriittisesti, mutta tämä on jo muutaman viikon jälkeen osoittautunut varsin tarpeelliseksi... ja joskus aika huvittavaksikin. Ja mikä parasta, täälläkin käyttäjät ovat syyllistyneet tuohon Platinumin helmasyntiin; hyvään keskusteluun.

Quote by Tapi T
Ja mikä parasta, täälläkin käyttäjät ovat syyllistyneet tuohon Platinumin helmasyntiin; hyvään keskusteluun.


Muuten hyvä, mutta riskinä tuossa on other chatin ja freestylen rajojen hämärtyminen, kuten Klubituksen vastaavilla alueilla on käynyt. Jos topicci kääntyykin elinkaarensa puolessa välissä älyllisen keskustelun puolelle, nin siirretäänkö se sitten other chattiin vai kuinka? Olisi harmi missata hyviä keskusteluja siksi että seuraan tätä puolta aika epäsäännöllisesti.

Hei...
Iloinen kahvitarjoilu on muuttunut vakavaksi puhumiseksi.
Ei tällästä tänne :D :D

Tottahan se on että freestyle ja other chat saattavat lähentyä toisiaan, mutta uskoisin että se nyt ei ole vielä ihan perin seuraavan kuukauden murhe... Jos modet saavat "kunnon" säännöt aikaan jne, en usko että mitään ongelmia syntyy.
Freestylellä on kyllä paikansa tällä foorumilla. Aikaisemmin kaikki selkäänhuohottaja modet nussivat toisinaan pilkkua ja lopettivat aina kaikki "paskat" topic:it.
Mielestäni se paskanjauhanta on kuitenkin sopivaa vastapainoa tuolle vakavemmista asioista puhumiselle.
Ja toisille tää freestyle on mukavampi paikka avautua, koska täältä puuttuvat ne kaikista vakavimmin ajattelevat jöröt!
Jos ei tykkää, ei tarvitse lukea...

Quote by Blackout
Quote by Tapi T
Ja mikä parasta, täälläkin käyttäjät ovat syyllistyneet tuohon Platinumin helmasyntiin; hyvään keskusteluun.


Muuten hyvä, mutta riskinä tuossa on other chatin ja freestylen rajojen hämärtyminen, kuten Klubituksen vastaavilla alueilla on käynyt. Jos topicci kääntyykin elinkaarensa puolessa välissä älyllisen keskustelun puolelle, nin siirretäänkö se sitten other chattiin vai kuinka? Olisi harmi missata hyviä keskusteluja siksi että seuraan tätä puolta aika epäsäännöllisesti.


jospas sitten tällä saisi jutut rehottaa ja voisi jopa sanoa ne fiksutkin jutut jos mieleen tulevat. Minusta freestylessä on ollut varmaan kahteen vuoteen plattarin kiinnostavimmat jutut. Älyllisyys ei minusta poissulje huumoria eikä huumori asioiden abstraktimpaa käsittelyä, itseasiassa huumori, tyhmäkin huumori, vaatii välillä hyvässä seurassa enemmän kuin auton renkaanvaihdosta keskustelu (en tarkoita, että other chatissa puhuttaisiin vain tällaista, en vain ole löytänyt sieltä aikoihin mitään itseäni kiinnostavaa). Et ehkä sunkin pitää vaan jaksaa, ja lukea tätä silloin tällöin...!

koska tämä on freestyle, ja koska mieleeni tuli tästä topicista löyhästi eräs "menneisyyteni moderaattori", niin kerronpas tässä kuinka lukion äidinkielen opettajan sijainen sanoi minulle että "älä kirjoita abstrakteista asioista " (oli joku vapaa aihe). Koetin kysyä, mitä hän tarkoittaa, koska monet asiat ovat minusta vähän niinku abstraktion tasolla käsiteltäviä, ja sain oikeinkin hyviä numeroita abstrakteilla aiheillani edellisiltä opettajilta. "Ei, älä vaan kirjoita abstrakteista asioista". No sitten kirjoitettiin että "pekka meni kouluun ja opettaja sanoi että pekka saa kirjoittaa vain aineita joissa pekka menee kouluun". Arvatkaa sainko sittenkään hyvää numeroa? tarkoittiko tuo moderointi sitä, että a)en saa kirjoittaa abstrakteista asioista ja b) en saa kirjoittaa myöskään aineita jotka eivät käsittele abstraktioita c)minun ei kannattaisi kirjottaa ollenkaan d)jotain piti sanoa kun ei ymmärtänyt mistä kirjoitan e)en osannut piilovittuilla tarpeeksi taitavasti kirjoittaessani kuinka pekka meni kouluun.

Ja mitkä vaihtoehdoista korreloivat freestylen ja sen kanssa mitä täällä saa kirjoittaa? miksi minä täällä kirjoitan kun pitäisi kirjoittaa jotain ihan muuta?? oliko tämä tyhmät kysymykset topikki?

kirjoitusripulia kaikille!
eiko

Koska tykkään metakeskustelusta
ja olen tänään hyvällä tuulella, annan
tälle 'viikon postaus' -arvonimen. :cool:


Quote by Eiko
koska tämä on freestyle, ja koska mieleeni tuli tästä topicista löyhästi eräs "menneisyyteni moderaattori", niin kerronpas tässä kuinka lukion äidinkielen opettajan sijainen sanoi minulle että "älä kirjoita abstrakteista asioista " (oli joku vapaa aihe). Koetin kysyä, mitä hän tarkoittaa, koska monet asiat ovat minusta vähän niinku abstraktion tasolla käsiteltäviä, ja sain oikeinkin hyviä numeroita abstrakteilla aiheillani edellisiltä opettajilta. "Ei, älä vaan kirjoita abstrakteista asioista". No sitten kirjoitettiin että "pekka meni kouluun ja opettaja sanoi että pekka saa kirjoittaa vain aineita joissa pekka menee kouluun". Arvatkaa sainko sittenkään hyvää numeroa? tarkoittiko tuo moderointi sitä, että a)en saa kirjoittaa abstrakteista asioista ja b) en saa kirjoittaa myöskään aineita jotka eivät käsittele abstraktioita c)minun ei kannattaisi kirjottaa ollenkaan d)jotain piti sanoa kun ei ymmärtänyt mistä kirjoitan e)en osannut piilovittuilla tarpeeksi taitavasti kirjoittaessani kuinka pekka meni kouluun.


Muukin viesti oli silkkaa asiaa, ja erityisesti tämän
osuuden lukeminen huvitti olematta hekoheko -hauska,
mikä on peräti harvinaista nykyään. Sujuvaa tekstiä
ja samaistuinkin tähän, koska lukiossa kävin samantyyppistä
dialogia äidinkielenopettajamme sijaisen kanssa. :D

Olisivatpa kaikki viestit kaikilla forumeilla muotonsa
ja sisältönsä puolesta yhtä viihdyttäviä :)

kyllä eiko pisti asiallista tekstiä. Itselläni lukion käynti keskeytyi 1,5 vuodeksi kun sain tarpeekseni sen hetkisestä äidinkielen opetuksesta. Äidinkielennumeroni oli aina ollut kiitettävä ja sitten eräs opettaja päätti etteivät aineet saa olla huumoripitoisia ja hylkäsi minulta neljä ainetta putkeen aiheuttaen kahden äidinkielen kurssin uudelleen käymisen myöhemmin johtuen surkeasta arvosanasta.

Ja kuinka iloinen olinkaan palauttaessani ylioppilaskokeiden aineita kun huomasin tarkastavan opettajan olevan tuo samainen turkulaisperäinen oikeistolainen reikäpää.

<3

Quote by serotonot
eräs opettaja päätti etteivät aineet saa olla huumoripitoisia ja hylkäsi minulta neljä ainetta putkeen
Tais olla lukion ekalla, kun mun äikänmaikka hylkäs yhden aineen - ja syystä. Mut se sano, että "kirjoittakaa se aine omin sanoin"! Ja minä tein työtä käskettyä...

No mä kirjoitin sen aineen sit uusiksi suomeksi kotona, ja sain jonku säälipisteseiskan.

mitäs me ahdasajatuksisten äidinkielenopettajien päähänpotkitut metakeskustelijat! :heart: kixuplur hymiö!

Se meidän opettaja varmaan meni Tressin kouluun töihin. Ja sit Serotonotin. Ja joka paikassa, ne pikku pedot tulivat näykkimään jaloista ja kirkumaan että "mikä sitten ei ole abstraktia! miksei vakavista asioista voi kirjoittaa humoristisesti?"!

eiko

Quote by Blackout
Muuten hyvä, mutta riskinä tuossa on other chatin ja freestylen rajojen hämärtyminen, kuten Klubituksen vastaavilla alueilla on käynyt. Jos topicci kääntyykin elinkaarensa puolessa välissä älyllisen keskustelun puolelle, nin siirretäänkö se sitten other chattiin vai kuinka? Olisi harmi missata hyviä keskusteluja siksi että seuraan tätä puolta aika epäsäännöllisesti.

Periaatteessa freestylen ja other chatin rajan hämärtyminen on kyllä mahdollista ja aika todennäköistäkin, mutta voin kyllä melkein luvata, että muutaman pitävät huolen tämän osaston huuruilusta.
:D
Huomatkaamme, että tämä on Freestyle, sana on siis vapaa (tietyin rajoituksin, tottakai ;) ). Koska freestylessä saa puhua aivan mistä vaan, niin en näe mielekkäänä ruveta rajoittamaan tämän alueen keskustelua siirtämällä topiikkeja muualle - tämähän sotisi koko alueen periaatetta vastaan.

Peukku Eikolle, btw.

Quote by Daniel Braun
Olkaatten hyvät!


Tämä elämän kadottanut sielu "pääsi" tonnikerhoon :excellent: :excellent:

:scared:


U know, spontaani ejakulaatio lentoemännän vahingossa hipaistessa sun
olkapäätäs kävellessään ohi ei kvalifioi suo vielä..

Quote by Blackout
Jos topicci kääntyykin elinkaarensa puolessa välissä älyllisen keskustelun puolelle, nin siirretäänkö se sitten other chattiin vai kuinka?


Ei mun mielestä mitään siirtelyitä. Freestylessä vaan tosiaan pitää varautua sitten siihen että mahdollinen orastava älyllinen keskustelu voidaan lyödä läskiksi milloin tahansa. Toisaalta se tekee ihan kiinnostavaksi tämän seuraamisen kun ei aina voi tietää milloin joku on tosissaan ja milloin sikailee. :)

Quote by Ana / Shiner
Quote by Daniel Braun
Olkaatten hyvät!


Tämä elämän kadottanut sielu "pääsi" tonnikerhoon :excellent: :excellent:

:scared:


U know, spontaani ejakulaatio lentoemännän vahingossa hipaistessa sun
olkapäätäs kävellessään ohi ei kvalifioi suo vielä..


:( Eikö?
No sitten koko juttu onkin turhaa...

Päivän piristävin postaus!
Thanks! Sai hymyn kyllä nousemaan kasvoille!!

Mulla olis just ollut vähän hyvää kääretorttua jota olisi voinut tarjota mun uuden hienon Addict-statuksen kunniaksi, mutta sori, söin ne ihan itse :D

Olkaatten hyvät!

Tuolla olis kaffea...
Tossa pullaa ja kakkua.
Tosta saa boolia ja tuolta lapsille limua!
Pikkusuolaista löytyy myös...
Toivottavasti maistuu!

Jaa että miksikö?

Tämä elämän kadottanut sielu "pääsi" tonnikerhoon :excellent: :excellent:

:scared:

O