Ajatuksia

Back to yleinen keskustelu O

Miksi edes olemme olemassa? Mikä on elämän tarkoitus? Onko se vain sitä että me opiskelemme, menemme työhön ja kuolemme vanhuuteen? Vai onko elämä harhainen käsitys solujemme yhteistyöstä? :scared:

lue vaikka tämä nyt aluksi --> http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=3321&highlight=filosofia

Quote by jUSSi

Enää eivät wanabemodet iske, vaan ihan oikeat modet :D :D
Jees, ainakin Jussi:sta on saatu Plattariin oiva "uusi"moderaattori!
Jatka hyvää työtä... ;)

Quote by Daniel Braun
Jatka hyvää työtä... ;)

En mä tätä ihan niinkään "moderoinniks" tarkoittanut. Saa tänne mietteitä laittaa, ajattelin vain, että niin tuolta löytyisi jo valmiiksi paaaaljon miettimisen aihetta :)

Quote by jUSSi
Quote by Daniel Braun
Jatka hyvää työtä... ;)

En mä tätä ihan niinkään "moderoinniks" tarkoittanut. Saa tänne mietteitä laittaa, ajattelin vain, että niin tuolta löytyisi jo valmiiksi paaaaljon miettimisen aihetta :)

Höh :right:

ajatuksia...
Tsiisus!
Mä en ymmärrä tän ihmisen postauksia... :scared:
"höh/hih/pöh/+ hymiöt"

Quote by Daniel Braun
ajatuksia...
Tsiisus!
Mä en ymmärrä tän ihmisen postauksia... :scared:
"höh/hih/pöh/+ hymiöt"

Onneksi olkoon Daniel!!!

Ilmiannoit juuri julkisesti ja yksiselitteisesti itsesi siitä,
että elämäsi on 'ns.' helpompaa kuin joillakin meillä...
:heart:

props!!!

Näyttää siltä, että kellään ei ollu myydä Danielille elämää..
:crybaby:

minä voisin lahjoittaa omastani puolet, eli desimaaliarvona 0.07 (jossa kokonainen ykkönen = elämä).

Toivottavasti tämä auttaa?
:(

:crybaby: Tyyli on taas tälläistä outoa.

Quote by jUSSi

tätä kutsutaan moderaattorin kiroukseksi. vaikka vastaisit vaan johonkin upcoming eventsin topicciin että "täällä ollaan!" + hymiö + \o/, niin ihmiset tulkitsevat sitä moderoinniksi, alkavat pelätä kyseistä topiccia, eivätkä enää uskalla jäähynpelossa sinne postata. vihdoin tulee joku rohkea henkilö joka postaa "eiköhän keskustelu ala mennä taas sellaseks, että lukkoa tälle!"

elämä on valintoja täynnä :(

O