JussiS - Wanhat miksaukset
Kaikki vanhat viralliset trancemixit nyt yksissä kansissa. Ota omasi :)
1-3 ei toimi tällä hetkellä, katsotaan jos myöhemmin taas...
JussiS - Trancemix 4
JussiS - Trancemix 5
JussiS - Trancemix 6
JussiS - Trancemix 6½
Enjoy :)
No laita nyt ne vanhemmatkin,kolmonenkin oli hiton hyvä!!:p
Hitto, tämähän on kulttuuriteko!
Vitonen on kyl paras.
No laita nyt ne vanhemmatkin,kolmonenkin oli hiton hyvä!!:p
Tuotatuota, kun noita vanhempia ei itseltänikään löydy, niin jos joltain löytyy niitä, niin voisi vaikka privailla mulle, koska haluisin itekin ne... Eli siis Trancemix 1, 2 ja 3.
Näistä vanhoistakin saa antaa palautetta vielä ;)
Tuotatuota, kun noita vanhempia ei itseltänikään löydy, niin jos joltain löytyy niitä, niin voisi vaikka privailla mulle, koska haluisin itekin ne... Eli siis Trancemix 1, 2 ja 3.
Näistä vanhoistakin saa antaa palautetta vielä ;)
Mulla olis toi trance mix ykkönen.. voin laittaa sen jakoon
Ja samalla sen U96 - Das Boot Dj JussiS Remixin ;)
Mulla olis toi trance mix ykkönen.. voin laittaa sen jakoon
Ja samalla sen U96 - Das Boot Dj JussiS Remixin ;)
Toi ykkönen olis kyl kiva saada jakoon taas, heitäks mulle URLin kun saat sen johonkin :)
Sillä Das Bootilla kannattaa heittää vesilintua tms. Dellaan sen sulta seuraavaks kun tuun...
jos joltain löytyy niitä, niin voisi vaikka privailla mulle, koska haluisin itekin ne... Eli siis Trancemix 1, 2 ja 3.
multa löytyy himasta nuo kaikki kolme, mutta ei ole mitään paikkaa minne uppia noin isoja tiedostoja. joku kun hommaa tilaa niin voin kyllä uppia nuo. :)
Kaikki wanhat miksaukset nyt jaossa! Erityiskiitos Tapsulille ja Akir0lle :)
Hienoa! Kyllä kakkonen on aina ollut ykkönen! :hearts:
Kaikki yhtä kauniita, vaikea tässä lähteä näitä erottelemaan. Olisipa mahdollisuus valita noi kaikki. :)
Kyllä kakkonen on aina ollut ykkönen!
Ihan OK mulle jos sä tollasesta tykkäät ;)
Hihii \o_
Tääl on näköjään ilmestyny trancemix1 tohon listaan :)
Kaikki muut oon kuullukki.
Ja nyt...eiku vaan downloadamaan.
Arvostelen ton myöhemmin :)
Onkos noi 1 ja 2 mixit enää saatavilla, ei taho linkit toimia... :sad:
Vitonen on mun mielestä ollu tähän asti paras minkä oon kuullu! Soi edelleen sillon tällöin.
Tosiaan noi linkit ei toimi... :confused:
Tosiaan noi linkit ei toimi... :confused:
joo, eli noi 1-3 miksaukset ei oo enää online, kun serverin kovalevy otti ja paukahti... Joudutte tyytyyn noihin uudempiin, ja tietty uusimpaan, joka löytyy omasta topikistaan täältä.
Oisko mitenkään mahdollista saada tracklistiä ykköseen ja kakkoseen? Loistavia biisejä, mutta kun ei nimiä tiä :(
Oisko mitenkään mahdollista saada tracklistiä ykköseen ja kakkoseen? Loistavia biisejä, mutta kun ei nimiä tiä :(
Jos jossain vaiheessa löydän vaan ne jostain ;)
Ton ykkössetin avaa kaiketi Langen follow me? Ja ehdottoman tärkee olis tietää heti sen jälkeisen biisin nimi...se on loistava.
Ton ykkössetin avaa kaiketi Langen follow me? Ja ehdottoman tärkee olis tietää heti sen jälkeisen biisin nimi...se on loistava.
Muistaakseni Lost Tribe - Gamemaster (Matt Darey remix)
Muistaakseni Lost Tribe - Gamemaster (Matt Darey remix)
Muistaakseni se ykkösmiksaus ei oo ihan täydellinen täältä netistä imutettuna. Mulla on CD:llä ainakin yks biisi enemmän ;) ;)