piirroksia/luonnoksia..
Nämä räpellykset kyllä kalpenee muiden tämän aiheen alle laitettujen teoksien rinnalla... Lisäksi olen ollut viime vuosina niin laiska piirtämään (ei ole ollut aikaa tms.), että allaolevat kuvat on tehty n.16/17-18 vuotiaana. (tsh on tehty 2002 eli 19v.)
Lyijykynäpiirrokset:
jellona tehty joskus koulussa monisteen toiselle puolelle..
kirahvit saman monisteen takapuolella kuin edellinenkin..
tsh
yksisarvinen tuosta luonnoksesta tein "taulun"(öv), mutta melkein tuo luonnos viehättää itseäni enemmän..
mustetyö:
ravi tämäkin taitaa olla vm.2002..
ja yksi akvarelli vielä:
syksy tämäkin tosi vanha, värit ihan ok.
:)
Meitsi diggaa! "Ravi" on kyllä ykkönen näistä! Todella hyvät muodot varjostuksineen ja aito liikkeen tuntu!
Älä missään nimessä jätä piirtämistä! Sulla ainakin on tuo kynä hallussa! :)
Meitsi diggaa! "Ravi" on kyllä ykkönen näistä! Todella hyvät muodot varjostuksineen ja aito liikkeen tuntu!
Älä missään nimessä jätä piirtämistä! Sulla ainakin on tuo kynä hallussa! :)
Kiitos kannustavasta palautteesta :)
Pitää yrittää jatkaa tuota piirtämistä, silloin pienempänä jaksoi piirtää vaikka koko päivän, nykyisin harvemmin innostuu niin kovasti :(
Aika söpöjä olivat.
Suosikkejani olivat Jellona ja Ravi.
Muutkin olivat tottakai hyviä, mutta valitsin parhaista parhaat.
Lisää teoksia tänne vaan kehiin :)
Aika söpöjä olivat.
Suosikkejani olivat Jellona ja Ravi.
Muutkin olivat tottakai hyviä, mutta valitsin parhaista parhaat.
Lisää teoksia tänne vaan kehiin :)
vastaus tulee pienellä viivellä...
kiitos palautteesta.
Jellonasta olen nyt tehnyt koulussa akvarellityön, mutta melkein pidän tuosta luonnoksesta enemmän. Pitää katsoa, jos jaksaisi skannailla sen joskus, kun kotona ei ole A3-skanneria.
Nyt oon lähiaikoina taas pitkästä aikaa innostunut piirtämäänkin, voisi joku päivä lisäillä tänne niitä töitä, vaikka ne onkin aika perusshittiä. :)
edit: Löysimpäs yhden uudemman työn.
leiska
Tää on vähän eri sarjaa muiden kanssa, siis kyseessä on nettileiska. Tää on käyttöliittymäsuunnittelu-kurssin harjoitus, missä piti tehdä uusi etusivu&käyttöliittymä olemassa olevalle sivustolle..
Valitettavasti toi on vähän sumea ja pienennetty.. Mie oon tätä ennen tehnyt alle 5 nettileiskaa, joten vielä oon ihan räpeltäjä näissä..Toivottavasti kukaan ei suutu tuosta, että pacifiquen mainos on tuolla, jos suuttuu niin pyydän anteeksi ja vedän sen sitten pois "julkisuudesta"..