kummallisia päiviä & tilanteita...

Back to yleinen keskustelu O

Onko kohdallesi sattunut kummallisia päiviä, sellaisia tilanteita, missä ei ihmiset oikeen ole ajatelleet? Mulla yks tapahtu tänään.
Kun olin menossa kebsulle niin kaks äijää seiso ihan keskellä tietä ja jutteli. Ne meni pois sitten vasta kun pari minsaa olin seisonu autolla siinä edessä. Eihän tämä nyt järisyttävä uutinen ole mutta ei mun mielestä autotie ole sanojen vaihtopaikka. Välillä tuntuu että osa porukasta on aivan kuutamolla...

Mulle käy myös usein tuollaisia.Varsinkin humalassa kaikki tuntuu niin oudolta.Luulen kuitekin että vika ei tällöin ole objektissa vaan subjektissa:).DeJaVu tilanteet ovat myöskin tuttuja.
Varsinaisesti tarkoittamiasi outoja tilanteita ei kuitenkaan ole kauheasti....tunne on vain useasti sellainen.

Quote by Kopernikus

Mulla yks tapahtu tänään.
Kun olin menossa kebsulle niin kaks äijää seiso ihan keskellä tietä ja jutteli. Ne meni pois sitten vasta kun pari minsaa olin seisonu autolla siinä edessä. Eihän tämä nyt järisyttävä uutinen ole mutta ei mun mielestä autotie ole sanojen vaihtopaikka. Välillä tuntuu että osa porukasta on aivan kuutamolla...

Joku varmaan ruuvasi samaan aikaan sun kromivanteita irti... ;)

Ei mulla oo kromivanteita.

Quote by Kopernikus

Ei mulla oo kromivanteita.
No sithän FM oli oikeessa? ;)

Niin...

mitä tarkoittaa "mennä kebsulle" ??

Mennä nauttimaan nimeltämainitsematonta kusenväristä alkoholijuomaa.

Quote by Ryvon DJ

Mennä nauttimaan nimeltämainitsematonta kusenväristä alkoholijuomaa.

tai spermalla kuorrutettuja lampaan (tms.) lihasiivuja.

Onko tuo lihakastike aina pois kebab-ravintoloiden työntekijoiden omista pusseista? ;)

Originally posted by Ryvon DJ:
Onko tuo lihakastike aina pois kebab-ravintoloiden työntekijoiden omista pusseista?

näin urbaani legenda kertoo...

O