kukaan käynyt Maltalla?

Back to muu maailma O

Tietääkö kukaan millasia tekno yms. mestoja kyseiseltä saarelta löytyy? Lähdössä lomalle, ja luin esitteestä että ainakin yks klubi olis olemassa, muusta ei mitään tietoa...

Mä käväsin Maltalla pari vuotta sitten, oltiin purjehtimassa merellä ja pysähdyttiin tankkaamaan. Ainakin silloin päivällä se saari näytti aika kuolleelta...
Mut hyvää lomaa!!!

käyttääks ne vieläkin sellasta isoa kirjaa mihin kynällä kirjotetaan kaikkien saarelle tulevien nimet

Originally posted by Melissa:
Mä käväsin Maltalla pari vuotta sitten, oltiin purjehtimassa merellä ja pysähdyttiin tankkaamaan. Ainakin silloin päivällä se saari näytti aika kuolleelta...
Mut hyvää lomaa!!!


käyttääks ne vieläkin sellasta isoa kirjaa mihin kynällä kirjotetaan kaikkien saarelle tulevien nimet


Kiitos kannustuksesta. Aijon kyllä kaikesta huolimatta kaivaa saarelta jonkun asenne mestan/ihmisen... (Jos kerran porukkaa on niin vähän, ei tuu ainakaan valinnan vaikeutta )

Kyllä Maltalta ainakin satunnaisesti tuntuu jotain uutisia kuuluvan. klubi/musiikkirintamalta, että ei kai siellä ihan kuollutta voi olla.

Siitä on niin jumalattomasti aikaa, kun olin Maltalla (kielikurssi ;), että en mene paikan yöelämästä sanomaan mitään. Rannat sen sijaan olivat mahtavia, varsinkin saaren kalliorannat tekivät vaikutuksen.

Koska olet matkaamassa? Kannattaa nimittäin varautua melkoisiin lämpötiloihin. Heinäkuun alussa, kun lähdin saarelta pois, näytti lämpömittari päivällä varjossa +42 ihan säännöllisesti. Ja kuuma kausi, jatkuu käsittääkseni tuonne elokuun loppuun, oli vasta aluillaan. Että semmosta.

Hyvää reissua kuitenkin. Järjestääkö jokin suomalainen matkatoimisto nykyisin reissuja Maltalle, vai buukkasitko lennot ihan itse?

[ 17 May 2001: Message edited by: samppa ]

Originally posted by samppa:

Koska olet matkaamassa?

Hyvää reissua kuitenkin. Järjestääkö jokin suomalainen matkatoimisto nykyisin reissuja Maltalle, vai buukkasitko lennot ihan itse?

[ 17 May 2001: Message edited by: samppa ]


Viikon päästä lähdetään reissuun. Ja pakko kai myöntää, että nykysisin sinne tehdään näitä tylsiä hotelli matkoja (fritidsresor) jolle itsekin oon lähdössä... Mutta ei kaikki voi olla kokeneita maailman kiertäjiä. *nolottaa*

höpöhöpö. :)

pakettimatkat on parhaita. astut koneeseen ja annat vaan muiden huolehtia kaikesta. jos jokin menee pieleen, voi aina syyttää matkanjärjestäjää. pysyy näet oma pesä puhtaana ;).

Siitä on vähän aikaa kun itsekin siellä kävin pienempänä, mutta sen verran vois veikata, ettei se bilettäjän paratiisi ole. Mutta muuten hieno paikka, vaikka sen yli lentokoneella lentääkin huomaamatta puolessa minuutissa .
Kannattaa ehkä lomailla perinteisesti, tai ei ainakaan pettyä suuresti jos mitään megabileitä ei löydykään.

O