BCM - Mallorca

Back to muu maailma O

Onko tullu käytyä? mä oon käyny monesti ja mun mielestä toi lafka on TAIVAS! mitä mieltä on muut siellä käyneet?

------------------


[This message has been edited by Dj Peter Light (edited 12 January 2001).]

Viimeksi kun olin mallorcalla olin 12v ja mua ei päästetty bileisiin!!!

Originally posted by Spaceboy:
Viimeksi kun olin mallorcalla olin 12v ja mua ei päästetty bileisiin!!!



SHIT HAPPENS


------------------

phuck mallorca

Wauu joku muuki rakastaa mallorcan mestoja, vide

milloo oot ollu siel?mun piti viimeks mennä tonne mut hmmm eksyin sit VALITETTAVASTI muuhun mestaan

ootko lähössä uudellee????

Originally posted by mintsi:


Wauu joku muuki rakastaa mallorcan mestoja, vide

milloo oot ollu siel?mun piti viimeks mennä tonne mut hmmm eksyin sit VALITETTAVASTI muuhun mestaan

ootko lähössä uudellee????


96,97,98,99 kesinä ja 2000 jäi kyl väliin mut ens kesänä
back once again!!!

uuuuh mä tahon kans


Originally posted by yana:
phuck mallorca

Tarkotus ei oluukkaan paukuttaa BCM:ää isoimpana paikkana, vaan
mallorca kokonaisuutena + BCM ym clubit siellä on vaan jäänyt
mun sydämmeen



Vaikka Ibiza onkin paras biletys mesta koko pallolla, niin silti
mallorcalla voit kuulla, nähdä ja kokea samat dj:t ja saman bilehengen. Joten ibiza-paukutus on täysin aiheetonta!

with all respect...

------------------

Originally posted by mintsi:



uuuuh mä tahon kans





Tuu mun matkalaukkuun

Originally posted by Dj Peter Light:
Vaikka Ibiza onkin paras biletys mesta koko pallolla, niin silti
mallorcalla voit kuulla, nähdä ja kokea samat dj:t ja saman bilehengen. Joten ibiza-paukutus on täysin aiheetonta!

with all respect...



no en mä nyt tota niin vakavasti heittänyt. varmasti mallorcallakin on bilehenkeä, mutta on ibizalla paljon muutakin kuin ne brittien täyttämät superklubit kiksuiltoineen.

(mut kyllä mä mielummin barcaan meen kuin mallorcalle jos pitäis valita..)

------------------
kurr

Originally posted by Dj Peter Light:
Vaikka Ibiza onkin paras biletys mesta koko pallolla, niin silti mallorcalla voit kuulla, nähdä ja kokea samat dj:t ja saman bilehengen. Joten ibiza-paukutus on täysin aiheetonta!

with all respect...



BCM on varmasti hyvä mesta, onko Mallorcalla muita vastaavia paikkoja kun en oo ikuna käynyt siellä? Luulisin kuitenkin että kokonaisuutena Eivissaaaah on laadukkaampi koska (super)clubeja siellä on PALJON, ne eivät rajoitu ainoastaan muutamaan 5000 capacityn mestaan vaan kymmenkunta niitä taitaa olla koko saarella + muita pienempiä virityksiä - jotka nekin ovat tasokkaita.

Jokainen käy silti siellä missä huvittaa mutta Ibizaa paukutetaan juuri siksi että parempaa paikkaa clubien & monipuolisen musiikin suhteen kesäisin ei ole!

hmmmmm

okei mä tuun sun laukkuun taih nooh jotai sinnepäin mut vois sitä pitkästä aikaa lähtäkki käymää ehanalla saarella tai ainaki pistää harkintaan ja lyhyt matkaha siitä sit ibizalleki ois...jesh ny taisin alkaa innostuu apua....

Originally posted by Zapa:
BCM on varmasti hyvä mesta, onko Mallorcalla muita vastaavia paikkoja kun en oo ikuna käynyt siellä? Luulisin kuitenkin että kokonaisuutena Eivissaaaah on laadukkaampi koska (super)clubeja siellä on PALJON, ne eivät rajoitu ainoastaan muutamaan 5000 capacityn mestaan vaan kymmenkunta niitä taitaa olla koko saarella + muita pienempiä virityksiä - jotka nekin ovat tasokkaita.

Jokainen käy silti siellä missä huvittaa mutta Ibizaa paukutetaan juuri siksi että parempaa paikkaa clubien & monipuolisen musiikin suhteen kesäisin ei ole!




Onhan siellä esim: Tito's, Pacha, Riu palace ym... ja kapasiteetti noissa on yli 5000 hlö:ä ja BCM:ssä melkein tuplaten.

viimeksi kun olin mallorcalla olin ('91) ja futisjoukkueen kanssa siellä. BCM:ään oli 16v. ikäraja mutta hotellimme omistaja tunsi paikan omistajan, joten saimme koko joukkueelle vaparit sinne (yksi iso vapari) no kas kummaa joukkueenjohtajan poika vei sinne pari kaveriaan ja jätti noin 15 helvetin vihasta junnua ulkopuolelle, joten eipä tultu käytyä... sviddu.

------------------
/jUSSi

Originally posted by jUSSi:
viimeksi kun olin mallorcalla olin ('91) ja futisjoukkueen kanssa siellä. BCM:ään oli 16v. ikäraja mutta hotellimme omistaja tunsi paikan omistajan, joten saimme koko joukkueelle vaparit sinne (yksi iso vapari) no kas kummaa joukkueenjohtajan poika vei sinne pari kaveriaan ja jätti noin 15 helvetin vihasta junnua ulkopuolelle, joten eipä tultu käytyä... sviddu.



Harmi! koska se on hyvä place! ja mitä tohon ikärajaan tulee niin Espanjan alkoholilaki on sen verran joustavampaa tyyppiä
että ovat asettaneet ikärajaks clubeihin K-16.

Originally posted by Dj Peter Light:
ja mitä tohon ikärajaan tulee niin Espanjan alkoholilaki on sen verran joustavampaa tyyppiä että ovat asettaneet ikärajaks clubeihin K-16.


uuhh..scary! AFAIK Ibizalla on 18 v, tiedä sitten valvooko ne sitä?

Originally posted by Zapa:
uuhh..scary! AFAIK Ibizalla on 18 v, tiedä sitten valvooko ne sitä?


Eipä taida...

SORRY to say that.....
....but Mallorca is buaaaaahhhhhhhh!!!!!

barca kick ääs

Originally posted by Dj Peter Light:
Onko tullu käytyä? mä oon käyny monesti ja mun mielestä toi lafka on TAIVAS! mitä mieltä on muut siellä käyneet?



Kävin tuolla juuri viime kesänä ja täytyy sanoa että oli aivan tajuttoman hyvä mesta. Huippu dj:tä mm. Carl Cox, Deep Dish, Sister Bliss, Tall Paul, Jeremy Healy ja Judge Jules kävi siellä sen kahden viikon aikana. Liputkaan ei ollu mitenkään älyttömän kalliita artistien tasoon nähden. Suosittelen ehdottomasti kaikille Mallorcan kävijöille!!!!

O