Fantasia

Back to yleinen keskustelu O

Miten ihmiset käsittävät tämän sanan?? Kuinka paljon fantasiat kuuluvat jokaisen elämään?? Kuinka seksuaaliviritteisiä ne ovat......vai ovatko ne jotain aivan muuta??? Kertokaa....

[ 31 July 2002: Message edited by: Mixa ]

Meikä fantasioi vaa et oppisin soittaa paremmi levyi

Ja et pääsen helvettiin porista

Ai mun fantasia?

Mun fantasia tulevaisuudesta.

disclaimer: sisältää avautumisen

Mun fantasia tulevaisuudesta on uusi, valoisa kerrostaloasunto jostain takatöölöstä, sibeliuspuiston lähettyviltä. Kämppään kuuluu parkettilattia ja espressokeitin. Eikä mikään vuokra. Olisin valmistunut insinööriksi (enää neljä vuotta :) ) ja olisin vakituisessa duunissa. Kuuntelisin hyvää ja sielukasta musiikkia vieläkin vinyyleiltä (erityisesti valoisina aamuina zero 7:n parhaimpia cappuccinokuppi kädessä).
Pihassa olisi uusi, hopeanharmaa volvo. Juuri sopivan kokoinen nykyisen tyttöystäväni ja joskus tulevan pojan/tyttären kuskaamiseen.
Harrastaisin vieläkin valokuvausta, ja pitäisin oman näyttelyn. Matkustelisin kohtuullisesti. Kävisin mielenkiintoisissa kaupungeissa. Olisin huomattavasti parempi kokki kuin nykyään.
Esiintyisin sillointällöin kahviloissa deejiin ominaisuudessa, jolloin soittaisin compost -soundia.
Ympärillä vaikuttaisi sama kaveripiiri kuin nykyäänkin.

Ei ole paljoa vaadittu, eihän? :p

mun suurin tän hetkinen fantasia on olla julkimo.
en tajua mistä sekin juurta mutta musta olis jännä jos paparazit juoksis mun perässä, kirjottais musta paskaa, kuvais mun miehiäni, arvostelis mun ulkonäköäni.

toi on niin sairasta että mua oksettaa.
mutta siitä en pääse eroon.

:cool:

Quote by Sari*

mun suurin tän hetkinen fantasia on olla julkimo.
en tajua mistä sekin juurta mutta musta olis jännä jos paparazit juoksis mun perässä, kirjottais musta paskaa, kuvais mun miehiäni, arvostelis mun ulkonäköäni.

toi on niin sairasta että mua oksettaa.
mutta siitä en pääse eroon.

:cool:


Jasmin Mäntyläksi Jasmin Mäntylän paikalle? :eek: :001: :eek:

Quote by Jone aka. @lex



Jasmin Mäntyläksi Jasmin Mäntylän paikalle? :eek: :001: :eek:


se on ruma, mä en oo niin ruma.
en o!!!!!!!!!!!!!!!!!
:mad:

Quote by Sari*

mun suurin tän hetkinen fantasia on olla julkimo.
en tajua mistä sekin juurta mutta musta olis jännä jos paparazit juoksis mun perässä, kirjottais musta paskaa, kuvais mun miehiäni, arvostelis mun ulkonäköäni.


Joskus iltapäivälehtien lööpit kirkuvat jostain pikkuasiasta mitä jokin julkkis on tehnyt. Vähän ajan päästä ne julistavat mitä henkisiä kärsimyksiä kyseinen henkilö on saanut kohusta. Ensin siis kiusataan joku hermoromahduksen partaalle ja sitten vielä kerskutaan suureen ääneen mitä ollaan saatu aikaiseksi.

Keijuja, keijuja minulle heti! NYT!

Mulla on varmaan vaan sellasia hassuja pikku prinsessa haaveita että joskus tulisi sellanen kaunis, älykäs, seksikäs, upee, jumaloitava, hellä, raju, hullu, huumorintajuinen, (=mahdoton) prinssi hakemaan mut bemarilla ja veisi jollekkin rantatalolle missä olisi viisi poreallasta ja makuuhuoneessa on jokaisessa seinässä peili....
Tai yleensäkkin joku semmonen joka vaan veis ja mä seuraisin idioottina perässä ja vikisisin....
No enpä sittenkään tiedä olisiko se kivaa.... :eek:

Deitti-ilmoitus......jeeeeee....... *repee*

No ei...
Kai se olisi sitä että mä olisin valmistunut Kulttuurialan ammattikorkeakoulusta (en oo vielä valinnut edes pääainetta...) ja olisin saanut loistavan työpaikan jossa olisin ollut jo jokusen vuoden, mulla olisi suuri ja valoisa asunto johon kuuluisi ateljee, viihtyisä olohuone, iso parveke, kylpuamme, Ihana intiimi makuuhuone, sauna, ja sitten varmaan vierashuone joka sitten joskus olisi mun poikien huone, ja tietysti kodin sydän keittiö joka olisi ateljeen lisäksi minun valtakuntani.
Ei kai maalla niin väliä olisi mutta kunhan se ei ole tRaumalla (tai muualla ei urbaanilla alueella....) heh...
Tietty pakettiin kuuluisi se edellä mainittu mies... tai edes rippeet siitä :p
ja pihalla noku-bemari (ehkä pari vuotta vanha 500-sarjan auto)

Quote by armijainen

tulisi sellanen kaunis, älykäs, seksikäs, upee, jumaloitava, hellä, raju, hullu, huumorintajuinen, (=mahdoton) prinssi
Ei tuu onnistuu. Sillä todennäköisesti nimittäin on jo poikaystävä.

No mutta asiaan. En oo ihan varma sopiiko tää tänne fantasian alle, mutta en parempaakaan keksiny...

Eilen kelailin yhtä juttua. Mitä jos olisi rahaa ja paljon? Ja sitten sijoittaisi sen kloonauksen kehittämiseen. Ja sitten saisi tehtyä itsestään kloonin. Tai useita. Mitä laki / moraali sanoisi jos:
  • Tappaisi itsensä? - Jää kuitenkin itse henkiin, vaikka on itse kuollut.
  • Muuttaisi Hollantiin ja menisi naimisiin itsensä kanssa? ...eiku kai se nykyään Suomessakin käy?
  • Pahoinpitelisi itsensä?
  • Ryöstäisi kotinsa? - Jos ryöstän kloonini kodin, niin se olin siis minä eli kloonini. Joutuisiko kloonini vankilaan jos minua ei saada kiinni? Vai olisiko se rikos ollenkaan?
  • Söisi itseään? Jos syö oman sydämensä, mutta silti jää oma sydän paikalleen, niin olisiko se silti kannibalismia?
Mihinkään näistä en ole vielä keksinyt vastausta kokonaan. Pitänee ruveta miljonääriksi.

Make a clone of yourself. So that way you can go and fcuk yourself. - Adam Gibson
I'd fcuk myself. - Jame 'Buffalo Bill' Gumb

Quote by Taedium

Sillä todennäköisesti nimittäin on jo poikaystävä.

Ei, kyllä mä oon toistaseks ihan vapaalla jalalla.

Quote by Taedium

Eilen kelailin yhtä juttua. Mitä jos olisi rahaa ja paljon? Ja sitten sijoittaisi sen kloonauksen kehittämiseen. Ja sitten saisi tehtyä itsestään kloonin. Tai useita. Mitä laki / moraali sanoisi jos:
  • Tappaisi itsensä? - Jää kuitenkin itse henkiin, vaikka on itse kuollut.
  • Muuttaisi Hollantiin ja menisi naimisiin itsensä kanssa? ...eiku kai se nykyään Suomessakin käy?
  • Pahoinpitelisi itsensä?
  • Ryöstäisi kotinsa? - Jos ryöstän kloonini kodin, niin se olin siis minä eli kloonini. Joutuisiko kloonini vankilaan jos minua ei saada kiinni? Vai olisiko se rikos ollenkaan?
  • Söisi itseään? Jos syö oman sydämensä, mutta silti jää oma sydän paikalleen, niin olisiko se silti kannibalismia?
Mihinkään näistä en ole vielä keksinyt vastausta kokonaan. Pitänee ruveta miljonääriksi.



Sinun kloonisi on täysin eri asia kuin sinä. Niinkuin identtinen kaksonen. Sitäpaitsi ympäristötekijät vaikuttavat hyvin paljon siihen minkälainen ihmisestä tulee, joten klooni ei olisi myöskään samanlainen kuin sinä. Se olisi parikymmentä vuotta nuorempikin.

Quote by Mrrshan

Sinun kloonisi on täysin eri asia kuin sinä.

Siis häh?
:confused:
Mun käsitykseni mukaan kloonilla on alkuperäiskappaletta täysin vastaava DNA? Eikö tällöin klooni todella ole täysin samanlainen?
Mten klooni voi olla "niinku identtinen kaksonen"? Eihän identtinen kaksonen ole missään tapauksessa sama asia kuin klooni?

Tarkoitin että klooni on perimältään samanlainen kuin kloonattu mutta kuitenkin erillinen yksilö. Tätä ajoin takaa vertauksella identtiseen kaksoseen, en sanonut että se olisi sama asia. Kloonillasi tulisi myös olemaan eri kokemusmaailma kuin sinulla, eihän se kopiokoneesta putkahda ulos vaan kasvatetaan alkua lukuunottamatta normaalisti!? Eikä ole mitään mieltä siinä että klooni olisi alkuperäiskappaleen omaisuutta ilman mitään oikeuksia.

O