Syntse @ Harder.fi stage, SÄDE Presents DON'T F*CK WITH ME!

Back to miksaukset ja setit O

Tässäpä eventistä lähetetystä radiosta taltiointi oman settini osalta stageltamme glorian yläkerrassa Säde tapahtumassa.
hard house, hard trance, hc

tracklist:
01. Bassdealer & Mash - Our World
02. Bioweapon - Bounce
03. Butterfly Effectz - Gila River
04. A-lusion - Blue Fairy
05. The R3bels - Lifestyle
06. G1 & Twisted - The Universe (Right mix)
07. DJ Vortex - When I'm Drunk
08. Gostosa - Never Say Never
09. Teflon - Euro Whore
10. Bruno Power - Like A Killer
11. Atmosfears vs The Vision - Virtual Reality
12. Frontliner - Time
13. Grandmaster Q - Stronger Together
14. Hardstyle Champions - Move For Energy (Philippe Rochard remix)

lisätiedot - kuuntele

dodiih laitetaampas kuunteluun tämä :)

Tää oli mulle bileissä aikamoinen pettymys. Tollaset melodiat ei bileis oikein uppoo mulle henk.koht. + breikit oli mulle liian pitkiä ja draivi liian pomppivaa. Kuuntelen silti uudestaan, ku ehdin

tönkkötönkkö-mestari :DD

[q]Tha Rippah, 17.3.2010 13:13:
Tää oli mulle bileissä aikamoinen pettymys. Tollaset melodiat ei bileis oikein uppoo mulle henk.koht. + breikit oli mulle liian pitkiä ja draivi liian pomppivaa. Kuuntelen silti uudestaan, ku ehdin
[/q]

Näinhän tämä genre on... eikä kaikesta tarvitse tykätä. Itseäni lämmittää nuo melodiat ja toisia taas coremmat kickit uhosampleilla.

[q]Syntse, 19.3.2010 17:57:
---
Tha Rippah, 17.3.2010 13:13:

---

Näinhän tämä genre on... eikä kaikesta tarvitse tykätä. Itseäni lämmittää nuo melodiat ja toisia taas coremmat kickit uhosampleilla.
[/q]
Ja sit on nää vanhemman koulukunnan basslinet. Mut kyl mä voin melodisempaaki kuunnella :)

[q]Tha Rippah, 19.3.2010 23:26:
---
Syntse, 19.3.2010 17:57:
---
Tha Rippah, 17.3.2010 13:13:

---

---

Ja sit on nää vanhemman koulukunnan basslinet. Mut kyl mä voin melodisempaaki kuunnella :)
[/q]

Jepjep... mindcoreis tulee sitten hard trancee lähinnä italia suunnalta sekä stylee vuosilta 03-06

O