samino - soft light

Back to miksaukset ja setit O

http://farm3.static.flickr.com/2785/4111479793_1564df4466.jpg

tracklist:

A Mountain Of One: Freefall
Art of Noise: Moments In Love (Beaten)
Vangelis: The Will Of The Wind
Mutron: Alone (Ronny & Renzo Remix)
Monsoon: Wings Of The Dawn (Prem Kavita) (Anglo Hindi Extension)
Jasper Van’t Hof: Hoomba Hoomba (Tiago’s Edit)
Santana: Aqua Marine
John Tropea: Living In The Jungle
The Dynamics: Miss You (Long Edit)
Supermax: Reggae Fever
Grace Jones: The Perfect Crime (Edit)

lisätiedot - kuuntele

Jaahast, katotaas mitäs uutta herkkua jäbältä nyt puskee.

pump. tracklist lisätty.

Omaan makuun hieman vääräntyylinen chillimiksaus, jotenkin turhan lälly/"elokuvamusa" meininki. Hieman öö, sanoisinko abstraktimpi soundi toimii itelle useimmiten paremmin.

Tää oli taas niin mun shittii.

[q]"elokuvamusa"
[/q]

En olis ite keksiny. :)

[q]Tää oli taas niin mun shittii.[/q]

Kiitos.

perskuta. tää on menny ihan ohi. ladataampas!

Avausraita ei oikein omia makuhermoja kutkuttanut, mutta jo toinen biisi korvasi sen varsinkin kun pan-huilu (?) alkoi soimaan niin oih

Siitä eteenpäin olikin sitten oikein rullaavaa ja maukasta, tuli vähän sellanen Afrikka/Aasia mieleen, kun oli niin paljon rytmiä ja rumpuja

Näin tälleen off the topic niin tosta Art of Noise: Moments In Love (Beaten) tuli ihan final fantasy 7n turks theme mieleen :D samanlaista sormilla napsutusta ja rytmiä

[q]Ergilion, 23.3.2010 07:59:
Avausraita ei oikein omia makuhermoja kutkuttanut, mutta jo toinen biisi korvasi sen varsinkin kun pan-huilu (?) alkoi soimaan niin oih

Siitä eteenpäin olikin sitten oikein rullaavaa ja maukasta, tuli vähän sellanen Afrikka/Aasia mieleen, kun oli niin paljon rytmiä ja rumpuja

Näin tälleen off the topic niin tosta Art of Noise: Moments In Love (Beaten) tuli ihan final fantasy 7n turks theme mieleen :D samanlaista sormilla napsutusta ja rytmiä

[/q]

Kiitoksia palautteesta. :)

Joo itteäni ketuttaa et tuli laitettua toi AMO:n biisi ekaks (tilalle olis löytyny pari istuvampaa biisiä :p ).

Ps. Kieltämättä aika samoja elementtejä tossa Turk's Theme:ssä.
Pps. Jos kiinnostaa niin tsekkaa mun vanhemmat miksaukset.
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=61447

Hienoja raitoja. Toi kaivattua helpotusta tähän maanatain duunipäivään. Kiitos Sami, no?

O