DJ Meke - Let The FORCE Be In The Mix [ makina hardtrance ]

Back to miksaukset ja setit O

http://img33.imageshack.us/img33/4259/lfitm.jpg

acid, freeform, happy hc, hard trance, hc, jotain

tracklist:

lisätiedot - kuuntele

Ihan pirteä setti. Mukava että tämänkin genren olemassaolosta muistuttaa joku.

Ilmeisesti aika tuoretta makinaa, muistelisin että n. 5 vuotta sitten koko genre kuulosti vielä aika amatöörimäiseltä ja mitäänsanomattomalta.

[q]Fintek, 7.10.2009 20:07:
Ihan pirteä setti. Mukava että tämänkin genren olemassaolosta muistuttaa joku.

Ilmeisesti aika tuoretta makinaa, muistelisin että n. 5 vuotta sitten koko genre kuulosti vielä aika amatöörimäiseltä ja mitäänsanomattomalta.
[/q]

Khyllä vain, tuoretta on, mukana myös Japani ja Britti (okei...enempi UK happy hc) makina biisikin.
Pyrinkin ne laadukkaat makina biisit löytään ja löytyy viiden vuoden takaakin ihan hyviä biisejä mut niitä on aikast harvassa. Monia Scott Brownin biisejä on julkaistu makina lafkoilla ja nekin on makina tyylillä tehtyjä...samoin monet ysäri saksa hardtrance biisit luokitellaan makina genreen espanjassa (esim. Cocooma). Riippuu paljolti maasta, kuuntelijasta, biisistä jne. mikä on makinaa ja mikä ei.

DJ Neon soittaa espanja makina kipaleen Säde bileissä...
Kuuntele 2.33 kohdasta

it very nice mix!! Ilove it. please Can you tell me the full list? if there is no problem

*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti* jo pelkästä introsta *känni*

solid kamaa

Mullehan nää genret yms ei sano hirveesti mitään, mä vaan kuuntelen ja jos tykkään niin kuuntelen uudestaan.
Ja tätä settiä ON kuunneltu On ollu autossa tehosoitossa, lenkillä mukana, ja vapailla annettu myös seinänaapureiden kuunnella

Siinä puolen tunnin kohdalla on joku biisi, joka on jostain syystä oudon(en mä paremminkaan osaa sanoa) kuulonen, ja siinä on pakko laittaa volat extralujalle :p

Tää toimii, ja hienosti toimiikin! Saako tätä lisää bileissä 4.12? ;)

[q]kinderi, 18.11.2009 18:26:
Mullehan nää genret yms ei sano hirveesti mitään, mä vaan kuuntelen ja jos tykkään niin kuuntelen uudestaan.

Siinä puolen tunnin kohdalla on joku biisi, joka on jostain syystä oudon(en mä paremminkaan osaa sanoa) kuulonen, ja siinä on pakko laittaa volat extralujalle :p

Tää toimii, ja hienosti toimiikin! Saako tätä lisää bileissä 4.12? ;)
[/q]

Makina on vain espanjalaisten nimitys heidän luomalleen hardtrance / happy hc soundille. Useimmat biisit kyl mun mielestä on nopeta hardtrancea.

Kyllä tätä on tulossa 4.12. mukaan voi eksyä muutama ysäri hardtrance / reivi biisi sekä uutta britti hardcorea jne...

[q]Meke, 20.11.2009 16:05:
---
kinderi, 18.11.2009 18:26:
---

Makina on vain espanjalaisten nimitys heidän luomalleen hardtrance / happy hc soundille. Useimmat biisit kyl mun mielestä on nopeta hardtrancea.

Kyllä tätä on tulossa 4.12. mukaan voi eksyä muutama ysäri hardtrance / reivi biisi sekä uutta britti hardcorea jne...
[/q]

No siis, juurikin toi makina on/oli mulle ihan tuntematon käsite.. Kiitos selvennyksestä, ja sitten 4.12 nähdään

Törkeen hyvä setti!

O