Adressi Hietalinna-yhteisön puolesta

Back to päihdekeskustelu O

Hietalinna-yhteisö tarjoaa päihdeongelmaisille ympärivuorokautista lääkkeetöntä vieroitus- ja kuntoutushoitoa yhteisöllisin menetelmin.
Hietalinna on erikoistunut myös peliriippuvaisten hoitoon järjestäen heille ympärivuorokautista laitoshoitoa sekä mm. ongelmapelaamisen kursseja.

Paikka siljaitsee keskellä Helsinkiä ja hoitoon on helppo hakeutua.
Tämä paikka on yksi harvoista lääkkeettömistä hoitopaikoista Suomessa.


Nyt tämä ainutlaatuinen hoitopaikka aiotaan sulkea.

Vaikuta asiaan ja allekirjoita adressi Hietalinnan puolesta : http://www.adressit.com/hietalinna

Hietalinna-yhteisön kotisivut: http://www.hietalinna.fi/

Tosi perseestä. Tottakai allekirjoitan.

[q]anis, 2.4.2009 16:19:
Tosi perseestä. Tottakai allekirjoitan.
[/q]


Yhdyntää.

Alekirjoitus listätty 16.43

hemmetti, ne meinaa sulkea ihan kaikki paikat. munkkisaaren katkostakin on jo osa suljettu ja en tiedä miten meidän yksikön käy, sekin on kait sulkeutumassa tässä lähiaikoina. eipä kaupunki hirveästi ajattele että mitäs sitten kun kaikki on suljettu, varmaan jotain kotihoitoa vaan tms. prkl, allekirjoitettu.

[q]JasoX, 2.4.2009 16:55:
hemmetti, ne meinaa sulkea ihan kaikki paikat. munkkisaaren katkostakin on jo osa suljettu ja en tiedä miten meidän yksikön käy, sekin on kait sulkeutumassa tässä lähiaikoina. eipä kaupunki hirveästi ajattele että mitäs sitten kun kaikki on suljettu, varmaan jotain kotihoitoa vaan tms. prkl, allekirjoitettu.
[/q]

Itseasiassa Munkkisaaren huumekatkaisuyksikkö on suljettu kokonaan, täällä on ainoastaan noi Diakkarin katkot enää jäljellä

[q]anis, 2.4.2009 17:00:
---
JasoX, 2.4.2009 16:55:
hemmetti, ne meinaa sulkea ihan kaikki paikat. munkkisaaren katkostakin on jo osa suljettu ja en tiedä miten meidän yksikön käy, sekin on kait sulkeutumassa tässä lähiaikoina. eipä kaupunki hirveästi ajattele että mitäs sitten kun kaikki on suljettu, varmaan jotain kotihoitoa vaan tms. prkl, allekirjoitettu.

---


Itseasiassa Munkkisaaren huumekatkaisuyksikkö on suljettu kokonaan, täällä on ainoastaan noi Diakkarin katkot enää jäljellä
[/q]

Aijaa, ei ne hirveästi sitten infoa jaa, tai sitten en oo vaan kuunnellut :D Oon itse diakkarin puolella

[q]JasoX, 2.4.2009 17:03:
Aijaa, ei ne hirveästi sitten infoa jaa, tai sitten en oo vaan kuunnellut :D Oon itse diakkarin puolella
[/q]

Mä en osaa taas quotata.. Mut joo, se on kyl huomattu et ei missään tiedetä mistään mitään :D Ei nää tiedot kulje mihkään.

[q]anis, 2.4.2009 17:06:
---
JasoX, 2.4.2009 17:03:
Aijaa, ei ne hirveästi sitten infoa jaa, tai sitten en oo vaan kuunnellut :D Oon itse diakkarin puolella

---


Mä en osaa taas quotata.. Mut joo, se on kyl huomattu et ei missään tiedetä mistään mitään :D Ei nää tiedot kulje mihkään.
[/q]

Jep, musta tuntuu että välillä ei edes tieto kulje oman yksikön sisällä, saatikka sitten että tietäis jotain mitä muualla tapahtuu.

Eilisissä ylen uutisissa oli juttua aiheesta.
Adressissa on jo lähes 400 nimeä, mutta lisää tarvitaan.

O