Milloin Screen kuvat?

Back to klubitus.org O

niin milloin ne tuleeeee? tarvii kattooo!

Niin, sit ihmetellään täällä!

*ankka**klubitus**ankka*

Oon tehny niin pitkiä päiviä duunissa, ett ei oo napannut käyttää konetta kotona. Kuvat on kyllä valittu (Screen & Accesss), mutta pitäis vielä käsitellä ne. Kärsivällisyyttä...

Lähdin duunista yhdeksältä ihan varta vasten, ja kuvat on nyt lähetetty. Velvollisuudentunto vapaa-aikanakin...

Janne:[q]Lähdin duunista yhdeksältä ihan varta vasten, ja kuvat on nyt lähetetty. Velvollisuudentunto vapaa-aikanakin... *igor*[/q]

duuninarkki

Janne:[q]Lähdin duunista yhdeksältä ihan varta vasten, ja kuvat on nyt lähetetty. Velvollisuudentunto vapaa-aikanakin... *igor*[/q] Unohdit sitten kuitenkin sen nimen

Tanya:[q]Janne:Lähdin duunista yhdeksältä ihan varta vasten, ja kuvat on nyt lähetetty. Velvollisuudentunto vapaa-aikanakin... Unohdit sitten kuitenkin sen nimen
[/q]

Luulen, että janne laittoi sen nimen.. Kyselläänpä Anqalta kadonneiden nimien perään. Halitus!

Katrina:[q]Tanya:Janne:Lähdin duunista yhdeksältä ihan varta vasten, ja kuvat on nyt lähetetty. Velvollisuudentunto vapaa-aikanakin... Unohdit sitten kuitenkin sen nimen


Luulen, että janne laittoi sen nimen.. Kyselläänpä Anqalta kadonneiden nimien perään. Halitus!
[/q]

Niin no ei se mikään maailman tärkein asia ole
Halitus sinnekin päin kultaseni!!

En muuten unohtanut (siis sua Tanya). Unohdin vaan kertoa asian eteenpäin - mutta Anqalle voi panna nimiä vaikka meilillä/privalla (eiks vaan, Anqquli?).

toki voi, tai vaikka ihan kommentoimalla kuvaa, miten vaan :)

Hmm, mun mielestä mun kamerasta löytyy joku ominaisuus, joka voisi auttaa nimien muistamisessa. Tai sitten pitää kehitellä joku kännyjuttu - tai olla vähemmän kännissä

Pitääpä miettiä hyvä prosessi tähän ja implementoida se seuraavalla kerralla.

O