Flying High To 90s

Back to miksaukset ja setit O

http://juhoksa.pp.fi/mix/fly.jpg

Turbovaihde päälle ja 90 luvun helmiä syytäen baanalle.Vaikutteita viimeaikojen seteistä erilaisesti lähestyen -09 tyylisesti:)..Virnettä silmiin ja joraamaan.45 min suoranaista parheutta.tracklistaus tuskin tarpeellinen ellei jollain havaittavissa dementiaa...
jotain

tracklist:
own memory...

lisätiedot - kuuntele

vihasin todella näitä biisejä silloin aikoinaan mut nythän näitä on jopa ihan hauska kuunnella. menee vappubilesoittolistalle. :)

Olihan siellä yks hyvä biisi... Jam & Spoon - Right In the Night...

[q]VaLa, 18.1.2009 23:31:
[/q]

no onhan siellä nyt monta muutakin aikansa helmeä..tietty jos tuo nyt kolahti näistä sit parhaiten takaraivoon *jiihaa**tanssittel**iloinen*

[q]Axel^, 19.1.2009 13:07:
---
VaLa, 18.1.2009 23:31:

---

no onhan siellä nyt monta muutakin aikansa helmeä..tietty jos tuo nyt kolahti näistä sit parhaiten takaraivoon *jiihaa**tanssittel**iloinen*
[/q]

Mitenhän mä tän nyt nätisti sanoisin...*ding* Aikansa helmiä joo, mutta kun mä saan edelleenkin näppylöitä suurimmasta osasta noista biiseistä...*piis*

[q]Mitenhän mä tän nyt nätisti sanoisin...*ding* Aikansa helmiä joo, mutta kun mä saan edelleenkin näppylöitä suurimmasta osasta noista biiseistä...*piis*
[/q]

vähempi kylläkin kuin monet uudet levyt nykyään..moni näistäkin kestää jatkuvaa nykysoittoa helposti..musagenret menee ja vaihtuu mutta kummasti vaan ne tietyt veisut jää elämään aikojenkin yli

O