Tää lukkoon

Back to yleinen bilehöpinä O

Nyt kaikki dj:t mjuistelemaan sitä ensimmäistä keikkaansa. Mitä sillon tapahtui, vai muistatko siitä mitään...?

11.3.1995 Vaasassa Psynergy bileet

Tais olla Kruununhaan ylä asteen mopodiskossa kun ite olin kasilla. Soitin kahdella laulumikseriin yhdistetyllä walkmanilla joista toinen hajos kesken keikan ja piti kuuluttaa et "olisko kellään toista vastaavaa laitetta". DJ:tä piti olla mun lisäks toinenki mut se joutu polvileikkaukseen eikä päässy mestoille. Sain kyllä sen levyt mutta en tuntenu niitä ja olin siis koko keikan paniikissa kun ei ollut hajuakaan siitä miten yleisöä pitäis tanssittaa. Olipahan hyvä opintokeikka kuitenkin :P

Tälläinen thread löytyy jo - http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=31066

'99 jossain Jumalan selän takana mestassa, jonka analyyttisempi erittely ennakoi raskaassa fjöllassa jokeltamista...eli: rafla Djn duunista tuolloin tietty kyse. Resident näytti laitteistoa +5min. ja liukeni limudiskoa luuppaamaa.

Siinä luppoaikaa deletoidess allekirjoittaneen suolen toiminta teki tylyt pykälän ennen jengin valumista alas ja arabiahan ei tästä tykännyt: astia meni jumiin johon sitten haettiin tulisuudelmaa puolen henkilökunnan voimalla, sillä seurauksella, että jo em. löydyttyä...JUUTTUI se paska paskaan! Noh, ei muuta kuin hihat ylös (kirjaimellisesti) ja käsi kyynärpäätä myöden pönttöön. Siinä sitä sitten nyittiin imukuppia omissa lilluvissa palttiarallaa parikymmentä minuuttia ennen pelastavan imauksen kuulumista. Toinen mokoma kuluikin sitten itse käsivarustuksen desinfiointiin, jonka traumoista tokenin vasta tovin taka pakkia taantuneena.

- Plussana plakkariin pönkitettäköön itse keikan kulkeneen hävyttön hyvin ja populaa puskiessa tuvan turvoksissa, toinen toistaan totisempien tenujen tutistessa kiitosta pöytään ensikertalaisen neitsyt spinnailujen johdosta henkilökuntaa myöden, jonka 1 vastakkaisen sukupuolen edustaja erottui edukseen esittämällä toiveensa seurastani jatkojen osilta. Joskin tuossa tilanteessa tokaisin tavoitteekseni pitää käteni erossa erityisesti naisista ks. yönä. Ei tainnut tyttö pettymykseltään tajuta tilaansa tai sitä miltä säästyi vaikk'en tietty sitä selventämäänkään jäänyt. Anteeksi Kati...*tirsk*

Eka keikka näkövammaisten koulun diskossa, soittelin trancea ja vaihdoin biisit aina breakdownissa, ku en osannut vielä soittaa, tosin en osaa vieläkään, blaah.

Se oli Street Partyn jatkoilla vuonna 1997.

Joo voi se oli tunnelmaltaan ehkä yksi jännittävämpiä hetkiä :) tanssilattia odotti ja minä saavuin kädet täristen ja jalat löysinä ja melkein oksentelin jännityksestä :D
Älykuvio oli bileiden nimi :)

Ekan biisin jälkeen lähti oma fiilis jotenki räjähdysmäiseen kliimaksiin ja millään ei sit enää ollutkaan mitään muuta väliä kun sillä että oli ihan sairaaaaaaaaaaaan siistiä jakaa sitä fiilistä niiden ihmisten kanssa :)))

Oih se oli oikeesti unohtumattomampia hetkiä ikinä :)

vastailkaa ihmiset vaan siihen orginaaliin topikkiin: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=31066

O