Decion - Koneradio Teaser [Hard NRG]
vittu morjes! vähän ensimakua tuleviin sekoilupippaloihin joihin voit ottaa osaa täältä -> http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=15381
huonoista äänitysmahdollisuuksista johtuen setti saattaa aiheuttaa rätinää volyymiä nostaessa kovemmalle, mutta voin vannoa, että itse bileissä samaa ongelmaa EI tule ilmenemään! vähä laukkaa, bissenhakuisia vaihtoja sekä paskaista menoa luvassa reilun tunnin verran joten istu perseelles ja tsekkaa mistä on kyse!
hard house
tracklist:
lisätiedot - kuuntele
Pakko lahtaus!
Kaipa tuo pitää kuunnella... voisit kyl hommaa ittelles jonku kunnon serverin minne saisit setin jakoon.
ja latinkiin.. tunnelmia kerron ku kuunneltu...
että sellanen... ei paskempi meininki. Sopivan vihasta menoo kyl.
Noniin tuli tämä sitten latailtua ja kuunneltua.
Oli muuten setti ihan mun makuun. Kaikki biisit oli hyviä alusta loppuun ja ihan erityisesti noi twisted psychot ja weazalit Ja mikäli jotain kämmei oli niin mua ei ainakaa haitannu ku biisitki on tätä luokkaa
Lisää näitä NRG settejä. Kyllä niitä freeformi soittajia on jo tarpeeks
[q]Oj, 21.9.2008 18:08:
Noniin tuli tämä sitten latailtua ja kuunneltua.
Oli muuten setti ihan mun makuun. Kaikki biisit oli hyviä alusta loppuun ja ihan erityisesti noi twisted psychot ja weazalit Ja mikäli jotain kämmei oli niin mua ei ainakaa haitannu ku biisitki on tätä luokkaa
[/q]
joo tullu soiteltua tätä kyl melkei enemmänki keikoil ku polkkaa, piti ny pistää myös jotai tällastaki jakoo ettei porukka pidä mua iha täytenä piripolkkapäänä
Hyvä setti kyl. Ainoo mikä häiritti niin oli toi särkeminen joissain kohdissa, mut se nyt on pientä. Hyvä Juho. <3
Jaaha, imuun heti tämä.
Tukka pois, mustaa huuli-"punaa" huuliin ja kasvata vähän mahaa, ni siitä se ura urkenee! Hyvä hyvä, Juho!
[q]Beliar, 22.9.2008 13:40:
Tukka pois, mustaa huuli-"punaa" huuliin ja kasvata vähän mahaa, ni siitä se ura urkenee! Hyvä hyvä, Juho!
[/q]
unohdit piikkirannekkeet sekä kaulapannan!
Juuh, pirun meneväähän tuo oli, näyttää mies hallitsevan myös tuon NRG:n salat.
Ihan noin (melkein) offtopiccina: kiva nähdä, että hard nrg:täkin on ruvettu soittamaan vähän enemmän taas ainakin kun klubbarin miksauksia katsoo ja soittamassa on aivan uusi sukupolvi levynpyörittäjiä.
MÄ OON MONITOITOITOITOIMI MIESSSS!!!!!!!!!!!
[q]Decion, 22.9.2008 13:44:
unohdit piikkirannekkeet sekä kaulapannan!
[/q]
Niistä sun kaulapanta ja talutushihna-jutuista mä en halua tietää mitään!
Mä oon kyllä niin ihastunu noihin herran aiempiin setteihin,et pakko tää on kuunnella
Jaahas tästä latinkiin :)
[q]Oj, 21.9.2008 18:08:
[/q]
Niiiiin totta :)
noniin pakkohan tämä on tänne inttiin ladata. Tupakaverit arvostaa (...tai sitten ei.)
Eihän noihin pippaloihin kauaa ole. Täytyy aloittaa valmistautuminen infernaalisiin karkeloihin!
[q]Jka, 24.9.2008 18:05:
noniin pakkohan tämä on tänne inttiin ladata. Tupakaverit arvostaa (...tai sitten ei.)
Eihän noihin pippaloihin kauaa ole. Täytyy aloittaa valmistautuminen infernaalisiin karkeloihin!
[/q]
naulan kantaan!
latinkiin