Saimaan Sällin comeback?

Back to yleinen bilehöpinä O

Pikkulinnut ovat viserrelleet että legendaarinen reivi-kuningas Saimaan Sälli olis tekemässä comebackia! On kuulemma 10v juhlimista takana ja sitä pitäs juhlistaa..

Vieläkö jengi muistaa kaveria? Tai tahtois nähdä dekkien takana. Tietysti se pikkutakki päällä :D

Ja ne Tuhansien järvien maa -miksaukset!

Ois parhautta.

Iso peukku Sällin paluulle! Samalla kerralla myös Infinityn ja Perwertin livet takaisin.

I support.

Saimaan Sällin miksaukset ovat niitä harvoja miksauksia, joita kuunnellessa on tullut pakollinen tarve vääntää niihin omat kansitaiteet.

[q]JussiS, 17.9.2008 09:26:
Iso peukku Sällin paluulle! Samalla kerralla myös Infinityn ja Perwertin livet takaisin.
[/q]

Perwert olis kyllä pirun kova nähdä vielä joskus livenä jossain. Nuo muutamat kyseisen orkesterin raidat mitä itseltä löytyy on soitettu kyllä niin puhki että ei mitään rajaa.

Iz supporting & remembering 2001, sniff (;_;)

Did you mean: pikkutakki?
http://klubitus.org/kuva.php?id=16972

Oli kovaa settiä ainakin jossain Pimiön oldskool-reiveissä Jyväskylässä viitisen vuotta sitten
Ei muuta kuin uutta keikkaa vaan, forward never backward ever

Sällin siunaus-mix on mulla yks tärkeimpiä ja eniten soittimessa soineita nauhoja. Taisin hänet nähdäkin Garden Of Edenissä.

edit: tarkennetaan nyt sen verran vielä, että tarkoitan siis sitä nauhaa, jossa on Ravers Naturen Start Scratchin´, Members Of Maydayn Bells of Reformation jne..

[q]Individual, 17.9.2008 11:54:
Sällin siunaus-mix on mulla yks tärkeimpiä ja eniten soittimessa soineita nauhoja. Taisin hänet nähdäkin Garden Of Edenissä.
[/q]
Tuo siunaus olisi kiva saada. Olisiko mahista pistää sitä nettiin

[q]domi, 17.9.2008 11:59:
---
Individual, 17.9.2008 11:54:

---

Tuo siunaus olisi kiva saada. Olisiko mahista pistää sitä nettiin
[/q]
Voisin lähettää sen siulle vaikka mesessä illalla.

[q]xl8r, 17.9.2008 09:29:
---
JussiS, 17.9.2008 09:26:

---

Perwert olis kyllä pirun kova nähdä vielä joskus livenä jossain. Nuo muutamat kyseisen orkesterin raidat mitä itseltä löytyy on soitettu kyllä niin puhki että ei mitään rajaa.
[/q]

2 comeback-keikkaa vetänyt jo :) UV:na ja pussyssä joku kk sit

[q]ezzy, 17.9.2008 12:30:
---
xl8r, 17.9.2008 09:29:
---

---

---

[/q]

TIedän, en päässy kumpaankaan omien keikkojeni takia

Mulla olis Sällin haastattelu jostain vuodelta 2001 Clockworkissa DV-nauhalla... pitäisköhän kaivella esiin? Hauska tyyppi, takasi levynpyörittämishommiin vaan!

[q]C-Hill, 17.9.2008 12:42:
Mulla olis Sällin haastattelu jostain vuodelta 2001 Clockworkissa DV-nauhalla... pitäisköhän kaivella esiin? Hauska tyyppi, takasi levynpyörittämishommiin vaan!
[/q]

kaiveles..

ja niin me supportah :)

[q]C-Hill, 17.9.2008 12:42:
[/q]

on kyl skenen mukavimpia tyyppejä (ellei ole tää topic noussu vielä päähän)*pepsodent*

Mainostilan myy White Rabbit!!!

Eivaan, meikä supporttaa Sällin paluuta!

[q]xl8r, 17.9.2008 12:38:
---
ezzy, 17.9.2008 12:30:
---
xl8r, 17.9.2008 09:29:
---

---

---

---

TIedän, en päässy kumpaankaan omien keikkojeni takia
[/q]
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=15532
Tästä vielä :D

[q]UzU, 17.9.2008 01:52:
Ja ne Tuhansien järvien maa -miksaukset![/q]

Pitääpä joskus kaivaa josko näitä jostain arkistoista löytyisi, kieltämättä aika legenda-statuksen omaavia ovat. :)

Piti kaivaa koneelta Saimaan Sälli: Sällin Siunaus - Tuhansien järvien maa vol. 4. Kyllähän tämä maistuu :).

O