CASPER- Mise en place

Back to miksaukset ja setit O

Eka cd soittimilla tehty mixaus! samalla staili hieman uudistunut. Snadisti minimalisempaa ja deepimpää stygee kuin ennen. "The way i like it"*aplodit*
muutama lemppari klasari siellä täällä kuitenkin.
gastronomisen sanaston myötä. Pistäkää soimaan valmistautuessanne klubille*vink*

deep, progressive, tekno, jotain

tracklist:
1. Christian Smith -lightning strike- (agaric remix)
2. Valentino Kanzyagi - Thrilling- (orig) [zvijaca rec.]
3. Gregos Tresher - running systems- (orig mix)
4. Sasha - park it in the shade- (orig)
5. Deetron - I cling feat. Ova soul (Aril Brikha remix)
6. Punk investigation - grazy diamonds - (white trufle concent mix)
7. Terry Grant - Ill kill you - (beaumant & natha mix)
8. Andrea di rocco - Samsara- (orig mix)
9. Roland Klinkenberg - Mexico can wait - (orig)
10. Greed - I see you - ( Van bellen & greed remix)
11. Echomen - Substance - (orig. )

lisätiedot - kuuntele

Hmm.Vaikuttaa mielenkiintoiselta..Pitää laittaa illan kuluksi soimaan :)

Tätä on jo odotettu imutukseen meni

Hyvin rokkaa

Kerran kuunneltu lasten säestyksellä ja hyvin toimi *aplodit*.
Et sä ainakaan helpommaks tehny ens lauantain skippaamista... voi olla et joutuu lipsuu päätöksestä ja tulla danssaa ainaki sun tahdissa *jiihaa*.

[q]*WIBA*, 6.4.2008 12:49:
Et sä ainakaan helpommaks tehny ens lauantain skippaamista... voi olla et joutuu lipsuu päätöksestä ja tulla danssaa ainaki sun tahdissa *jiihaa*.
[/q]

Üllatüüs... *justjoo**nauru*

[q]*WIBA*, 6.4.2008 12:49:
Kerran kuunneltu lasten säestyksellä ja hyvin toimi *aplodit*.
[/q]
Hyvä hyvä*hihu*

jess. tää täytyy kuunnella.nyt vaan duunis joten joutuu varmaan kuuntelee myöhemmin. ellen mä vähän uskalla täällä välillä kun ei ole asiakkaita..

Kylhän tää tehokuunteluun meni Alkuun chillimpää / minimaalisempaa saundia, ei pudonnu mulle ihan niin hyvin kun loppupään tykitykset. Sashan Park it in the shade rokkaa kyllä huolella Nätti miksi, hyvii biisejä ja kehittyy mukavasti eteenpäin ja viimenen biiisi räjäyttää potin *sydän* Nimensä mukaisesti on kyllä taattua etkoilukamaa

-M

Kyllä! Hieman yli puolen välin on menty ja todella maistuva setti! Aivan tykki meno*joo**iloinen* tätä lisää.. =)

Noniin, tulihan sitä uutta settiä
Setti oli ihna hyvä, muttei kyllä jäbän parhaimmistoa. Ihan kivojakin kappaleita oli eksynyt joukkoon, eikä setti nyt mitenkään ollut huonosti soitettu, mä vaan en löytänyt tästä sitä jotain.
Jotenn anna palaa vaan, lisää kaivataan, kunhan et nyt kokonaan siirry tonne minimaalinaksuttelun puolelle

<3 mahtavaa

Mä pidin alusta saakka, hyvä setti!

Mahtavaa!

Huh! Onpas pitkästä aikaa todellä hyvä miksaus minkä klubituksesta kuulee... Hyvä Casper... Jatka tällä linjalla.

Tää on hyvä.

Sitä voi jokainen ottaa tän miten haluu; joko tykkinä tanssilattiakamana*tanssittel* tai sit chillisti sohvalla tutisten*joo*

Ostikko muuten siis uudet soittimet*täh*

[q]Lionel Tiger, 9.4.2008 13:58:
Tää on hyvä.

Sitä voi jokainen ottaa tän miten haluu; joko tykkinä tanssilattiakamana*tanssittel* tai sit chillisti sohvalla tutisten*joo*

Ostikko muuten siis uudet soittimet*täh*
[/q]
spot on mate*iloinen*
joo myin asunnon ja ostin myyntivoitolla mixerin ja cd soittimet*hihu* no ostettiin me uus asuntokin*nauru*

[q]Mooger Fooger, 8.4.2008 14:36:
Mä pidin alusta saakka, hyvä setti!
[/q]

Joo, todella *super*setti.

Nyt kolme kuuntelu kerran jälkeen täytyy todeta että toimii kyllä!

Oon samoilla linjoilla ton Umbalan kans, että takuulaadukas setti varmal otteel, mut täst puuttuu se jokin mitä yleensä löydän sun seteist. Ehkä just toi minimaalisuus ei putoo mulle. Makuasioita*hihu*.

O