Club Sunshine 23.4.2008 @ Lahti
[size=14]Club Sunshine [/size]
23.04.2008 I Nightclub Diva Lahti I K-18 I FREE ENTRY
http://www.clubfury.org/img/sunshineweb.jpg
Club Sunshine ja keskiviikot ovat täällä taas!
Luvassa loistavia tapahtumia mehukkailla artisteilla.
Ihan pikku hetken päästä tulossa lisää informaatiota, joten malttakaahan hetki :)
Ai niin joo, halpaa olutta saa edelleen ja sisäänhän ei maksa mitään!
INFEKTO
BEATFORMERS, YLEX
http://klubitus.org/liitteet/1088823036956.jpg
ANTON SONIN
High Contrast
ZONEX
Etana
MANIA
Resident
Open: 22.00 - 04.00
Place: Nightclub Diva, Lahti
Agelimit: 18
FREE ENTRY!!
Huippuu et Club Sunshine jatkaa taas Lahes, kaikil viimekerroil on ollu übersiisti meno&soundi...
Aurinkoa odotellessa.
Leijuvia sulosointuja.
melko hed kandi toi flaba
[q]melko hed kandi toi flaba[/q]
On kyl aika suora kopio
INFEKTO
BEATFORMERS, YLEX
http://klubitus.org/liitteet/1088823036956.jpg
Headliner!!
oolalaa
flyer lisätty
sanoisinko et mä oon NIIIN TÄÄLLÄ! infektoooo!!
wittu ilmaista infektoa lahes!! to olis töitä mut jäi nyt kyl väliseinät asentamatta siltä päivältä, tätä ei missata...Fat Beatssss.
Ei paska. Jos ei oo töitä, nii pääsee tänne. Jos ei oo töitä nii lupauduin menee koepääks kampaajakaverille heti aamusta.
hieeer booi!
Timetable:
22.00 - 23.00 Mania
23.30 - 01.00 Infekto
01.00 - 02.00 Zonex
02.00 - 03.30 Anton Sonin
Oho. Tämähän on oiva mesta juhlistaa Lahteen muuttoa! See you on the dancefloor baby!
Tämä olisi tänään. Töistä suoraan paikalle...
Taattua sunshine laatua. Itselle rokkasi parhaiten Infekton setti, varsinkin kaksi helmeä siellä lopussa. Se vaan toimii!! Seuraavaa odotellaan jo innolla. Antonin settiä olisi kiva ollut kuulla enemmän kuin se alku mutta työvelvoitteet pakotti lähtemään ennen aikojaan pois.
joops Infekto vaan oli ja meni kaiken muun yli kun tuo rumputipumputi vaan nykyjään iskee parhaiten. Ikävä kyllä herran setin aikaan oli aika vitun laimee sakkimäärä ja oma mielentila selvinpäin ni jaksanu vaivautua ees lattialle viskoo raajoja vaikka muutama mehusteluveisu tulikin.
Kyllähän näissä mielellään kävisi jos vaan aika tai rahat antais myöden.
Juu, Herra Infektolle suuri kiitos tanssittamisesta oli kyl nii mahti setti et piti kaverit nakittaa hakee vettä ku ei lattialta malttanu oikeen poistua :D Aivan huippurallei tuli yks toisensa jälkeen ja miä olin niiiii hikiin sit lopuks (hyj! ällöwä!) Sit pitiki mennä royaleen hakee mun lapsikatrasta kotimatkalle ku koulu alko tänään taas 8:00.. ens kerral sit pitempään (ja ei tod. autolla!!!)
Mut hej, järkkäreille kiitos, murkulle *super**hali* ja SILLEESTI *PIIS*
ps. oli muute koko tansilattia meitsin tonttii melkee siihen 1:00 asti :D OLI tilaa tanssiva ja ei ollu lasinsirujakaan
Olipa taas aikamoinen Infekto -shoy, vähän niinku Laserpointtikii, mut tällä kertaa vähän edukkaampaan hintaan!
Ja sitten aamulla krapulassa töihin klo kahdeksan reikäreikä.
Mellulla näky olevan kyllä hauskaa, ja mikäs siinä. You go girl!
[q]reality, 24.4.2008 18:36:
Mellulla näky olevan kyllä hauskaa, ja mikäs siinä. You go girl!
[/q]
pitkästä aikaa mä nautin musiikista noin..kamoon <3