Klubituksen tietokantamuutto

Back to klubitus.org O

EI APUA MITEN PÄRJÄÄMME!!!11

pitäkää mua, taidan pyörtyä

[q]astaroth, 22.3.2008 17:22:
pitäkää mua, taidan pyörtyä
[/q]
*nauru**nauru*

[q]astaroth, 22.3.2008 17:22:
pitäkää mua, taidan pyörtyä
[/q]


Noniin, uusi kanta on alla ja ilmeneviä virheitä korjaillaan sitä mukaa kun ehtii/löytyy.

[q]anqqa, 25.3.2008 00:02:
Noniin, uusi kanta on alla ja ilmeneviä virheitä korjaillaan sitä mukaa kun ehtii/löytyy.
[/q]

Jos nyt en aivan evota ni ainaski Oulun pilleet puuttuu kalenterista. Huutomerkkejä tyhjillä päivillä eikä kyl muutenkaan mitään sielt löydy :) Tää on varmaan joku conspiracy et näppärästi päivityksen yhteydessä poistetaan oulu klubikartalta

Ennen on logannut sisään pelkästään pikkukirjaimilla, nyt on kirjoitettava isotkin. Tarkoituksellista?

Mulla oli vähän hankaluuksia logata sisään, mutta nyt taas toimii.
edit: kyl mulla omasta mielestäni oli myös isot ja pienet kirjaimet oikein

miksauksen lisääminen ei onnaa, tallensin tiedot mutta miksaus ei ilmesty charttiin...

Osa hymiöistä ei toimi...

Pitäisikö näitä muuten ilmoitella tähän topikkiin vai tuonne bugi-topikkiin?

[q]KooKie, 25.3.2008 06:50:
Ennen on logannut sisään pelkästään pikkukirjaimilla, nyt on kirjoitettava isotkin. Tarkoituksellista?
[/q]
Sai kyllä muutaman kerran kokeilla loggausta, ennenku tän tajusin..

Joo, mulla oli kans hieman ongelmia loggauksessa, mut nyt näyttää toimivan, ja joo isot kirjaimet piti ottaa huomioon.

Muutamissa kohdissa ääkköset bugaa.

Onks tää nyt se uus klubitus

[q]Juhgu, 25.3.2008 08:28:
Onks tää nyt se uus klubitus 7
[/q]
Ehdinpä quoteemaan ennenkuin otit tuon seiskan pois.

Nyt kun noilla isoilla ja pienillä kirjaimilla on profiilissa merkitystä niin esim kuvien nimet ei toimi oikein.

Musta löytyy yks kuva kun painaa "hae kuvastosta" profiilista, mutta sitten jo etsii erikseen kirjoittaen steven hoaks niin löytyy 151...

Lisäksi muiden etsiminen rekisteristä vaikeutuu reippaasti kun pitäis muistaa miten niiden nikki oli kirjoitettu Varsinkin ne joilla on randomisti noita suuria ja pieniä kirjaimia...

[q]Steven Hoaks, 25.3.2008 09:34:
Musta löytyy yks kuva kun painaa "hae kuvastosta" profiilista
[/q]

Uskoisin, että tää on vaan hyvä juttu :D

[q]ezzy, 25.3.2008 09:41:
---
Steven Hoaks, 25.3.2008 09:34:
Musta löytyy yks kuva kun painaa "hae kuvastosta" profiilista

---

Uskoisin, että tää on vaan hyvä juttu :D
[/q]

Ehdottomasti :D Mutta se ei ollut pointti kuitenkaan

mulla pygii kaikki. Ryhmiksiä ei pääse lukemaan ja hyvä et pääsin täne kirjottamaan..

Ja oon vielä saikulla..Miten nyt pärjään kotona?

Klubituksen tietokanta vaihdetaan maanantaina 24.3.2008. Vaihdos aiheuttaa luultavasti muutaman tunnin käyttökatkoksen kun bitti siirtyy ja data laukkaa, vaihdoksen jälkeen saattaa myös jonkin aikaa ilmetä virheitä sivustolla sekä muita lieviä outouksia joita tasoitellaan sitä mukaa kun vastaan tulee.

Vastaan tulevista virheistä ja outouksista voi raportoida tähän topikkiin.

O