Burmax - Big Time [Original Mix CLIP]

Back to biisit ja remixit O

And this is fresh!
hard house, hard trance, hc, jotain

lisätiedot - kuuntele

Fukk teh mikseri =)

Rajua meininkiä... koskas/mistäs tuon sais täydentämään omia kokoelmia?

Hyvä biisi kyl oli, toimii armasti kemuis*jiihaa**pahis*

mmm nice :>

Very Nice Burmax. Sounds fucking Big. Keep up the good work. Cloud 9 will be back on track for Big Hardstyle Rave.

See you soon

ei valitettavasti oikein uponnut

kyllä tästä varmasti julkaisun saisit, mutta tämä ei millään osa-alueella astu edukseen nyky-hardstylen keskeltä, ja jää keskivertokastiin, jota pusketaan ulos aivan liikaa.

vaikka nykyajan pahimmat kliseet eivät olekaan niin läsnä (esim. lähes jokaisessa julkaistavassa "hitissä" olevat mielikuvituksettomat pimputtelunostatukset leffatraileripuheilla ja kliimaksit säveltahtia vaihtavilla bassoilla). edellä mainitut ovat juurikin niitä syitä, minkä takia itselläni hardstylen ostaminen on hiipunut sinne parin-kolmen julkaisun ostamiseen parissa kuukaudessa, kun ei vaan nappaa ostaa vuodesta toiseen samaa tavaraa. ennemmin on sitten keskittynyt bongailemaan vanhempia ostoslistoilta jääneitä hittejä, vaikka kuitenkin pysytään julkaisuissa ajan hermoilla

biisin ehkä pahin ongelma on kunnon draivin puuttuminen. kappale on riisutun oloinen ja monipuolisempi melodiakuviointi toisi enemmän eloa ja useampaakin synaa voisi yrittää upottaa mukaan. en tiedä, mitä kaikkea jää kuulematta, koska klippi ei taida ihan parhaalla äänenlaadulla

mutta hyvä kuitenkin, että jätkä tekee omaa juttua, ja vie suomisaundia uusilla saroilla eteenpäin. katsellaan mitä mukaa tuontanto kehittyy ;)

[q]astaroth, 10.2.2008 17:49:
ei valitettavasti oikein uponnut

kyllä tästä varmasti julkaisun saisit, mutta tämä ei millään osa-alueella astu edukseen nyky-hardstylen keskeltä, ja jää keskivertokastiin, jota pusketaan ulos aivan liikaa.

vaikka nykyajan pahimmat kliseet eivät olekaan niin läsnä (esim. lähes jokaisessa julkaistavassa "hitissä" olevat mielikuvituksettomat pimputtelunostatukset leffatraileripuheilla ja kliimaksit säveltahtia vaihtavilla bassoilla). edellä mainitut ovat juurikin niitä syitä, minkä takia itselläni hardstylen ostaminen on hiipunut sinne parin-kolmen julkaisun ostamiseen parissa kuukaudessa, kun ei vaan nappaa ostaa vuodesta toiseen samaa tavaraa. ennemmin on sitten keskittynyt bongailemaan vanhempia ostoslistoilta jääneitä hittejä, vaikka kuitenkin pysytään julkaisuissa ajan hermoilla

biisin ehkä pahin ongelma on kunnon draivin puuttuminen. kappale on riisutun oloinen ja monipuolisempi melodiakuviointi toisi enemmän eloa ja useampaakin synaa voisi yrittää upottaa mukaan. en tiedä, mitä kaikkea jää kuulematta, koska klippi ei taida ihan parhaalla äänenlaadulla

mutta hyvä kuitenkin, että jätkä tekee omaa juttua, ja vie suomisaundia uusilla saroilla eteenpäin. katsellaan mitä mukaa tuontanto kehittyy ;)
[/q]

Tämän takia laitoinkin tämän myös tänne. GlobalHardstyle.com sivustolle oon nykyään laittanut enemmänkin noita clippejä, koska kohderyhmä on luonnollisempi siellä. Siellä myös saanut tästä samaisesta kipaleesta täysin toisenlaista palautetta kuin sun ensimmäisessä kappaleessa kerrot :)

Mua kiinnostais tietää, mikä on sun mielestä tätä keskivertokastia "nyky-hardstylessä"? Kuitenkin itse myös soittelen noita biisejä, ja oon tuottanut myös jo jonkin aikaa tätä lajia, niin en usko, että olet kuullut/kokenut mitään mitä allekirjoittanut ei olisi. Ja sanotaan näin, että viimeisen puolen vuoden aikana nämä "hitintekijät"kään hardstylepuolella eivät ole kyenneet kovinkaan mullistaviin suorituksiin tuotannossaan (lue: zany, zatox, technoboy ja muut pioneerit). Tiedä sitten mistä johtuu - ehkä osittain nykymaailmassa kokonaisvaltaisesti hallitsevasta ilmiöstä "ei se laatu vaan se määrä". Tai sitten vain alkavat ideat loppumaan. Mutta tekstistäsi päätellen ehkä sitten vain hyvä, että sun kiinnostukset kohdistuu pikkuhiljaa muualle, jos et hardstylestä saa enää minkäänlaista mieltäylentävää kokemusta. Parin-kolmen julkaisun ostaminen pariin kuukauteen on tosiaan kovin vähän :)

Musta tuntuu, että et tätäkään biisiä jaksanut enää kuunnella loppuun asti avoimin mielin, vaan sun takaraivossa taisi painaa tää hardstylen sulle nykyään mitään-antamaton "itseään toistava" taakka :) Myös se, että sanot biisistä puuttuvan kunnon draivia kuvastaa hyvin tätä edellämainittua...ja etenkin osuvaa silloin, jos juuri olet kuunnellut/soitellut niitä nopeamman bpm omaavia hooceebiisejä, joissa draivia kyllä löytyy, mutta kun bpm lasketaan hardstylen nopeuksille, niin biisi kuulostaa yksinkertaisemmalta kuin Matin ja Tepon hitit konsanaan ;)

Mutta niin, makuasia on se sana, joka tähänkin väliin voidaan pudottaa. Toinen tykkää mustasta, toinen vielä tummemmasta :) Heh, kun biisi kuulostaa riisutulta, se on riisuttu siksi, koska toiselta taholta se on tuntunut liian raskaalta ;) Vai miksi luulet, että vivaldi ei ole dekkien takana/studiossa tekemässä nyt hardstyleä :) (jonka muuten haluaisin kuulla) Ehkä silloin päästäisiin sun vaatimusten/mieltymysten tasolle koskien biisin monimuotoisuutta ja melodian rikkautta.

Kerran itse tein sen virheen, että aloin "säveltämään" biisiin melodiaa, ja kun melodia oli tosiaan rikkaampi, niin reaktio oli käänteinen; "luuletsä olevas joku sibelius" :D Juu. Tämän kaiken paatoksen jälkeen todellakin teen omaa juttuani. Antaa muiden vääntää mieltymystensä mukaan :)

Edit: Koskas sulta kuullaan tuotantoa? ;)

[q]Burmax, 10.2.2008 18:48:
Mua kiinnostais tietää, mikä on sun mielestä tätä keskivertokastia "nyky-hardstylessä"?
[/q]
keskivertokasti on ehkä hieman väärin ilmaistu, mutta sanotaan ettei eroa edukseen joukosta. tuossa ekassa postauksessani muutaman nimesinkin. se, että koko ajan tulee biisejä samoilla yksinkertaisilla muutaman soinnun synilla, joihin johdatetaan kaavoihin kangistuneiden nostatusten kanssa.

silloin kun itse aloin diggailemaan hardtylestä mm. sashan settejä kuunnellen, oli mukana myös settien vastapainona hardstyle / saksahardtrance- vaikutteita yhdisteleviä artisteja (esim. tyyliin überdruck), jotka tarjosivat helvetin hyvää vaihtelua dj-setteihin ja sisälsivät elementtejä, joita itse toivoisin sovellettavan hardstylessä: happokuvioita, varpaillaan pitäviä breakkeja / nostatuksia ja astetta kiksumpia melodiakuvioita sen ainaisen sahansynan sijaan. vanhemmissa biiseissa sovellettiin oman makuun myös useampia, rosoisempia kikkejä sen sijaan, kun taas näissä uusissa biiseissä jyllää enemmän kumimaisepi bassokikki, jonka sävellajin muuttamisesta kliimakseissa on alkanut tulla jo loppuunkulutettu trendi. on se massiivinen, mutta ei omaan makuun tarpeeksi vihainen

biisit eivät vaan osaa yllättää, ja hardstyle tuntuu pikkuhiljaa menevän enemmän monotonisempiin jump-vaikutteisiin, joka taas ei ole allekirjoittaneen juttu.

[q]Kuitenkin itse myös soittelen noita biisejä, ja oon tuottanut myös jo jonkin aikaa tätä lajia, niin en usko, että olet kuullut/kokenut mitään mitä allekirjoittanut ei olisi. Ja sanotaan näin, että viimeisen puolen vuoden aikana nämä "hitintekijät"kään hardstylepuolella eivät ole kyenneet kovinkaan mullistaviin suorituksiin tuotannossaan (lue: zany, zatox, technoboy ja muut pioneerit). Tiedä sitten mistä johtuu - ehkä osittain nykymaailmassa kokonaisvaltaisesti hallitsevasta ilmiöstä "ei se laatu vaan se määrä". Tai sitten vain alkavat ideat loppumaan.
[/q]
näinpä. mutta siinä voidaan puolustautua sillä, että ideoiden loppuminen ja kierrätys eivät ole vain ja ainoastaan hardstylen ongelma. pätee ihan moniin muihinkin genreihin

[q]Mutta tekstistäsi päätellen ehkä sitten vain hyvä, että sun kiinnostukset kohdistuu pikkuhiljaa muualle, jos et hardstylestä saa enää minkäänlaista mieltäylentävää kokemusta. Parin-kolmen julkaisun ostaminen pariin kuukauteen on tosiaan kovin vähän :)
[/q]
kyllä edelleen diggailen mielelläni bileissä hs:ää, mutta ostolistoille ei vaan sellaisenaan enää samalla lailla eksy, kuin hoocee tai tekno. vanhempia levyjä kyllä soittelee mielellään

[q]Musta tuntuu, että et tätäkään biisiä jaksanut enää kuunnella loppuun asti avoimin mielin, vaan sun takaraivossa taisi painaa tää hardstylen sulle nykyään mitään-antamaton "itseään toistava" taakka :) Myös se, että sanot biisistä puuttuvan kunnon draivia kuvastaa hyvin tätä edellämainittua...ja etenkin osuvaa silloin, jos juuri olet kuunnellut/soitellut niitä nopeamman bpm omaavia hooceebiisejä, joissa draivia kyllä löytyy, mutta kun bpm lasketaan hardstylen nopeuksille, niin biisi kuulostaa yksinkertaisemmalta kuin Matin ja Tepon hitit konsanaan ;)
[/q]
sen voin myöntää, että päähän on ajan myötä iskostunut pieni skeptisyys, mutta uskon kuitenkin tunnistavani omaan makuun hyvän / erilaisen / mielenkiintoisen biisin, kun sellaisen kuulen. sinällään taas en usko, että minusta on tullut nopeusfriikki, vaikka sellaisen ystävä olenkin :P jos kappale toimii minulle sille luodussa ympäristössään, se riittää. harvemmin ne biisit mihinkään paranee, kun ne tuodaan liikaa temmoltaan alaspäin ja sama pätee imo myös pitchaamiseen. hyvä hardstyle toimii minulle sellaisenaan, niin kuin pitääkin

[q]Mutta niin, makuasia on se sana, joka tähänkin väliin voidaan pudottaa. Toinen tykkää mustasta, toinen vielä tummemmasta :) Heh, kun biisi kuulostaa riisutulta, se on riisuttu siksi, koska toiselta taholta se on tuntunut liian raskaalta ;) Vai miksi luulet, että vivaldi ei ole dekkien takana/studiossa tekemässä nyt hardstyleä :) (jonka muuten haluaisin kuulla) Ehkä silloin päästäisiin sun vaatimusten/mieltymysten tasolle koskien biisin monimuotoisuutta ja melodian rikkautta.
[/q]
noh noh, tuollaisia vaatimuksia en missään tapauksessa ole esittämässä. :) sitä vaan, että olisi kiva kuulla välilä uusiakin juttuja ja saundeja biiseissä. en kuitenkaan toivoisi nykyisen hardstylen kuolevan kokonaan omalla kohdallani, koska ko. musiikilla on kuitenkin oma paikka sydämessä

[q]Tämän kaiken paatoksen jälkeen todellakin teen omaa juttuani. Antaa muiden vääntää mieltymystensä mukaan :)
[/q]
niin se pitää tehdäkin, rispektit siitä :)

edit:
[q]Edit: Koskas sulta kuullaan tuotantoa? ;)
[/q]
tällä hetkellä oma tuottaminen on ihan lapsen kengissä, ehkä sit joku kaunis päivä, kun alkaa oppimaan :D

Melkoista keskustelua herättänyt tämäkin kipale. Mielenkiintoista seurata.

Itse en siis nykyään kuuntele tai tuota lähimaillakaan tämän tyylistä musiikkia, joten annan arvion vähän niinkuin ilman minkään sortin odotuksia. Olen kyllä kuunnellut hardimpaa, tosin hieman melodisempaa.(Btw, ei tarvitse olla Sibelius, että voi säveltää:). Voi olla oma itsensä ja kulkea omaa linjaa, itse ainakin pyrin siihen.)

Kuuntelin biisin muutaman kerran läpi. Teknisesti biisi ei iske ainakaan minuun, jotenkin se on hieman liian monotoninen. Tuntuu kuin kappaletta nostatettaisiin toistuvasti, kuitenkaan siinä suuremmin onnistumatta. Väitteeni kuulostaa hieman skeptiseltä, mutta rumpujenlinjojen, sähkönsäröisten äänien(mitkä kuulostavat btw hyvältä) ja vokaalien lisäksi, okei, tulee melodiaa, mutta se on jotenkin latteaa. Usein ei esimerkiksi tule kahta melodistakuviota samaanaikaan.

Vokaalit eivät pääse mielestäni oikeuksiinsa sanomansa puolesta, koska biisi tuntuu tosiaan lähtevän koko ajan saavuttamatta kuitenkaan sitä hurmiota. Bassot kuviointi ja soundi voisi olla muhkeampi.

Yleisesti automaatioihin, rumpujen variaatioon ja kikkailuun olisi voinut hieman enemmän panostaa, se tuo elävyyttä ja hyvässä lykyssä räjähtävän fiiliksen, joka saa karvat pystyyn.

Tästä biisistä tulee kuva mieleeni: Bileissä soi tämä biisi, ihmiset tanssivat rytmin mukaan, mutta "sitä" tunnetta ei ole, mikä saa karvat pystyyn ja hyvänolon valtaamaan kehon.

Aikaisemmin astaroth puhui keskivertokastista. Jos rinnastaisin ajatukseni tästä previkasta vaikka houseen. Jos house biisi saisi minut tuntemaan näin, mielestäni se ei olisi keskivertoa parempi.

Ehkä olen väärä henkilö kuuntelemaan tällaista, annoin nyt kuitenkin mielipiteeni, vapaa foorumi kun tämä on.

Tapana on sanoa, että harjoitus tekee mestarin. Niin ja kaikkia ei voi miellyttää.

[q]KFM, 10.2.2008 21:49:
Melkoista keskustelua herättänyt tämäkin kipale. Mielenkiintoista seurata.

Itse en siis nykyään kuuntele tai tuota lähimaillakaan tämän tyylistä musiikkia, joten annan arvion vähän niinkuin ilman minkään sortin odotuksia. Olen kyllä kuunnellut hardimpaa, tosin hieman melodisempaa.(Btw, ei tarvitse olla Sibelius, että voi säveltää:). Voi olla oma itsensä ja kulkea omaa linjaa, itse ainakin pyrin siihen.)

Kuuntelin biisin muutaman kerran läpi. Teknisesti biisi ei iske ainakaan minuun, jotenkin se on hieman liian monotoninen. Tuntuu kuin kappaletta nostatettaisiin toistuvasti, kuitenkaan siinä suuremmin onnistumatta. Väitteeni kuulostaa hieman skeptiseltä, mutta rumpujenlinjojen, sähkönsäröisten äänien(mitkä kuulostavat btw hyvältä) ja vokaalien lisäksi, okei, tulee melodiaa, mutta se on jotenkin latteaa. Usein ei esimerkiksi tule kahta melodistakuviota samaanaikaan.

Vokaalit eivät pääse mielestäni oikeuksiinsa sanomansa puolesta, koska biisi tuntuu tosiaan lähtevän koko ajan saavuttamatta kuitenkaan sitä hurmiota. Bassot kuviointi ja soundi voisi olla muhkeampi.

Yleisesti automaatioihin, rumpujen variaatioon ja kikkailuun olisi voinut hieman enemmän panostaa, se tuo elävyyttä ja hyvässä lykyssä räjähtävän fiiliksen, joka saa karvat pystyyn.

Tästä biisistä tulee kuva mieleeni: Bileissä soi tämä biisi, ihmiset tanssivat rytmin mukaan, mutta "sitä" tunnetta ei ole, mikä saa karvat pystyyn ja hyvänolon valtaamaan kehon.

Aikaisemmin astaroth puhui keskivertokastista. Jos rinnastaisin ajatukseni tästä previkasta vaikka houseen. Jos house biisi saisi minut tuntemaan näin, mielestäni se ei olisi keskivertoa parempi.

Ehkä olen väärä henkilö kuuntelemaan tällaista, annoin nyt kuitenkin mielipiteeni, vapaa foorumi kun tämä on.

Tapana on sanoa, että harjoitus tekee mestarin. Niin ja kaikkia ei voi miellyttää.
[/q]

Kiitoksia sinnekin kommentista :) Juu siis nyt pitää vaan tehdä kaikille selväksi, että on kyse hardstylestä. Ei tosiaan esimerkiksi housesta tai vaikkapa drum&bassista, tai melodisesta trancesta. Näissä edellämainituissa genreissä on täysin muut asiat astialla kuin hardstylessä vallitseva rehellinen jytke, jonka koukkuna usein on joko helvetin hyvä basari pelkästään tai kokonaisuuteen sopiva melodia :) Kuten aiemmin mainitsinkin, niin tämän vuoksi olenkin siirtynyt laittamaan klippejä biisistä tuonne omalle kohderyhmälleni globalhardstylen sivuille. Ehkäpä palaan näille sivuille biisien merkeissä seuraavaksi kun teen Housea tai Trancea ;) Ja se päivä saattaa jäädä, koska when you go hard, there's no turning back, unfortunately :) Tietty sitä voi innostua joku kaunis kesäinen päivä helläksi tuotannon suhteen :)

[q]Burmax, 10.2.2008 18:48:
---
astaroth, 10.2.2008 17:49:
/soitellut niitä nopeamman bpm omaavia hooceebiisejä, joissa draivia kyllä löytyy, mutta kun bpm lasketaan hardstylen nopeuksille, niin biisi kuulostaa yksinkertaisemmalta kuin Matin ja Tepon hitit konsanaan ;)
[/q]

Hei! Älä vittuile Masasta ja Tepistä!

edit: oho nyt tais mennä quote väärään osoitteeseen mutta waddafuck...

ei mihinkään klubbarista! Vallataan tää paskaboksi kunnon musiikilla!! (niinku esim. hooceella ;))

[q]Burmax
Edit: Koskas sulta kuullaan tuotantoa? ;)
[/q]

Aika tyylitön ja mitäänsanomaton. Oli suorastaan pakko kuunnella, ku en diggaa ollenkaan kyseistä genrestä. Silloin ku aloin käymään bileis, nii diggasin kyl hardstylee siinä määrin et "joo voin tanssii tätä, mutten 3 biisii enempää, ku a) oon liian humalassa tajutakseni vaihtoa b) biisit kuulostaa samalta". Sooz, mut eipä juuri mieltä ylentäny. -.-

Ja sit toi et heitellään tyypeille viestii, et "koskas sulta kuullaan tuotantoa?". Mikä juttu tää niinku on? Läppä DJ:lle, joka EI tuota. Tarkottaaks tää sitä, et saisit sarkastisessa mielessä itsellesi hyvänmielen, koska luulet olevas fiksu dropatakses tollasen läpän? ÄLÄ VIITSI!

[q]Real Charly, 15.2.2008 15:18:
---
Burmax
Edit: Koskas sulta kuullaan tuotantoa? ;)

---


Aika tyylitön ja mitäänsanomaton. Oli suorastaan pakko kuunnella, ku en diggaa ollenkaan kyseistä genrestä. Silloin ku aloin käymään bileis, nii diggasin kyl hardstylee siinä määrin et "joo voin tanssii tätä, mutten 3 biisii enempää, ku a) oon liian humalassa tajutakseni vaihtoa b) biisit kuulostaa samalta". Sooz, mut eipä juuri mieltä ylentäny. -.-

Ja sit toi et heitellään tyypeille viestii, et "koskas sulta kuullaan tuotantoa?". Mikä juttu tää niinku on? Läppä DJ:lle, joka EI tuota. Tarkottaaks tää sitä, et saisit sarkastisessa mielessä itsellesi hyvänmielen, koska luulet olevas fiksu dropatakses tollasen läpän? ÄLÄ VIITSI!
[/q]

Kysynpä suoraan, että mihin sua sattuu tänään? :D En jaksa alkaa edes vastaamaan noin naurettaviin viesteihin :)

[q]Burmax, 15.2.2008 15:37:
---
Real Charly, 15.2.2008 15:18:
---
Burmax
Edit: Koskas sulta kuullaan tuotantoa? ;)

---


Aika tyylitön ja mitäänsanomaton. Oli suorastaan pakko kuunnella, ku en diggaa ollenkaan kyseistä genrestä. Silloin ku aloin käymään bileis, nii diggasin kyl hardstylee siinä määrin et "joo voin tanssii tätä, mutten 3 biisii enempää, ku a) oon liian humalassa tajutakseni vaihtoa b) biisit kuulostaa samalta". Sooz, mut eipä juuri mieltä ylentäny. -.-

Ja sit toi et heitellään tyypeille viestii, et "koskas sulta kuullaan tuotantoa?". Mikä juttu tää niinku on? Läppä DJ:lle, joka EI tuota. Tarkottaaks tää sitä, et saisit sarkastisessa mielessä itsellesi hyvänmielen, koska luulet olevas fiksu dropatakses tollasen läpän? ÄLÄ VIITSI!

---


Kysynpä suoraan, että mihin sua sattuu tänään? :D En jaksa alkaa edes vastaamaan noin naurettaviin viesteihin :)
[/q]

Päähän. Toi raita kolahti pahasti mua takavasempaan. :/

Naurettaviin viesteihin? Tässähän keskustellaan asioita. Hymyilen, kato vaiks: "^__^/"

[q]
Päähän. Toi raita kolahti pahasti mua takavasempaan. :/

Naurettaviin viesteihin? Tässähän keskustellaan asioita. Hymyilen, kato vaiks: "^__^/"
[/q]

Voidaan keskustella tästä samasta asiasta face to face vaikkapa seuraavalla allekirjoittaneen hesavisiitillä Sasha F:n syndekemuilla :)

[q]Burmax, 15.2.2008 15:46:
---

Päähän. Toi raita kolahti pahasti mua takavasempaan. :/

Naurettaviin viesteihin? Tässähän keskustellaan asioita. Hymyilen, kato vaiks: "^__^/"

---


Voidaan keskustella tästä samasta asiasta face to face vaikkapa seuraavalla allekirjoittaneen hesavisiitillä Sasha F:n syndekemuilla :)
[/q]

Ihan kuinka vain. Olen mielestäni senverran sosiaalinen ihminen, että pystyn ilmaisemaan asiani ihan yhtälailla tässä topikissa, kuin livenäkin. Katsotaan jos vaikka saapuisinkin paikalle. Ja ei muutakoo over'n'out!

[q]Real Charly, 15.2.2008 15:49:
---
Burmax, 15.2.2008 15:46:
---

Päähän. Toi raita kolahti pahasti mua takavasempaan. :/

Naurettaviin viesteihin? Tässähän keskustellaan asioita. Hymyilen, kato vaiks: "^__^/"

---


Voidaan keskustella tästä samasta asiasta face to face vaikkapa seuraavalla allekirjoittaneen hesavisiitillä Sasha F:n syndekemuilla :)

---


Ihan kuinka vain. Olen mielestäni senverran sosiaalinen ihminen, että pystyn ilmaisemaan asiani ihan yhtälailla tässä topikissa, kuin livenäkin. Katsotaan jos vaikka saapuisinkin paikalle. Ja ei muutakoo over'n'out!


[/q]

Ollaan kans tulos sinne et nähdään siellä poijjaat!!

tikki tikki tikiti tikki tikki tkki tikki MOTHER#¤%&...tikki tikki tikki tikiti tikiti..
---------------------------------------------------------------------------------------

Finding the ultimate own style has been an interesting journey through a couple of years. Likes to combine different styles and create traxx from the blend of sounds and elements which together would be ultimately described as Hardstyle. Likes to create aggressive and energy-filled tracks and catchy Burmax-style melodies.

*jeesus**piis*

[q]Andy Humble, 15.2.2008 16:07:
tikki tikki tikiti tikki tikki tkki tikki MOTHER#¤%&...tikki tikki tikki tikiti tikiti..
---------------------------------------------------------------------------------------

Finding the ultimate own style has been an interesting journey through a couple of years. Likes to combine different styles and create traxx from the blend of sounds and elements which together would be ultimately described as Hardstyle. Likes to create aggressive and energy-filled tracks and catchy Burmax-style melodies.

*jeesus**piis*
[/q]

Tossa "kuitissa" jo oli sentään tyyliä :D

O