Chisu - Mun koti ei oo täällä (Lumigen deep disco remix)

Back to biisit ja remixit O

tässä meikäläisen näkemys tästä loistavasta radiorallista. aika uskollinen versio alkuperäiselle, koska kaikkien taustojen poisto ei onnistunut ilman, että muu tavara olisi kärsinyt liikaa. jos nyt jotain jäi hampaankoloon, niin jouset olisin ehkä soittanut vielä hieman apaattisempana ja equttamisen myötä meni tiukin isku lauluista:/ pitää toivoa, että tästä julkaistaan a cappella jossain vaiheessa, jolloin pääsisi tekemään ihan loppuun asti oman mielen mukaan.


disco, jotain

lisätiedot - kuuntele

Oivallinen remix. Tuo kappaleen alkuperäinen tunnelmallisuus on hyvin säilynyt

I like a lot! itseasiassa parempi kuin alkuperäinen.

erittäin hyvä...*joo*

Vittu ku kuuntelis radioo nii tietäis missä mennään. . . :)

[q]Damien, 25.1.2008 14:30:
Vittu ku kuuntelis radioo nii tietäis missä mennään. . . :)
[/q]

nykysin riittää jos katot telkkuakin, toihan on siinä leffasoundtrackilla ja mainoksessa pyörii:) mä alunperin kuulin tän itseasiassa radiosta, ihan jossain demo-osastossa, ja ihastuin (musiikkiin) jo silloin. chisu on aika ihana:)

kiitti positiivisesta palautteesta so far!

[q]plink, 25.1.2008 14:37:
---
Damien, 25.1.2008 14:30:
Vittu ku kuuntelis radioo nii tietäis missä mennään. . . :)

---


nykysin riittää jos katot telkkuakin

[/q]

Mä waretan ja kuuntelen groove-fm:ää autossa. Oon niin out-validi.

Hyvä yritys, muttei mielestäni voita alkuperäistä. Vähän jäi fiilis, että alkuperäisen päälle on vain heitetty uudet rummut ja muutama instru. Lisäksi kertsissä on havaittavissa erittäin pahoja riitasointuja. Mutta kaikesta lyttäämisestä huolimatta tälläkin on ajoittain hetkensä.

no mun mielestä todellakin parempi kuin alkuperäinen! originaali on kauheaa vinguntaa, tämä remixi tekee biisistä ehdottomasti siedettävän kuuloisen

[q]rewind, 16.6.2008 18:55:
Lisäksi kertsissä on havaittavissa erittäin pahoja riitasointuja.
[/q]

miks mäki huomaan ihan saman? sekä hyviä että huonoja puolia löytyy, mutta omasta mielestäni kokonaisuus ei pärjää alkuperäiselle.

[q]GrEeN, 16.6.2008 21:22:
---
rewind, 16.6.2008 18:55:
Lisäksi kertsissä on havaittavissa erittäin pahoja riitasointuja.

---


miks mäki huomaan ihan saman? sekä hyviä että huonoja puolia löytyy, mutta omasta mielestäni kokonaisuus ei pärjää alkuperäiselle.
[/q]

ettette nyt puhu kuitenkin interludista, joka tulee ennen vikaa kertsiä..? siinä oon lyönyt joitain nuotteja ohi, jotta ne erottuisi paremmin. voi toki olla myös, että delayt hämää sen verran ja siitä johtuen kertsi kuulostaisi teidän korvaanne epävireiseltä (vaikka ihan nuotilleen se kylläkin menee).

noh anyways, kiitti palautteesta jälleen!

[q]plink, 16.6.2008 22:00:
---

rewind, 16.6.2008 18:55:
Lisäksi kertsissä on havaittavissa erittäin pahoja riitasointuja.

---

ettette nyt puhu kuitenkin interludista, joka tulee ennen vikaa kertsiä..?
[/q]

Pahimmat löytyy kohdista 1:22-1:28, 2:37-2:45 ja 3:58-4:24. Vika taitaa olla siinä taustalla lurittelevassa synamelodiassa.

Lisäksi kun oikein tarkkaan kuuntelee niin muutamissa muissakin kohdissa nuotti taitaa olla piirun verran sivussa, mutta tämä voi olla jo oman mielikuvitukseni tuotetta.

[q]
ettette nyt puhu kuitenkin interludista, joka tulee ennen vikaa kertsiä..?
[/q]

eiku joka kertsis se loppu mun mielest. basso menee kyl ihan oikein, mut joku raita siinä ei mee nuotilleen.

On aika hauska ku nuo voksut menee vähän tuolla taustojen seassa eikä päällimmäisenä pomppaa korville...
Tää on ihana<3
mut kyl vähän kävi korviin mullakin noi riitasoinnut:/

[q]rewind, 16.6.2008 23:21:
---
plink, 16.6.2008 22:00:
---

rewind, 16.6.2008 18:55:
Lisäksi kertsissä on havaittavissa erittäin pahoja riitasointuja.

---

ettette nyt puhu kuitenkin interludista, joka tulee ennen vikaa kertsiä..?

---


Pahimmat löytyy kohdista 1:22-1:28, 2:37-2:45 ja 3:58-4:24. Vika taitaa olla siinä taustalla lurittelevassa synamelodiassa.[/q]

no perskele, pitänee oikein tarkistaa illalla töiden jälkeen. liekö sitten liikaa detunee tullut laitettua synasoundiin:)

edit: kyllä se samassa vireessä on alkuperäisenkin kanssa, mutta yhdessä soundissa on sen verran häntää, että se tosiaan saattaa hämätä.

O