WANTED! Väkivallaton pc-peli?

Back to tv, radio, leffat, web O

pelaa noita vanhoja lucasartsin seikkailupelejä (jos et kultaisella 1990-luvulla ole niitä jo pelannut).

Tetris.

[q]Anu, 25.11.2007 19:53:
Zork Nemesis
Myst, Aura?
Eihän noita pelejä ainakaan kukaan raavas mies tunnusta pelaavansa...
[/q]

Raavailla miehillä onkin tunnetusti huono pelimaku.

Vanhoja seikkailupelejä kantsii kokeilla, kuten Monkey Islandit.

leisure suit Larry

Hommaa deluxe-versiot Maniac Mansionista ja Zak McKrackenista!
Niitä tulee pelattua retroilupäivinä...

Desert Bus

http://www.v2.fi/uutiset/pelit/1622/Maailman-tylsimman-pelin-maratooni-kaynnissa/

Jouluna tulee kaivettua iskällä ja äipällä kaapista mun rakas kuusnepani ja vietettyä kunnon retroilusessiot pyjamassa ja pörrösukissa... Jos vaan joystickit enää toimii! Winter gamesin ampumahiihto on tehny tehtävänsä...*hih*

Niin, ja Loomhan on lucasartsin! Oon mä sitä pelannu, yläasteen atk-tunneilla... Eiku, en siis TIETENKÄÄN tunnin aikana!
Sain jonkun simpukan auki ja ajauduin tornadoon merellä...??

Ehkä pitää alkaa metsästää noita Apinasaaria?

sim city 2000 ja elastomania :D noilla ei voi mennä pieleen.

[q]eeci, 25.11.2007 21:25:
Desert Bus

No nyt puhutaan asiaa! Ei mitään liian yllättäviä käänteitä...*hih*

[q]Anu, 25.11.2007 21:30:

Ehkä pitää alkaa metsästää noita Apinasaaria?
[/q]

Todellakin, ykkös-ja kakkososa ovat aivan ehdottomia! Ja Larryihin kannattaa ehdottomasti tutustua myös

Vanha kunnon DOS:sin Pokeri.. se jossa on kossaus-napit.

Tint tint tint tint *koshhhh*

[q]Anu, 25.11.2007 19:53:
Eli pähkäilyä, kyllä!, mutta räiskintää, ei! Auttakaa naista hädässä! Plii-ii-ii-ii-iis!
[/q]

Seikkailuthan ne. Discworldin ensimmäinen tai pari, Legend of Kyrandia -sarja, Simon the Sorcerer, ja ehdottomasti jo mainitut Monkey Islandit joista itelläki taas ensimmäinen osa työn alla, sekä alkupään Questit (Space, Kings, Police).

Ja jos pähkinöitä ni tietty The Incredible Machine ^^

Syberia 1 + 2
The Longest Journey

Joo pakko mainita LucasArtsin Grim Fandango!! Ei väkivaltaa, vaan nimenomaan sitä pähkäilyä! Hyvä peli*sydän*
Tykkäsin jopa enemmän kun Monkey Islandeista... Ja tiettykin The Sims on kans jees:)

The incredible machine vois olla jees.

[q]Jiimo, 25.11.2007 21:33:
---
Anu, 25.11.2007 21:30:

Ehkä pitää alkaa metsästää noita Apinasaaria?

---


Todellakin, ykkös-ja kakkososa ovat aivan ehdottomia! Ja Larryihin kannattaa ehdottomasti tutustua myös
[/q]

cdon.com:ista löytyy ainakin escape from monkey island

[q]breakaholic, 26.11.2007 00:53:
cdon.com:ista löytyy ainakin escape from monkey island
[/q]

Täysin Monkey Islandeihin friikahtaneena ihmisenä pitää sanoa et ainoastaan I & II ("The Secret of Monkey Island" ja "LeChuck's Revenge") on pelaamisen arvoisia mun mielestäni. Sen jälkeen kun Ron Gilbert pudotettiin porukasta Monkey Islandeista tuli sontaa.

Muita vanhoja pelaamisen arvoisia LucasArtsin pelejä:
- Day of the Tentacle
- The Dig
- Indiana Jones & the Fate of Atlantis
- Sam & Max hit the road

[q]Jone, 26.11.2007 01:01:
---
breakaholic, 26.11.2007 00:53:
---


Täysin Monkey Islandeihin friikahtaneena ihmisenä pitää sanoa et ainoastaan I & II ("The Secret of Monkey Island" ja "LeChuck's Revenge") on pelaamisen arvoisia mun mielestäni. Sen jälkeen kun Ron Gilbert pudotettiin porukasta Monkey Islandeista tuli sontaa.
[/q]
blah, curse of monkey island oli vielä aivan loistava *sydän* tää uusin 3d-hirvitys ei puolestaan ollu hyvä

[q]
- Indiana Jones & the Fate of Atlantis
- Sam & Max hit the road
[/q]

molemmat täysiä helmiä, mutta sisältävät kyllä väkivaltaa kuten ampumista ja indyssä natsien pätkimistä nyrkein

-Nyt kaikki Klubbarin enemmän ja vähemmän nörtit huomio! En löytäny sopivaa topicia, joten alotan uuden...

Mä tahdon pitkien talvi-iltojen ratoksi jonkun väkivallattoman pc-pelin! Ei ampumista, ei henki kurkussa säntäilyä sokkeloisissa käytävissä, ei pelkoa siitä, että seuraavan kulman takaa hyökkää joku monsteri ja puraisee pään pois... Eikä myöskään mitään urheilupeliä!

Oon joskus 90-luvun puolivälissä(?) pelannu Zork Nemesistä, jotain sen tyylistä hakusessa!
Myst, Aura?, onko mitään ideaa? Ja saako jostain ladattua tai oisko jollain pölyttymässä kaapissa??
Eihän noita pelejä ainakaan kukaan raavas mies tunnusta pelaavansa...

Eli pähkäilyä, kyllä!, mutta räiskintää, ei! Auttakaa naista hädässä! Plii-ii-ii-ii-iis!

O