Jussi Soro - Live @ choon! 20.10.2007
Livesetti choon! - playground -bileistä.
Alkaa kevyemmällä electrosoundilla, loppuu melko vauhdikkaaseen tranceen. Omasta mielestä vallan onnistunut setti. Lopussa alkaa nauhoitus särkemään hieman, mutta ei pahasti.
Tracklistin voi bongailla.
Enjoy!
elektro, progressive, tekno, trance
tracklist:
1. Quivver - Dancing in dark rooms
2. Matt Darey - Sum of all fears (Tenishia remix)
3. Unknown - Unknown (Jussi Soro remix)
4. Meck - Feels like home (Marco V dub)
5. Dash Berlin - Till the sky falls down (Dub mix)
6. Runaway - Outrageous
7. Gareth Emery - More than anything
8. EnMass - Avalon
9. Tranquillity Base - Oceanic (Super8 & Dj TAB remix)
10. Adam Nickey - Never gone (Above & Beyond remix)
11. Mike Foyle - Firefly
12. A&N Project - Wear that dress (Sean Tyas remix)
13. Jussi Soro - Choon
14. Muse - Cydonia (John '00' Fleming & Whizzie Noise remix)
lisätiedot - kuuntele
ong
maailman
vallotus
matskua
?
[q]emppu, 25.10.2007 11:55:
ong maailman vallotus matskua ?
[/q]
tiätty!
Tää oli kyllä onnistunu setti...=)
Ei kellään mitään kommentteja olis? :)
[q]JussiS, 31.10.2007 08:24:
Ei kellään mitään kommentteja olis? :)
[/q]
On!
vitun helmee <3
mäkin tykkään. oon aina tykännyt soittotyylistä. onneksi en ole ollut keikoillas, olis tullut varmaan tippa useamman kerran silmään.
Meitsi diggaili. O_o
Eka biisi oli ehkä setin paras ja loppupuolella tuli kyl tosi menoo ja varmaan olis pitäny jorata, jos olisin paikalla ollut.
Tulipa kuunneltua pitkästä aikaa trancea. Alotuspuoliskossa oli oikeasti hyviä progetranceiluja, voksutkaan ei paikoin esiintyessään juurikaan ärsyttäneet. Keskivaiheen Emery-putki lämmitti erityisesti. Sun oma biisis sopi kyllä hyvin settiin ja on kaikessa yksinkertaisuudessaan toimiva tanssilattiaralli. Lopetusbiisi oli aika läppä ainakin mun korvaan, tuossa voksut ei kyllä sopineet mukaan ollenkaan :D Kaikenkaikkiaan liialliset ihkuilutrancet oli jääneet hieman taka-alalle ja laadukkaampi trance jyräsi enemmän, arvostan sitä. Teknisesti tämä oli oikeastaan täys kymppi. Takuuvarmaa työtä.
[q]Sand3, 31.10.2007 18:46:
onneksi en ole ollut keikoillas, olis tullut varmaan tippa useamman kerran silmään.
[/q]
en mä nyt niin huono oo :D
[q]JussiS, 31.10.2007 19:59:
---
Sand3, 31.10.2007 18:46:
onneksi en ole ollut keikoillas, olis tullut varmaan tippa useamman kerran silmään.
---
en mä nyt niin huono oo :D
[/q]
höhlä en mä sitä tarkoittanut
[q]Sand3, 31.10.2007 20:06:
höhlä en mä sitä tarkoittanut
[/q]
joo kyl mä ymmärsin, mut asiayhteydestään irroitettuna toi on ihan hauska ;)
Itellä nousi kans fiilikset erityisesti ton more than anythingin myötä! Todella maistuvaa ja menevää settiä, tullee soimaan etkoillessa aika tiuhaan..
no, tää on niin hyvä, että pakko ilmoittaa tänne. Minusta tästä löytyi seasta jotain...satumaista. Aion kuunnella useasti!
Kertakuuntelun perusteella taas erittäin maistuva pläjäys.
Wear that dress *sydän*
Aivan loistavaa jälleen kerran :) Maistuu ehdottomasti!
Ihmiset ihmettelivät että mikä voi olla niin hauskaa työmatkalla aamu kuuden dösässä, kun hymy pläjähti kasvoilleni Gareth Emeryn More than Anythingin pyörähtäessä käyntiin :D :D
I LIKE!!!!!!!!!!