Klubitus 7v

Back to klubitus.org O

*sydän*

Ei elämää ilman klubitusta

Onnea klubitus *tähti* *tähti*
[q]anqqa, 16.9.2007 00:08:
Synttärin kunniaksi arkistosta palautettu kaikki vanhat profiilikommentit ja forum täytetty vanhoilla postauksilla, mitä kaikkia unohdettuja helmiä sieltä löytyykään?
[/q]
hauska idea*aplodit**nauru*. Mulla ei kyllä näy vanhat profiilikommentit*ding*

Onnea ja pitkää ikää...

Onnea! Mulle oli profiilikommentteja toden totta ilmestynyt lisää, hauskoja muistoja.

Wohoooooo! onneaaaaa!

mis pileeeet?

Bileet!

onnea rakas klubitus*sydän* *nauru*...

..bileeeet!!!*jiihaa*

uuuh, onnea!!

vanhat profiilikommentit *sydän* Aikamoisia helmiä löyty... oon hihitellyt tovin tässä niitä lukiessa. Ihan parhautta *sydän*

Ja onnea klubitukselle!

*tähti*paaaaljoooon*tähti*ooonneaa*tähti*

Onnea :)

[q]sapeli, 16.9.2007 00:11:
Ei elämää ilman klubitusta
[/q]

eiku päinvastoin!

mut jep, onneks olkoon!

Onnea onnea!*aplodit*

onnea!

Onnea!!!

muistan ku joskus vuonna nakki onlines oli jotain 5 ihmistä kerrallaan. nyt jos on 5 ni luulee et klubbari on menny rikki ...Onnea

nakit & muusi!

[q]Individual, 16.9.2007 00:18:
Onnea! Mulle oli profiilikommentteja toden totta ilmestynyt lisää, hauskoja muistoja.
[/q]
Mulle ei*uuh*

mut onnea kummiski :)

Onnea vaan klubitukselle.

Jälleen yksi vuosi plakkarissa 26.10... 7-vuotislahjaksi klubitus sai uutta rautaa rajalle ja pyörii enemmän tai vähemmän kahdella koneella nykyään. Tämä näkyi lyhyinä käyttökatkoina tällä viikolla, ja katkoja tullee vielä jatkossakin muutamia kunhan koneita säädellään kuntoon.

Synttäreiksi aiottu klubitus 7 on vielä 'hieman' vaiheessa, mutta ehkä ensi vuonna?


PS. Synttärin kunniaksi arkistosta palautettu kaikki vanhat profiilikommentit ja forum täytetty vanhoilla postauksilla, mitä kaikkia unohdettuja helmiä sieltä löytyykään?

O