Orion - Renaissance (progressive)
http://farm1.static.flickr.com/108/283691478_c9d59d5dd2_m.jpg
The progressive gems of the moment. Warm, melodic, groovy & driving housey & trancey progressive tracks.
More mixes & stuff:
>>> http://orion.reaktio.net
deep, elektro, house, progressive, trance, jotain
tracklist:
Jay Lumen - Feeling Good
Kris B - Dirty Meat
Claes Rosen - Jiggle
Prime 33 - Burn (16 Bit Lolita's Deep Melody Dub)
Jay Lumen - Midnight Express (Andro dub)
One, P.Liassi - Fool's Paradise (Tyrrell dub)
Rocco Mundo - Insanity Defense
The Disco Brothers - Inner Sense (Orion's Sun & Funk edit)
Claes Rosen - Re-Offensive
Winkee - 3rd Plane To Ibiza
David West - Stuck To Friendsville
lisätiedot - kuuntele
Ooh mikä tracklist <3 Pari tuntematonta/julkaisematonta raitaa lisää vielä mielenkiintoa, tämä menee kuunteluun asap!
Positiivisen oloinen lista.*piis**enkeli* Täytynee imutella kunhan kykenee.*pepsodent*
houli räp, kai tää pitäis kuunnella.. tuleeks keskiviikkona samanlaista ?
höly kräp!
Voi veljet, uskomattoman hyvän näköinen kappalelistaus.
Oon selkeesti viettänyt liikaa aikaa sijoitusalan ja päivän talousjulkaisuiden parissa, kun luulin tän topicin käsittelevän Orionin tuloskehitystä ennen kuin luin sanan progressive.
Hmmm... ehkä mä en nyt sitten jaksa innostua progesta enää yhtään, mutta mulle jäi tästä vähän sellainen perustylsä maku. Paria kolmea parempaa poikkeusta lukuunottamatta biiseissä oli mun makuuni enimmäkseen keskinkertaisia soundeja ja mitäänsanomattomia ideoita. Sellaista tasapaksua perushöttöä mikä ei bileissä hirveästi jaksaisi innostaa.
Eheästä kokonaisuudesta ja kelvollisesta tekniikasta kuitenkin pisteet. Kyllä tätä töissä taustamusana kuunteli vaikka ei jalkaa pistäkään liikkeelle.
Mukavasti vierähti aika tän setin parissa, Fool's Paradise oli selvästi setin helmi. Eipä siinä, rakenteet ja selektio kohillaan, tekniikka kunnossa... asiallista matskua. Tuo sun oma edittikin kuulostaa kerta kerralta paremmalta. Jos joku negatiivinen seikka pitää heittää niin se on tuo Winkeen biisissä käytetty "Klubbheads" sample :)
i like this, loistavia valintoja, 1. biisin mukaisesti feelin' good kaunista ja kesäistä, alkupuoli uppoaa erityisesti , excelente :)
Tämä on just parasta tähän syyspäiviin!
Orionin setit vaan paranee! :))) Melodista progea kaipailinkin
juuri tässä vaiheessa ja jos mä tilaisin sellasta musiikkia itselleni
niin se olisi juuri tämä setti!
Nostatukset: Claes Rosen - Re-Offensive Winkee - 3rd Plane To Ibiza
ja eikä itse deejiin editti versiokaan ole hullumpi.
Tanssijalkaa vipatteli jo siihen suuntaan että ei malttanu pysyä penkillä
kuunnellessa joten sanon ihan vilpittömästi että kympin setti.
10/10
ps. more that!
Jooh...täytyy kyl nostaa hattua! Todella maistuvaa!!
Teho kuuntelussa ollu pari päivää eikä vieläkää näy kyllästymisen merkkejä...*hihu**tanssittel**piis* vii vant moooor..!!! x)
Orioniin voi kyl aina luottaa <3
ihan sairaan hyvää saundii Orion on kyllä yks Suomen kovimpia deejiitä, no doubt.
edit:
Jay Lumen - Midnight Express (Andro dub) *sydän*
One, P.Liassi - Fool's Paradise (Tyrrell dub) *sydän*
Mukavan letkeätä ja kevyttä menoa.
voi juku mikä bassline 51:30 alkavassa biisissä :)
muutenkin tosi tyylikästä saundia koko miksaus!