Damien - Daddy Tank Vol.05 - Who's Your Daddy? (FreeformRaveAcid&Breks)
http://i-love-catz.com/sugardad.jpg
Verestelin tuossa migsauz skilzzejä ku o kesällä pari keikkaa. Sit iskikin hirvee kesämixtape fiilis ja klikkasin koneesta recciä. Tässä tää nyt sit on.
Jotain vanhaa freeförmiä ja pari ravea mausteena (marusha jne)...
Bpm pyörii siellä 170:ssä ja pituutta toi 77min, kokoa n.170m
Bitrate 320kbps et kuulee noi poksut ja naksut, mitä mun vanhois vinyyleistä lähtee, tarkemmin.
Auringon täytteisiä kesäpäiviä kaikille mun puolesta, BIIIG LUUV! :)
acid, breaks, freeform, happy hc
tracklist:
lisätiedot - kuuntele
Linkissä oli skidi typ0, nyt pitäis tippuu...
Kulttuuriteko lännestä :)
Polarbear with Jaffa bottles loves you. Tämä latinkiin.
pakkolatinki!
Edelliset 4 daddy tankkia on ollu niin stygee kamaa ni pakkohan tääkin on olla. *pakollinen imutus*
Pitää tsemaa haukut tulee sit perässä ..
Kylhän tätä kuunteli. ei ehkä niin hyvä kuin edelliset. soittolistalle toki jää tämäkin.
Joo tässä miksissä ongelmana oli, et oon pistäny kaikki parhaat jo edellisille ja käteen jäi pari reivi klassikkoa. Sit oli vähän perkeleen kiire ku miksatessa piti eka tsekauttaa et oliks tää levy jo vaik vahingossa jollain aikasemmilla. Ei mullakaan tota freeformia nyt ihan hyllykaupalla oo ja tota vanhaa saundia ei oikeestaan ees paljoo oo olemassa...
Ihunaa En tiedä miten tää ei vielä löydy mun koneelta, mut onneks ongelma on helposti (ja nopeasti) ratkaistu
Voi ihuna ja kuolema yhtä aikaa *plur**sydän**pihkassa*
DJ Kaos - Autumn dayz*jiihaa**iloinen*
edit. niin en oo vielä setissä edennyt kun nyt tän biisin loppuun... mut tää jo yksinään tekee huippis-setin *joo**tirsk*