Wille R - It May Be Summer Outside [Breaksmix]

Back to miksaukset ja setit O

Soundtrackia kesän rientoihin, auringon ottoon, puistossa louhimiseen ja pesäpallokentille. Kerralla purkkiin ja terassille.
breaks

tracklist:
Merka - Mystic Man (Retro Dub Remix) [Fat!]
10 Sui & La Resistance Feat. The Ragga Twins - Bring 4th Ya Booty [Mob]
Freestylers - Electrified (Deepcut Remix) [Against The Grain]
Jinx - Reggae Mighty Thunk! [Bassrock]
Baobinga & ID.- Extravaganza Man [Pure Filth]
Tayo Vs Sunz Of Mecha - Reality Dub [Bassrock]
Entity feat. Mc S.A.S. - Coming On Deep [Broke]
4Kuba - Who F#cked them? [Nubreaks.net]
Michael Morph - Forward (Hexademical Mix) [Spectrum]
Soto vs. Deekline and Wizard - Ghetto Blast Ya Vip [Rat]
Baobinga & ID - Recognise (Vandal Remix) [Fat!]
Aquasky And The Ragga Twins - Ready For This {Baobinga mix) [Passenger]
Afghan Headspin - The Calling [Broke]

details - listen

tiukkoja biisejä, ehkä liian paljon voksuja mun makuun, mutta kesämeiningillähän täs ollaan liikenteessä

Joo ei oo kyllä parasta settiä mitä ukolta oon kuullu. Jotenkin ärsyttävää mölinää sisältäviä laulelmia tässä setissä. Ei oikein napannu.

Juup, kiitos kommenteista! Kesä mielessä tohon kattelin biisit. Hiukan tarkoituksella tuli laitettua ns. popimpaa saundia. Mut seuraava sit taas kunnon jynkkyjynkkyä

Tulipa tsekattua. Liikaa on tuota vokaalitavaraa munkin makuun. En juurikaan pidä mistään räppi/mc-touhusta junkan/breiksin päällä. Mutta toisaalta, ulkoilmassa, hyvässä seurassa ja sopivassa kännissä.. Noh.

Aikasemmat kolahtanu paremmin silti :)

*Nostetaas vielä vielä kun tää on online.*

Mä kyllä tykkäilin hyvinkin paljon Monet näistä biiseistä on pyörineet jäbän levylautasella myös bileissä mitä oon kuunnellut, ja toimivat sielläkin

Kesäiseen sunnuntaihin sopii ku nyrkki silmään

[q]pupuankka, 17.6.2007 17:41:
Monet näistä biiseistä on pyörineet jäbän levylautasella myös bileissä mitä oon kuunnellut,
[/q]

Joo osa noista on ollut mulla kyl aika tehosoitos viime aikoina. Kiitos palautteesta.

meikä dikkaili! tosin turhan paljon tota mölötystä munkin makuun :)

O