N.Geselle presents : The Future Sound Of Club Sipoo Vol2
http://www.panurekola.com/sipoo/tfsocs_vol2.jpg
Jatketaan siitä mihin Vol1 jäi.
cover art by. zAo
elektro, house, progressive, tribal
tracklist:
1. Telepopmusic - Dont't look back
2. Mert Yucel ft. Derek Conyert - Just your touch
3. Quivver - Spitting (house dub)
4. Hiratzka & Kazell - Prime (Quivver mix)
5. Nick Terranova - Electro funk
6. Dino - Back 2 my flat
7. Blake Baxter & Marc Romboy - The club
8. Inkfish & Tronso - Mrs. pacman
9. Cult 45 - True to life
10. Timo Maas - Riding on a storm
11. Mohawk - Outerlimits
Onpa ilo nähdä kuinka moni on ottanut tätä settiä, joten nyt kaikille melkein tasapuolinen iso KIITOS!!!! ja toki tulevilelle imppaajille*vink**nauru*
lisätiedot - kuuntele
Jee!! Jee!! Tulin just tentistä ja kaipasinkin jotain mahtavaa ja piristävää ja upeaa!! Tää kuunteluun!!
[q]Aurida, 19.1.2007 20:38:
Jee!! Jee!! Tulin just tentistä ja kaipasinkin jotain mahtavaa ja piristävää ja upeaa!! Tää kuunteluun!!
[/q]
toivotaan, et vastais odotuksia....*pepsodent*
hyvä niko joutuu vaan odottaa kunnes tulen kotiin mutta hetikohtaäkkiä kuunteluun. oli muuten loistavat kemut
20min takana ja on kyl erittäin hyviä ja gruuveja kipaleita ja viel hyvin miksattunakin. Kuunnellaas loppuun...
Joo-o, olipa kyllä hyvä setti erinomaisilla biisiyhdistelmillä ja rakenteella. Ny nopiasti tracklist kehiin, pakko saada toka kipale hyllyyn asap.
[q]Maailman paras Tapi, 20.1.2007 17:46:
20min takana ja on kyl erittäin hyviä ja gruuveja kipaleita ja viel hyvin miksattunakin. Kuunnellaas loppuun...
[/q]
todellakin.
hyvin kehittyy setti ja 38 min. paikkeilla alkaa olla jo todella hapokasta :D
Erittäin toimivaa settiä.
[q]Maailman paras Tapi, 20.1.2007 17:46:
pakko saada toka kipale hyllyyn asap.
[/q]
Mert Yucel ft. Derek Conyert.. :)
Kyllä joo, vastasi odotuksia !! Mahtava oli! Oon kuunnellut vain intona fiilistellen, joten et nyt saa mitään asiantuntevaa palautetta. Sanonpa vielä kerran kuitenkin, että mahtava!!
Korvasi kyllä sen, etten päässyt Sipooseen, vaikka suruni olikin rajaton!
PS Sipoo-tunnelmaa on lisännyt se, että oon kuunnellut tätä paljon tunnelbanassa, joten sekaan on sekoittunut armottoman suuri määrä ruotsia, vaikka kuuntelinkin tosi kovaa.
[q]Aurida, 21.1.2007 00:20:
Kyllä joo, vastasi odotuksia !! Mahtava oli! Oon kuunnellut vain intona fiilistellen, joten et nyt saa mitään asiantuntevaa palautetta. Sanonpa vielä kerran kuitenkin, että mahtava!!
PS Sipoo-tunnelmaa on lisännyt se, että oon kuunnellut tätä paljon tunnelbanassa, joten sekaan on sekoittunut armottoman suuri määrä ruotsia, vaikka kuuntelinkin tosi kovaa.
[/q]
Kivaa jos maistu! Ens kerral sit oot vip!
[q]N.Geselle, 21.1.2007 00:36:
---
Aurida, 21.1.2007 00:20:
---
Kivaa jos maistu! Ens kerral sit oot vip!
[/q]
Hehee, enkö muuten olis ollut vai?
Jos kehun kaikkia sun seuraaviakin mixejä (ei tuu tuottamaan ongelmaa), niin oonko iki-vip?
Toimi. Vielä kun jostain löytyisi instrumentaali tosta Romboy & Blaxterin In The Clubista. Vittu ne vokaalit on ärsyttävät ja kuluneet.
[q]N.Geselle, 20.1.2007 21:16:
---
Maailman paras Tapi, 20.1.2007 17:46:
pakko saada toka kipale hyllyyn asap.
---
Mert Yucel ft. Derek Conyert.. :)
[/q]
Tämä vai?: http://www.discogs.com/release/490335
Hyvää soundia ainakin näin nopeasti pikakelattuna ja kahden ekan biisin perusteella, todellakin toimii!
[q]akiapina,
Tämä vai?: http://www.discogs.com/release/490335
Hyvää soundia ainakin näin nopeasti pikakelattuna ja kahden ekan biisin perusteella, todellakin toimii!
[/q]
Mert Yucel feat. Derek Conyer : Just Your Touch (Carlos Fauvrelle love mix) [subversive]
ei oo siis toi lätty, vaan vähän ton jälkeen tullut remix-lätty :)
[q]Homegrove, 22.1.2007 05:59:
Toimi. Vielä kun jostain löytyisi instrumentaali tosta Romboy & Blaxterin In The Clubista. Vittu ne vokaalit on ärsyttävät ja kuluneet.
[/q]
Todellakin... loistava setti mutta ei toimi noi vokaalit mullekaan...
äijähän kuulostaa steve lawlerilta*hihu**joo**super*
Mukavan rullailevaa menoa. Tarvii ehkis raahata ittensä seuraaviin sipoisiin
toimii! tosi hyvää saundia ja mä en ainakaan huomaa mitään mokia tms..
48min kohdalla aika jees meininki. kiva hyvä jee
huhhuh, vähän tää olikin rokkaava setti!
aivan loistosaundia ja tekniikkakin erittäin
kohdallaan... pääsisipä joskus sipooseen! <3
edit: tää on kyl oikeesti parasta mitä oon tässä
lähiakoina klubbarista ladannut. kiitos! ^___^
[q]k1mm0, 5.2.2007 18:47:
huhhuh, vähän tää olikin rokkaava setti!
aivan loistosaundia ja tekniikkakin erittäin
kohdallaan... pääsisipä joskus sipooseen! <3
[/q]
Tod on!
Tee joskus sieltä Vaasasta road trip ;)
16.2. Tarmo Vannas guestinä, suosittelen