Hyvä klubi Porvooseen!

Back to yleinen bilehöpinä O

[q]bass240, 9.1.2007 14:29:
Mitä mieltä ootte? Tarvitseeko Porvoo hyvä klubi missä vois kuunella hyvät dj:t ja muuten olis hyvä meno??
[/q]

No eiks siel oo jo millennium?

[q]bass240, 9.1.2007 14:29:
Mitä mieltä ootte? Tarvitseeko Porvoo hyvä klubi missä vois kuunella hyvät dj:t ja muuten olis hyvä meno??
[/q]

ei kai, eikö sieltä nyt ole helsinkiinkin aika lyhyt matka

[q]bass240, 9.1.2007 14:29:
Mitä mieltä ootte? Tarvitseeko Porvoo hyvä klubi missä vois kuunella hyvät dj:t ja muuten olis hyvä meno??
[/q]

Enpä usko, eikös Porvoossa oo jo joku nakkikioski
missä nuoret voi käydä iltaisin.

No eiks siel oo jo millennium?
[/q]

No millenium on vain kerran kuu:ssa. Ja paikka on ihan perseestä...

[q]bass240, 9.1.2007 14:48:
No millenium on vain kerran kuu:ssa. Ja paikka on ihan perseestä...
[/q]

No mitä tekemistä paikalla on hyvän klubin kanssa, on sitä reivattu vaikka millasis luolissa kuha vaan järjestävä taho on tehny siitä toimivan jutun.

Ja millennium on kuitenki kohtalaisen pitkään toiminut suomalainen klubiorganisaatio joka tekee ympäri suomee (ja nykyään aktiivisemmin ulkomaillakin) juttuja.

ei kai, eikö sieltä nyt ole helsinkiinkin aika lyhyt matka
[/q]


On joo, mut olis helpompi bailaa kotikaupungissa.. Eiks niin?

[q]bass240,
On joo, mut olis helpompi bailaa kotikaupungissa.. Eiks niin?
[/q]

No joo, tietty. Mietin vaan riittääks siellä tarpeeks jengiä kuunteleen hyviä dj:itä.

[q]bass240, 9.1.2007 14:49:
ei kai, eikö sieltä nyt ole helsinkiinkin aika lyhyt matka

---


On joo, mut olis helpompi bailaa kotikaupungissa.. Eiks niin?
[/q]
Järjestä itse?

[q]sts, 9.1.2007 14:48:


No mitä tekemistä paikalla on hyvän klubin kanssa, on sitä reivattu vaikka millasis luolissa kuha vaan järjestävä taho on tehny siitä toimivan jutun.

Ja millennium on kuitenki kohtalaisen pitkään toiminut suomalainen klubiorganisaatio joka tekee ympäri suomee (ja nykyään aktiivisemmin ulkomaillakin) juttuja.
[/q]

Se on totta mut mielestäni siellä puuttuu paikka mihin vois mennä ja tietäis et siel on hyvä musaa (house, trance tai tekno) ja hyvä meno ei kuin muissa kännibaareissä...

[q]laite, 9.1.2007 14:52:
Järjestä itse?
[/q]
'Reivaa ite!'

[q]sts, 9.1.2007 14:56:
---
laite, 9.1.2007 14:52:
Järjestä itse?

---

'Reivaa ite!'
[/q]
Sekin on helppoo ;D

Mut reivaamises ja järkkäämises o nii pal vaivaa et ei joku viittis tehd sitä mun pualest?

[q]ihani, 9.1.2007 14:51:


No joo, tietty. Mietin vaan riittääks siellä tarpeeks jengiä kuunteleen hyviä dj:itä.
[/q]

Sitä haluankin tiedä. Pitäiskö koettaa ja kattoa miten menis??

[q]bass240, 9.1.2007 14:57:
Sitä haluankin tiedä. Pitäiskö koettaa ja kattoa miten menis??
[/q]

Miksi sä kysyt sitä täällä? :D Miks et vaan tee :D

[q]bass240, 9.1.2007 14:54:
Se on totta mut mielestäni siellä puuttuu paikka mihin vois mennä ja tietäis et siel on hyvä musaa (house, trance tai tekno) ja hyvä meno ei kuin muissa kännibaareissä...
[/q]

eihän tommosta mestaa oo helsingissäkään.

[q]laite, 9.1.2007 14:52:


Järjestä itse?
[/q]

Jos menee hyvin kohta tulee pari House partyt Porvoossa!

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=51040
Tässä ois informatiivinen thread aiheesta, kannattaako itse järkätä bileet vai ei. Thread sijoittuu Pohjanmaahan, mutta uskon että tätä voi käyttää Porvooseenkin.

[q]sts, 9.1.2007 14:58:
---


Miksi sä kysyt sitä täällä? :D Miks et vaan tee :D
[/q]

Niin tehdään, ;) mut haluan vaan tiedä mitä mieltä ootte!

Mikä tän topikin tarkoitus on? Vai voisiko tätä laajentaa koskemaan yleensäkin porvoolaista klubielämää, siis keskusteluksi Porvoon klubielämästä? Ja tähän loppuun yleisesti, jos jonkun kapungin promoottorijengin linjanvedot järjestettävien tapahtumien suhteen eivät miellytä, niin eikös silloin kannattaisi tarttua härkää sarvista ja alkaa itse järkkäämään mieleisiä tapahtumia kaupunkiin, jos tosiaan näyttää siltä, että bilejärkät eivät näe metsää puilta tai tukeutuvat samaan vanhaan. Uutta näkemystä kehiin ainaisen valituksen sijaan.

edit: no tuossapa edellä samaa jo sivuttiinkin...

[q]Indiboi, 9.1.2007 15:04:
Mikä tän topikin tarkoitus on? Vai voisiko tätä laajentaa koskemaan yleensäkin porvoolaista klubielämää, siis keskusteluksi Porvoon klubielämästä? Ja tähän loppuun yleisesti, jos jonkun kapungin promoottorijengin linjanvedot järjestettävien tapahtumien suhteen eivät miellytä, niin eikös silloin kannattaisi tarttua härkää sarvista ja alkaa itse järkkäämään mieleisiä tapahtumia kaupunkiin, jos tosiaan näyttää siltä, että bilejärkät eivät näe metsää puilta tai tukeutuvat samaan vanhaan. Uutta näkemystä kehiin ainaisen valituksen sijaan.

edit: no tuossapa edellä samaa jo sivuttiinkin...
[/q]

Tää topikkihan suorastaan huutaa, että joku nuori
(todennäköisesti alle 20v) vasta klubittamisesta
innostunut (0-2v) mahdollisesti ulkomaalaissyntyinen
henkilö on keksinyt, että bilejärkkäily on helppoa
ja siistiä hommaa, ja on jo keskenään hekumoinut
omasta klubista, jossa soitettais vaan parasta musaa
ja jonne sen takia tulis IHAN KAIKKI (paitsi känniääliöt
ja muut tyhmät) ja postailee nyt vaan klubbaariin
saadakseen yleistä hyväjätkämeininkiä porvoolaisilta
ja mahdollisesti nakitettua jonkun herkkäuskoisen
lipunmyyntiin.

mut se on ihan okei, ja tällasta paikallisen nosteen luomista
silmälläpitäen klubbari on sinänsä ok mesta. Tää tapa
alottaa kysymällä 'mitä mieltä jengi on, pitäiskö olla
sitä tai tätä paikassa X' on vaan vuosien varrella osoittanu
että ne jotka kyselee, ei sit lopulta todennäkösesti koskaan
tu järjestään mitään. Lisäks, se lopullinen kysyntä selviää
vasta kun järjestää jotain, täällä huhuilulla ei vielä saavuta
mitään.

Mitä mieltä ootte? Tarvitseeko Porvoo hyvä klubi missä vois kuunella hyvät dj:t ja muuten olis hyvä meno??

O