Mitä näistä ottaisit mukaan autiollesaarelle?

Back to häröily O

vaihtoehdot meni vähän ristiin mun kohdal...ottaisin mukaan parhaan ystävän, ERITTÄIN HYVÄÄ TRANCEE JA LAITTEET JOIL KUUNNELLA!!!!*hih**hih**hih**hih**piis**piis*

Mä ottaisin tyttöystävän, parhaat ystävät, kannettavan missä on joku sateelliitti nettiyhteys ja siihen IIISOT skobet ja vahvari.

vaseliinia ja hyvän ystävän.*pahis* ei sentäs. kaljaa, soittimet, virtaa monessa eri muodossa, pari uskomattoman hyvännäköistä kissaa, niin ja cd- levyjä n.1000kg*super*

Ottaisin varmaankin tietokoneen. Siellä ei kukaan tule häiritsemään vaikka kuinka istuisit tietsikkas edessä*hymy* ja sitten ehkä seksikkään urosenkelini*hih*[q][/q]

Kai mä ottaisin muutaman pullon valkkaria sekä kiinalaista take awayna ja sit luottaisin säkään et siellä autiolla saarella ois kuiteskin joku alkuasukas neitonen

mä ottasin siel Iiiiihan chillisti

Bongi riittäis alkais löytyy mässyi ja seuraa tuota pikaa*joo*

omasta kullasta ei olisi siellä muuta kuin haittaa kun se hysteerisenä juoksentelisi siellä .. tässä onkin kysymys siitä, että onko sinne saarelle jäätävä loppu elämäksi ..

ukkelini tietty

HAHHAAA!
vai että selllasia juttuja

Laivan tietenkin, et sielt pääsee pois, hei höhlät...*nauru*

bonksun ja yrttejä ottaisin mukaa, sit yhen kivan tytön. ei jäis paljoo suomee kaipailee ku makoilis rannal syömäs trooppisii hedelmii ja juomas raikast lähdevettä

parhaan ystävän.Sekä trancee,tms hyvää musiikkia olis saatava ^^

kieltäytyisin lähtemästä; Eihän siellä voi edes töitä tehdä.

”Peili, Meikit ja Me Naiset Lehti”

1. Peilistä voisi oikeasti olla hyötyä mm.yrityksissä kiinnittää laivojen huomio.

2. Me Naiset-lehti muistuttaisi minua, miksi autiosaarella ei ehkä sittenkään ole niin huono olla.

3. Jos en selviäisi saarelta pois, niin viimeisenä tekonani voisin meikata itseni oikein kunnolla. Jäisipähän jotain ihmeteltävää niille, jotka mahdollisesti ruumiini löytäisivät.

heh, epailijalla on oikea meininki!

mä varmaan ottaisin aurinkovoimalla toimivan, satelliitti nettiyhteydellä varustetun läppärin, joka ois ladattu täyteen hemmetin hyvää musaa, leffoja, sekä pelejä (kaikki tietenkin laillisesti internetistä hankittuja ) ja riippumaton... eiköhän niillä pärjäisi jonkin aikaa... sitten kun yksinäisyys alkaa tylistyttää, ni netistä voi ettiä lähimmän asutun saaren ja tilata kyydin sinne

Jos seurana olisi se oikea henkilö ja tietysti tietokone riittävällä nettiyhteydellä varustettuna, niin eipä elämä juuri eroaisi tästä nykyisestä (paitsi jos ko. saarella olisi 40 astetta varjossa jne). Musiikki on paljon alemmalla prioriteetilla. Kirjoja olisi toki kiva olla.

sitähän se on tehtävä mitä parhaiten osaa.. toi riippumattolinja kuullostais aika kuumalta..

O