Rossi - Afterhours [tech, tribal, progressive]
http://www.helsinkiundergroundcollective.com/images/HUGC_top.jpg
Pitkästä aikaa uus nauhoitus valmiina. Afterhours nimi kertoo jo varmaan paljon eli tuhmaa tech, tribal soundia aamutunneille.
Mukana vanhempia kappaleita sekä uusia.
Kommentit tervetulleita.
Kiitos
Rossi
deep, house, progressive, tribal
tracklist:
Sound Alliance - Instead Of (Intro)
Barbara Brown - Dammelo (Adam Freemer Rmx)
Muzzaik - Toka Waves
Dj Lucent - Full Service
Lee Bradley - Bounce
Chab & Muzzaik - Closer To Me
Deetron - The Afterlife
Robbie V - Fuck Me Im Famous
Eduardo Perez & Tribalishous - Out Of Control
Alex Guerrero & David Medina ft. Gaiska - Jondo Erotico
Adam Freemer - Underground Baby
Kult of Krameria - One Hundred Percent
lisätiedot - kuuntele
Sneak previewnä muutamia biisejä kuulleena ainakin menulta löytyy namia kamaa, katotaas miten ne on sekoteltu
Jahas jahas.. Studio-tuotoksia. Pistetääs sit kuunteluun.
ohoh *sydän* *sydän* aika mellevää kolisteluu. Alku varsinki omaan mieleen i wan't more
[q]yace, 15.11.2006 12:41:
ohoh *sydän* *sydän* aika mellevää kolisteluu. Alku varsinki omaan mieleen i wan't more
[/q]
Kiitos palautteesta.*hymy*
Joo, alku meneekin enemmän sellasen deep, tech, proge jutun tiimoilta kun taas loppupäässä enemmän tribaalia.
Toimii*joo*Alku enempi kans mieleen ku tuo loppu mut kokonaisuutena ihan jees pläjäys.
Tultiin oikee pariin kertaa ilmottaa personally et nyt ois MINULLE suunnattua musaa :D Kiitoksia vaan huolenpidosta nille ihmisille*hali**sydän*
ps. yks miinus: Chab & Muzzaik - Closer To Me
tää pitää kuulemma imasta :)
[q]emppu, 15.11.2006 17:45:
Tultiin oikee pariin kertaa ilmottaa personally et nyt ois MINULLE suunnattua musaa :D Kiitoksia vaan huolenpidosta nille ihmisille*hali**sydän*[/q]
[q]ps. yks miinus: Chab & Muzzaik - Closer To Me
[/q]
Mun mielestä loistava kappale, massiivinen, rullaava + vokaalit. Haluaisin kyl itse kuulla tän biisin kunnon tsydeemeist klubilla..*hih*
Mut tietenkään kaikilla ei sama maku ku mulla.*hih*
Kiitoksia kommentista.*vink**hihu*
toimi todella hyvin viime Danceteriassa.
propsit miksauksesta rossi. hyvää tribaalia. paitsi se yks kitararänkytys siel keskellä. ihan liian cheesyy tohon meininkiin.
[q]mr.a, 15.11.2006 18:58:
toimi todella hyvin viime Danceteriassa.
propsit miksauksesta rossi. hyvää tribaalia. paitsi se yks kitararänkytys siel keskellä. ihan liian cheesyy tohon meininkiin.
[/q]
Mukava kuulla et muuten maistui. Tarkotus oli tuoda jotain vähän spessuu väliin eli se "kitararänkytys"*, mut joo ehkä se vähän vei sivuraiteille.
Kiitsi et löyty kuunteluaikaa.*vink*
[q]
Deetron - The Afterlife
[/q]
Tunes
....smooth mixing, will certainly jerk to this tonight :)
[q]Ali Catin, 15.11.2006 22:19:
---
Deetron - The Afterlife
---
Tunes
....smooth mixing, will certainly jerk to this tonight :)
[/q]
*tirsk**tirsk*Well, have fun tonight then..*hymy*
ps. Have a nice trip to Belfast.
ciao.*vink*
[q]yace, 15.11.2006 12:41:
[/q]
Jumalauta mitä settii! *sydän* nam nam!
Aluksi se keskivaiheen kevennys jakoi mielessäni mielipiteitä mutta loppuun kun pääs niin ihan ok:han se oli. Mun mielestä toi chab oli tässä kyllä biisi paikallaan ja toimi hyvin. Isoista tsydeemeistä olettais potkivan vähintäänkin kohtalaisesti. Siisti ja toimiva paketti, ei takertele eikä lyö yli, hyviä biisejä mutta ennenkaikkea hyvä fiilis ja nätti progressio.
Näitä lisää!
Muistutuksena itelleni: tää pistetään illalla imuun. *sydän*
maistuvaa rossi!
I downloaded this one and had a listen...
Tight mixing as usual with some pretty funky stuff. As it isn't my personal style there were many tracks i didn't know which always makes something interesting to hear. The last tune got the ball game rolling. Tougher, more drivin' and would certainly get the dancefloor to respond!
Keep it up :) Sorted!
Aivan loistavia biisejä..todellista herkkua meikäläisen korvaan!
Don't stop..keep making more :)
tässä kuunneltu ekat puol tuntia ja ei voi kyllä muuta sanoa ku et
ihan jumalattoman päräyttävää saundia. Laitellaan tarkempaa analyysiä sitte kun on kuunneltu kokonaisuudessaan pariin kertaan :)
Oli kyl Krapulakin meinaa lähtee pois ja jalka vipattaa.
.
Kiitos palautteista..
Mukavaa että on maistunut.