DJ Meke - v*tuttaa
Eli tälläistä sotkua tuli tehtyä kun [Escape] peruuntui. Yhdessä J-Gearin ja Wanna B:n kanssa kuppia nostettiin ja kun pojat tekivät känni miksauksia niin minä myös. Setti tuli tehtyä J-Gearin CD kokoelmalla, biisit kuulin siinä vaiheessa kun niitä soitin, joten tulos on sitä ja tätä. Tietty mukava humalatilakin vaikutti.
Laitteet: Mikseri: Behringer DJX700, CD: Denon 2000MK2, kuulokkeet: Sony MDRV500, hehee....
Ja kun ketutti niin piti jotain iloista ja nopeata soittaa :) Tätä niin vakavissaan kannata ottaa.
happy hc / trancecore
tracklist:
Ei mitään hajua paitsi vika biisi, ainoa oma CD joka oli mukana: Blumchen - Verruckte jungs (Ultra-Sonic remix).
lisätiedot - kuuntele
Todella harmi että peruuntui :(
Taidan aloitella tämän setin tahdissa illan, tosi kivaa mättöö. Toivottavasti naapuritkin tykkää, niiden on nyt meinaa vähän pakko
Mitämitä teillä on ollu känni-miksailu-jatkot ja meit ei kutsuttu!!
Hyvii biisejä ja haska setti ..
Anon - braveheart *sydän*
huuh.. kylmät väreet tuli monen biisin alus.. Loisto setti!!
Eli mun pitää useemminkin soittaa biisejä mitä en oo koskaan kuullut ja monen kaljan jälkeen?
[q]Meke, 10.11.2006 20:01:
Eli mun pitää useemminkin soittaa biisejä mitä en oo koskaan kuullut ja monen kaljan jälkeen?
[/q]
Noh, En oo pahemmin kuullu sun aikasempia settejä, mutta happyhc:ta kyl kuuntelee aina ihan mielellään. Tietenkin ois viellä parempi jos kaljat jätettäs sivuun ja tekniikka pelais
Mut toisaalta ei tekniikalla täs oo niin merkistystä ... Kännisekoilu sopii hyvin tähän settiin ..
Ja tosiaan oli kiva soittaa kun en tiennyt mitä soitan vaikka kaikilla biiseillä on melkolailla sama rakenne. Olihan siinä useampi kalja jo mennyt *känni* kun pääsi Wanna B:n ja J-Gear:n jälkeen tekeen oman setin.