MILLA LEHTO /,,/ hellsinki city /,,/

Back to miksaukset ja setit O

No huh!
Vähän yli puolessa välissä miksausta ja mä olen ihan pelkkää liekitystä! Ei meinaa penkissä pysyä kun kuulokkeet suoltaa nannaa korvaan ihan levottomalla meiningillä! Hyvin rakennettu setti ainakin tähän asti... eikä epäilystäkään etteikö tämä mene vaan paremmaksi loppua kohden.

Edit:

Perfect end!

Jaaha... pittääpi kuunnella...

Kiitos Itis

Uhhuh. Ei voi taas muutaku todeta että toimii. Hymyilyttää viel 2 tuntia setin kuuntelunki jälkeen :) Aivan loisto matskua. Kivan eteenpäin rullaavaa matskuu ei turhaa synkistelyy. Ja tietty tekninen puoli aina yhtä taattu. Lisää tätä nannaa. Ihanaa :)

Kiitti vaan! Maistuu ja tekee ihan törkeesti mieli lähtee jonnekin ulkoileen. Taidan ny eka suunnata alkoon ja sit vaik fiilistellä tän uudestaan

Loistavaa loistavaa...tätä lisää*jiihaa* Tästä se torstai ilta jälleen lähtee käyntii täällä itäisessä helsingissä

Saanks hehkuttaa viä? Mauri on ihan liekeis

Kiitos, kiva että maistuu :)) !!

Hyvää pärinää alusta loppuun!

Tää onki ollu aikamoises tehonkuuntelus. *tyk*

Ei tähä voi kyllästyy :) Kuka ja mikä heti alkuun tulee semmonen kiva naisvokaali biisi hulluil pärinöil. iha mieletö :)

[q]kemes, 17.8.2006 23:20:
Kuka ja mikä heti alkuun tulee semmonen kiva naisvokaali biisi hulluil pärinöil
[/q]

Freeform Five - No More Conversations, en tiiä mikä remix.

Setti oli omaan makuuni hieman liian pärisevä, biisit menee kyllä kerta-annoksina mutta ei kokonaisena mixauksena:)

UUiii vitu :D oikeesti yks parhaimpia miksejä tällä hetkellä :) Kovis on ja pärinät just saa aika hmmm villit fiilikset :) hemskutti *plur**tanssittel*

Kiitos :)

Voi hitto että tää oli hyvä miksaus... meni hetkessä aika tätä kuunnellessa. Kyllä mun mielestä tälläsiä biisejä jaksaa koko miksausken helposti kuunnella, vaikka ois pitempikin setti. Yhtään huonoo biisiä tähän ei ollu eksyny, rokkas koko paketti todella huolella

Wau! Kyllä on taas niin helmi setti!

Taitaapi olla tämän talouden soitetuin setti tänä kesänä! Tämä setti rokkaa ja siinä on persoonallisuutta*sydän* Suosittelen kovasti.

Ehkä parasta Millaa tähän asti. Tää pisti kyl mutkalle*sydän*.

HUHU, olipa mukaan tempaisevaa*tanssittel* Minä tykkään!!

[q]Jammailija, 18.8.2006 10:53:
Ehkä parasta Millaa tähän asti. Tää pisti kyl mutkalle*sydän*.
[/q]Veitkyl sanat suusta..ei pysy paikallaan millää ku tätä kuuntelee *jiihaa**aplodit*

Taakii shittii....Aivan loistava setti alusta loppuun. Erityisesti meitsiin kolisi eka viisu, johon oli mitä ilmeisemmin napattu Sin Citystä vähän höpinän tynkää?
Kiitos tästä.
Milla =

Myös tämä topic katosi muiden mukana.

Frisky Radio Loves Finland showssa 29.6.06 soinut miksaus.

Sisältää ihan sitä itseään ;)
breaks, elektro, house, jotain

tracklist:

lisätiedot - kuuntele

O