Reclaim the streets@Jyväskylä 19.8.2006 @ Jyväskylä
Jatkobileet Ilokivessä samalla lineupilla plus ylläristaroilla!
rts <3<3
juhuuuuu jyväskylään katutanssia harrastamaan ihanaa ja jyväshyvässä on aina ihanaa <3 odotan innolla :)
[q]Miazu, 3.8.2006 12:35:
juhuuuuu jyväskylään katutanssia harrastamaan ihanaa ja jyväshyvässä on aina ihanaa <3 odotan innolla :)
[/q]
Itse olet ihana ja Ollikin on enkä malta odottaa että tulette<3<3<3 Tulee niin siistii, toivottavasti kadulla ei sada...
Pitää muistaa ottaa iso paketti väriliituja mukaan*plur* pääsee koristamaan kadun kauniin väriseksi. Sataa tai ei niin paikalla ollaan, on se kaduilla jorailu niin helmee.
Line up Kadulla
klo 13.00 Miazu vs Polly (psy)
klo 14.00 Gimmix (reggae, hiphop)
klo 14.45 Kuuro k & Läski Peto (huippuhittejä)
klo 15.30 Indigo ( trance)
klo 16.30 Laser Lasse ( musta rytmi)
klo 17.15 Koshiz ( reggae)
HOhooo:) Vähän siistii, mä en ookaan ennen ollut anarkistikriminaalivätys*pahis* Mahtavaa, saadaan ilmaista mainosta!
Joo tänne kyllä täytyy tulla!
Ja mitä säähän tulee niin kaikki kelpaa, kumpparitkin löytyy niin kerrankos sitä sateessa tanssii
...herätti hilpeyttä meidänkin aamupalapöydässä tuo ks:n mielenilmaus
jep jep.
muutama päivä enään ja sit pistetään ralli tyttöjen ja poikien päät pyörälle.
on meinaan sen verran maukasta settii tulossa tältä pariskunnalta :D
Itsa parti!
[q]eemi, 17.8.2006 11:52:
HOhooo:) Vähän siistii, mä en ookaan ennen ollut anarkistikriminaalivätys*pahis* Mahtavaa, saadaan ilmaista mainosta!
[/q]
HEIKKI SIVONEN, Kokoomuksen Nuorten K-S piiri ry, piirihallituksen jäsen, Jyväskylä on kyl mun uusi suosikki ehdottomasti. Millon on vaalit? *plur**pahis*
"Kadunvaltauksen järjestäjät vaativat lisää tilaa elämäntavalleen, heidän omien sanojensa mukaan yleiselle hengailulle. Itse en aio jäädä hengailemaan rallien ajaksi, vaan tarttumaan mahdollisuuteen tehdä talkootyötä"
Juhuu! Viikonlopun suunnitelmat menivät uusiksi, joten pääsen sittenkin tänne.
Tanssijalka vipattaa jo, kun tiedossa on kadunvaltausta monen vuoden tauon jälkeen. Kerrassaan mainiota! Toiveissa aurinkoista säätä ja hyvää psykeilyä.
Joo mä oon kanssa jo aivan aivan tulessa tulossa :D ihanaa täytyy myöntää
Jatkoilla minulta tulossa alkuiltaan proge/progepsykemöhkäleitä ja siitä sitten kohti menevämpiä soundeja.. joko goa- tai fullon-meininkiä, katsotaan mille näyttää lauantaina :)
[q]
---
HEIKKI SIVONEN, Kokoomuksen Nuorten K-S piiri ry, piirihallituksen jäsen, Jyväskylä:
"-klip- Itse en aio jäädä hengailemaan rallien ajaksi, vaan tarttumaan mahdollisuuteen tehdä talkootyötä"
[/q]
Vallataanhan mekin kadut talkootöinä!
Vois melkein laittaa lauantain lehteen henkilökohtaista-osioon postia, pyytäis Heikin talkootansseihin! Tuliskohan se *tanssittel**tirsk*
*pihkassa*Aurinko paistaa! HAHAHAA! krinimaalijaosto kaivaa aseensa/agregaattinsa esiin ja käy hyökkäykseen! *tanssittel**tanssittel**tanssittel**aplodit**aplodit*
Kohta alkaa \\o/
Hyvät jatkobileet oli! Indigon goatrance-hitit lopussa jättivät erittäin hyvän mielen bileistä, juuri niitä biisejä joihin itse on rakastunut 10 vuotta sitten :)
Kiitos!