miten luen yksityisviestit?

Back to klubitus.org O

kun kerran olen lukenut uudet yksityisviestini, en osaa löytää niiden luo enää uudestaan *eikä*...mistä pääsen niitä lukemaan myöhemminkin, hjälp ja danks.

no hitsi, näinhän yksinkertaisesti se meneekin. kiitos, päivä pelastettu!

joo mutta HÄHÄ!

[q]mayah, 1.7.2006 15:20:
Yksityisviestit ja ryhmäviestit löytyvät forumin etusivulta alhaalta. Eli tulevien tapahtumien, häröilyn jne. alapuolella on osio "yksityisalue" josta löytyvät siis yksityisviestit ja ryhmäviestit. Sieltä pääset lukemaan niitä samalla tavalla kuin forum-viestejäkin!
[/q]

Mitäs sviduu, mulla näkyy vaan vasemmassa laidassa "uudet", "pikavalikko", "sanoma" ja "online", ja oikeessa jotain turhii mainoksii, eikä mitään tietoakaan mistään yksityisestä. haluun privaviestini luettaviks, tai rahat takas, -kele.

[q]tbo, 12.8.2006 16:54:

Mitäs sviduu, mulla näkyy vaan vasemmassa laidassa "uudet", "pikavalikko", "sanoma" ja "online", ja oikeessa jotain turhii mainoksii, eikä mitään tietoakaan mistään yksityisestä. haluun privaviestini luettaviks, tai rahat takas, -kele.
[/q]

Siis ku meet tohon forum-sivulle ni ne on siel kaikkein alimmaisina alaotsikoina.

ei niitä jaksa lähettää kun kommentoiminen on kätevämpää*pepsodent*

[q]Jago, 12.8.2006 17:00:
ei niitä jaksa lähettää kun kommentoiminen on kätevämpää*pepsodent*
[/q]

No riippuu vähän kommentoinnin pituudesta. Jos on pidempi juttu tai pitää esim. lähettää joku ohje, niin onhan toi yksityisviesti vähän näppärämpi.

[q]Peppi, 12.8.2006 17:05:
---
Jago, 12.8.2006 17:00:
ei niitä jaksa lähettää kun kommentoiminen on kätevämpää*pepsodent*

---


No riippuu vähän kommentoinnin pituudesta. Jos on pidempi juttu tai pitää esim. lähettää joku ohje, niin onhan toi yksityisviesti vähän näppärämpi.
[/q]
no joo,, johonkin romaanien lähetyksiin ehkä yksärit mieluummin*pepsodent*

O