Cuji 640 - Take one (7.5.2006) - Hard House/h-trance.
Noniin vihdoin on mixtape tehty.
Ensimmäinen mixtape mitä oon nyt saanut työstettyä.
--
Tracklistiä en valitettavasti ehtinyt selvittää kun soitin mitä laukku toi vastaan.
Mixtapen saat http://www.cuji640.net/download.php?tape=1
[q]Cuji, 12.5.2006 19:23:
Pidemmittä puheitta:
http://www.cuji640.net/files/sets/Cuji%20640%20-%20Take%20one%20(7.5.06).mp3
[/q]
Linkki sanoo et Not Found,johtuukoha tästä koneesta vai linkistä....*ding*?
[q]Turbulenc, 15.5.2006 17:30:
---
Linkki sanoo et Not Found,johtuukoha tästä koneesta vai linkistä....*ding*?
[/q]
Ei toiminu mullakaan, mut nettisivuilta näytti löytyvän.
Joo sen voi poimia sieltä nettisivulta.
Huomatkaan nyt hyvät ihmiset, että linkit, joissa on sulkuja, eivät toimi oikein suoraan, vaan ne pitää copypasteta selaimeen.
[q]toma, 15.5.2006 19:06:
Huomatkaan nyt hyvät ihmiset, että linkit, joissa on sulkuja, eivät toimi oikein suoraan, vaan ne pitää copypasteta selaimeen.
[/q]
No kun ei se toiminu mulla copypastellakaan. En vaan osaa.
[q]Zebir, 15.5.2006 19:07:
No kun ei se toiminu mulla copypastellakaan. En vaan osaa.
[/q]
Hmm eipä taida joo toimia koko höskä, liian patologinen tiedostonnimi tms. Ps. Cuji ois kiva jos toi kuva ois leiskan levyinen :)
Ja PPS: jos sun miksausta ei saa linkkiä klikkaamalla, ei kukaan sitä jaksa ladata.
PPPS: Huomaa myös, että miksaukset kandee lisätä chartsiin, ja klubbari perustaa automaattisesti topikin niille. Ellet jo niin tehnyt.
haihai. lataukseen meni ja kiva kuulla nyt ensimmäistä kertaa kuinka paljon viimekerrasta kehitystä on;)
kivaa pauketta saa jalan nousee varmasti. parit vaihdot laukkaa pikkasen.
[q]Fanatic, 21.5.2006 22:44:
kivaa pauketta saa jalan nousee varmasti. parit vaihdot laukkaa pikkasen.
[/q]
Huomioin myös sama ja jälkikäteen harmittaa, että setti piti äänittää huonoissa olosuhteissa. En tosin puolustele sitä, että en olisi paska soittamaan
Ens kerralla parempi rakenne ja laukat pois
Täytyy sanoo kyl et hyvää pauketta. Muutama helmi löytyy joukosta. Tekniikka kuulosti näin maalikon korvaan ihan mukiin menevältä , en mitään pahempii laukkoja huomioinu ..Tykkäsin!