Blender - Elektrotek (minimal/techno)
Kotisivujen avauksen kunniaks uusi setti siis jaossa, palaute erittäin tervetullutta!
01 Snake Sedrick - Effulgence
02 Chelonis R. Jones - Deer in the Headlights (Radioslave Remix)
03 [Break: Cybotron - Clear]
04 Joe Le Bon - AK
05 Trentemøller - Gush
06 Rui Da Silva - Lixuneanos (Martinez Haunting Voice Mix)
07 Mathias Schaffhäuser - Coincidance (Trentemøller Remix)
08 Zombie Nation - Redefine
09 Secret Cinema - Ready 2 Clap
10 U&K - Herbal Stereo
11 King Unique - Curfew Time
12 Greg Kobe - The Electro Feeling
13 Paul Nazca - Verdure
14 Vitalic - Poney Part I
elektro, progressive, tekno, jotain
lisätiedot - kuuntele
pitää kuunnella ihan jo ton rui da silvan takia, mieletön biisi :)
*imail*
imuun lähti.
Tykkäsin
Potkii!
Nonii nyt ois kuunneltu ja tykkäsin kyllä. Alku ehkä hiukka liian minimalistista mulle, mutta kyl se tosta JLB ja trentemoller kaksikosta lähti sitten kivasti liikkeelle. Kohokohta ehdottomasti tuo U&K ja King unique biisikaksikko Tätä U&K:tahan piti silloin jatkoillakin tulla kyselemään että mikäs biisi tämä on *hymy*. Loppu jäi ehkä sitten taas vähän laimeeksi...
Tekniikka oli hienosti hallussa. BTW missä tässä oli se proge? En ainakaan ihan heti keksiny mut ei siis haitannu yhtään, päinvastoin tää pysy nyt oikein hyvin kasassa, eikä levinny ympäri ämpäri.
[q]Nikke, 29.3.2006 11:08:
BTW missä tässä oli se proge? En ainakaan ihan heti keksiny mut ei siis haitannu yhtään, päinvastoin tää pysy nyt oikein hyvin kasassa, eikä levinny ympäri ämpäri.
[/q]
Kiitokset palautteesta, ehkä tässä olikin se proge jääny jo pois, en tiedä tarkasti noista genreistä oikeen mitään, soittelen sellasta mikä kuulostaa hyvälle :) Ehkä tossa minimaalisemmassa alku saundissa on vivahteita progesta, tai en minä tiedä!
Ekat 33 minsaa toimii maukkaasti ja sitten mentiin ohi sektorille. Mut joo, alkupään saundi on kyllä niin mehevää että huh huh.
Niin mainittakoon vielä se että setin nimestä oletin että tulis electroa mutta eipäs tullutkaan. Yllätyin kuitenkin positiivisesti tuosta alkupuoliskosta*hymy*
[q]mange, 6.4.2006 19:58:
Niin mainittakoon vielä se että setin nimestä oletin että tulis electroa mutta eipäs tullutkaan.
[/q]
no kai siellä hitusen vivahteita ees oli? No mainittakoon vielä että minä en kyllä tiedä genreistä mitään :D
Oksti kuunneltu, nyt sitä palautetta lisää! Ja kiitokset tähän astisista kommenteista...
Setti alkaa hyvin ja toimii erityisesti trentemöllerin ja alkupääartistien äänimaailma mielyttää, lopusta voisin sanoa ettei se ainakaan minuun hirveän hyvin toiminut(paitsi toiseks viimeinen raita).
öh, olen unohtanut silloin joskus kommentoida tätä.
mut oli kyllä niin kova setti, että piti ladata uusiks ku
oli jonneki koneelta kadonnut. setiltä löyty pari tuttua
henk koht hittiä, mutta myös uusia loistavia tuttavuuksia <3
suosittelen!