Vuoden 2007 KlubituSESSIONS2-kalenteri | Äänestys

Back to klubitus.org O

Ensi vuoden kalenterin mallien varsinainen äänestys on alkanut. Äänestyksen perusteella valitaan noin 8 kuukauden mallit. Viime vuotiseen tapaan äänestät 3 suosikkia, joista 1. suosikki saa 3 pistettä, 2. suosikki 2 pistettä ja yllättäen 3. suosikki 1 pisteen. Äänestysaikaa on aprillipäivään 1.4. asti, jonka jälkeen valituille ilmoitetaan ryhmäviestitse jatkosta "muutaman päivän" kuluessa.

Siirry äänestämään tästä linkistä

Terveisin,
anqqa / klubitus & Jone / SESSIONS2

Ai vitsi mitä hottiksia tuo oli täynnä

[size=8]Niin ja joo kyllä äänestin jo[/size]

voi vit noita mimmejä

No enpä tiedä mistä johtuu, mut näköjään jo toistamiseen mua ei tohon äänestykseen haluttu, vaikka mua ehdotettin, sain viestin, laitoin kuvan ajallaan ja ilmoitin vielä klubbariin, et olen kuvani laittanaut... Mut joo..Olkoon..

Tulee vaan mieleen, että onko täällä joku salaliitto mua vastaan..?

ny o iänestetty

[q]Super-Kerttu, 14.3.2006 12:37:
No enpä tiedä mistä johtuu, mut näköjään jo toistamiseen mua ei tohon äänestykseen haluttu, vaikka mua ehdotettin, sain viestin, laitoin kuvan ajallaan ja ilmoitin vielä klubbariin, et olen kuvani laittanaut... Mut joo..Olkoon..

Tulee vaan mieleen, että onko täällä joku salaliitto mua vastaan..?
[/q]



Niin pitkällä ei kuitenkaan ton homman kanssa olla. Siinä on varsin yksinkertaisesti joko mun tai Antin moka kyseessä ja korjataan mitä pikimmiten. Mikäli muita vastaavia ilmenee, niin ilmoitattehan heti huomatessanne, niin korjaamme.

[q]Jone, 14.3.2006 12:48:
---
Super-Kerttu, 14.3.2006 12:37:
No enpä tiedä mistä johtuu, mut näköjään jo toistamiseen mua ei tohon äänestykseen haluttu, vaikka mua ehdotettin, sain viestin, laitoin kuvan ajallaan ja ilmoitin vielä klubbariin, et olen kuvani laittanaut... Mut joo..Olkoon..

Tulee vaan mieleen, että onko täällä joku salaliitto mua vastaan..?

---




Niin pitkällä ei kuitenkaan ton homman kanssa olla. Siinä on varsin yksinkertaisesti joko mun tai Antin moka kyseessä ja korjataan mitä pikimmiten. Mikäli muita vastaavia ilmenee, niin ilmoitattehan heti huomatessamme, niin korjaamme.
[/q]

No ei teistä koskaan tiedä!

Ai nii joo.. unohtu se kuva laittaa... noh, eiköhän tuolla äijä-osastossa ole jo tarpeeksi noita vaihtoehtokönsikkäitä ilman tällästä vanhaa kurppaakin..

Pitää sitä nyt kuitenkin äänensä käydä noille antamassa

siellä oli pari aika kivaa poitsuu ja neidot oli loistaviii*kuolaa**kuolaa**blush*

onnea kaikille

[q]Super-Kerttu, 14.3.2006 12:51:
No ei teistä koskaan tiedä!
[/q]

korjattu ja pahoittelut :)

Neidit näyttää.....joo.Ihan tyylikkäitä osa, osa näyttää halvalta.... Ja miekkosilla on sitte ihan kivojakin kuvia :) Eiköhän näistä kalenteri saada...

Jep, äänet annettu*hymy*

Poikia on vaikea äänestää, kun siellä on niin hirmuisesti sopivia kolleja!

Tänä vuonna kyl paljon parempia kuvia Sekä pojilla että tytöillä aivan mahtavia otoksia Tyttöjä oli tosi vaikeeta äänestää kun teki mieli äänestää ainakin kahtakymmentä leidiä

[q]anqqa, 14.3.2006 13:27:
---
Super-Kerttu, 14.3.2006 12:51:
No ei teistä koskaan tiedä!

---


korjattu ja pahoittelut :)
[/q]

YAY! nyt siis kerdelle vote

Äänestetty. Molemmista kategorioista erottuivat "parhaat" kolme varsin kivuttomasti.

Aivan mahtavia kuvia kissoilla ja kolleilla
Oli kyllä pirun vaikee päättää kelle äänet meni *toktok*

tulostampa kaikki kuvat ja teen monta omaa kalenteria näistä *pepsodent**nauru*

Onpa todella kova taso! Monilla kuvat olisivat jo sellaisinaan kalenteriainesta! Wau!

Äänestetty

Mä vaan katselin näitä ja totesin että toi ja toi ja toi.

Ja sama toisen sukupuolen kohdalla

Paitti että poikien kategoriassa tais omat kamut tulla valituksi
Mut en mä vedä kotiinpäin! Ne on vaan niin sööttejä

Jösses.

Löysin vain yhden hyvän kuvan tyttöjen puolelta, mutta monta nättiä tyttöä, joista voisi ottaa hyviä kuvia.

Samoin miesten puolelta löytyi vain pari kuvaa, jotka olisi musta kalenteriin.

Eli - äänestelläänkö nyt kuvista vai ainoastaan malleista?

O