Kylian-Sunday Chill Special
"Rauhoittavaa maisemaa taustalle tiukan bileputken jälkeen"
Tämän ajatuksen pohjalta olen koostanut Sunday Chill Special-mixin
ambient, chill
tracklist:
lisätiedot - kuuntele
imutukseen
Pientä säätöä noiden sivujen kanssa, toivon mukaan toimii
Biisilista lisätty, palautetta kaipaillaan
Johan oli hyvä mix, kivaa tunnelmointia :) Kiva määrä tuntemattomia biisejä, tosin ambient yms downtempoa en niin seuraakaan, mutta liian monta kertaa oon kuullut chillimixejä missä on aina samat biisit energy 52:n cafe del mar yms vähän kuluneiden biisien ambientversioista. Tosin olihan tässäkin Papua new guinea ;)
Lovers lanen melodia soi varmaan koko loppuviikon päässä ja beyond the sunset ja toi moby olivat <3. Soi äsken taustalla niin en biisilistan kanssa kuunnellut, mutta tossa ~60min paikkeilla olevassa biisissä oli ihan uskamattoman seksikkäät vokaalit ja kiva tunnelma muutenkin :)
WOW!!!!111 Imuun ja kuunteluun myöhemmin palautetta!
jos vaan jollain on mielipidettä, palautetta olis aina kiva saada
Ihanan tasainen ja minimalistinen chill-mix! Sopii erittäin hyvin tilanteeseen missä tarkotuksena pystyä keskittymään, mutta kuitenkin samalla nauttimaan musiikista. Oikein kätevä mutta rauhoittava pakkaus
Hain setin, kommentteja itse miksauksesta myöhemmin, kun ehdin kuuntelemaan, mutta se on pakko sanoa heti, että on kyllä erinomaisen hyvällä serverillä hostattu - meikäläisen ADSL teki uuden siirtonopeusennätyksen ton kanssa!
.pi.
kiva kuulla, että ainakin joku on päässyt samanlaiseen fiilikseen, mitä itsekin on tavoitellut*hih*. kiitos kommenteista, lisääkin saa toki laittaa*joo*