Chorale - univiidakko (Shitcore rmx)
Noniin! Pitkän hiljaiselon jälkeen päätän julkaista ensimmäisen ja viimeisen re-mixaukseni tutusta tanssi klassikosta =) chorale - univiidakko. Työstin kauan tätä ja toivon että nautitte siitä yhtä paljon kuin nautin sen tekemisestä ja tänne uppimisesta.
Tiukkaa HC vääntöä kuunnelkaa ja nauttikaa
hc, jotain
lisätiedot - kuuntele
AIKA KOVAA KAMAA!
mä oon niin onnelinen, et saan tuntee sut!
ja raitakin on kaunis
alytöntä vääntöö
Tässä on rakenne ja saundit kohallaan! Ja lopun kaikueffu on ihana
tätä kuunnellessa tuli vaan yksi asia mieleen:
Miksi?
..mut nyt vaan masterointi kuntoon niin täähän on ihan julkasukelposta shittiä.
Ainoata hyvää Choralee mitä viitsii kuunnella ^__^
Täydellistä!!! Jälleen kerran näytät meille mitä on TOSI osaaminen!!
oih!! ihan parasta choralee.. Hardcore!!
Tää menee kyl kovaan kuunteluun.
FUCKING HAAAAARDCORE!!!!!!!
Nyt on kyllä Laihasta raiskattu kun Jenniä riparilla.
Kiitos kaikille ihanille ihmisille palautteesta *hali**plur* tämä merkitsee minulle todella paljon. Työstin tätä biisiä puolitoista vuotta. Saatte kyyneleet silmiini T_T *plur**plur**plur*
Ei helvetti Ootko muka oikeesti vääntäny tätä puoltoista vuotta?
No joo, mä en tykännyt, liian sekava biisi, ei saa otetta mistään. Olis edes tasanen hoocee potku kokoajan hakkaamassa taustalla, mut ei..
[q]Psychogenic, 31.12.2005 14:24:
Ei helvetti Ootko muka oikeesti vääntäny tätä puoltoista vuotta?
No joo, mä en tykännyt, liian sekava biisi, ei saa otetta mistään. Olis edes tasanen hoocee potku kokoajan hakkaamassa taustalla, mut ei..
[/q]
jos tää ei oo tehty yhdellä kerralla säkällä nuppeja väännellen niin tää on paska, muuten kyl ihan ässä! :D
Näin tehdään juhla mokka.. tunteella ja osaamisella tai miten se nyt menikää. On se suht HC joo..
en muista millon oon kuullu viimeks näin päräyttävän tekeleen
ehaheha =DDD
repee =D
ihana =)
kiitos =D
elämäni on pelastettu =P
ihihihi kiitos palautteesta *sydän* KIITOS! :)
Mä lupaan ja vannon että jos joskus niin paljon harhaudun että kirkossa naimisiin menen niin sen jälkeen häävalssina kuuluu tämä. Sen verran herkkää menoa *nauru**plur*
Olen valmis soittamaan bileissänne live setin, jos korvaus on minua tyydyttävä. Mazkua kyllä löytyy, että voin soittaa vaikka 12h putkeen.