Zen: Psy 26.1.2006 @ helsinki
[iso]ZEN: Psy[/iso]
Lineup:
Tim Duster (Elixiria rec.)
Rinik (Armageddon, Zen)
Tuutti-Tonttu (Luomu & Sound)
Zen opettaa sinulle: hyvää soundia, halvat hanatuotteet (2e koko illan),
vieläkin halvemman happyhourin, taagia meininkiä ja ilmaisen sisäänpääsyn!
Tule siis mukaan...
Price: FREE
Lights: J² (Solstice)
Beer, Sider & Lonkero 2e ALLNIGHT LONG!
Happyhour 21:00-22:00: Beer, Sider & Lonkero 1e!
Club Volume,
Pohjoinen rautatiekatu 21B, Helsinki
Osuu lomat kohdilleen, eli tänne *vink**joo*
Mmmmh.
Musta tuntuu, et tänne vois tulla
Mustakin. Miksei valkoinen? No joo, paitsi oon taas kymppiin töissä. *kyynel*
Joo, viimeksi tuli otettua Zen: Psy -illassa sopiva suhde alkoholia ja tanssia. Kokeillaan onnistuisiko toiste. Aika halpaa se kalja kyllä on...
[q]Alimieli, 23.1.2006 16:27:
Joo, viimeksi tuli otettua Zen: Psy -illassa sopiva suhde alkoholia ja tanssia. Kokeillaan onnistuisiko toiste. Aika halpaa se kalja kyllä on...
[/q]
Täällä vois kyllä nähdä, jos nyt pääsen paikalle. Ei raaskis parin tunnin takia lähteä, kun pitää vikalla junalla kuiteski tulla poijes. Ellet sä sit houstaa jatkoja kuuteen asti?
Täällä ollaan! *känni**jiihaa*
Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....
Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster
Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....
Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster....Duster
VIHDOINKIN...kuulen sen setin!! En mie ookkaan missannu kun joku 3-4 edellistä kertaa missä sillä on ollukkin keikkoja nyt mua ei estä mikään!
Olispa jo torstai... *känni* &
[q]UnityF, 24.1.2006 14:07:
-clips-
[/q]
Timppa on selvästi saanu klubiskenessäki jo pikkuhousunkastelija statuksen.
[q]sts, 24.1.2006 14:14:
Timppa on selvästi saanu klubiskenessäki jo pikkuhousunkastelija statuksen.
[/q]
vaikka niin sitten.. mut kyllä se on aina ollu yksi mun lemppari dj:sta jonka oon aina onnistunu missaa syystä taikka toisesta.. vähän samaa miten indigo. mut nyt en missaa, naulaan vaikka itteni pääsalille ja mua ei sieltä pois saa.
HUOM: Täältä voi ostaa myös klubitus kalenterin hintaan 15e
Ei muuta kun nykimään mua hihasta.*plur*
kalenteri topikki:
http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=46532;sivu=1
Ei muuta kun ostelemaan
Timetable:
21:00-23:15 Tuutti-Tonttu
23:15-01:30 Rinik
01:30-03:30 Tim Duster
[q]sts, 26.1.2006 15:31:
Timetable:
21:00-23:15 Tuutti-Tonttu
23:15-01:30 Rinik
01:30-03:30 Tim Duster
[/q]
haistakaa home
mä ne leiki teijän kaa.
taas missaan dusterin. v***u.
tännekös kyllä olisi pakko vääntäytyä, vaikka pää tuntuukin homeiselta sahanpurumössöltä eilisen jälkeen... "ei enää yhtään siideriä ikinä"
[q]UnityF, 26.1.2006 15:48:
haistakaa home
mä ne leiki teijän kaa.
taas missaan dusterin. v***u.
[/q]
Eiks se ollu selvä että timppa soittaa vikana? :)
Harmi harmi...
[q]sts, 26.1.2006 15:55:
Eiks se ollu selvä että timppa soittaa vikana? :)
[/q]
ja mistä mä oisin sen tienny, kun en tiiä mistää mitää. mut ei sen enempää tässä topikissa.
Huomenna 6.30 herätys töihin Mutta pakkohan tänne nyt perhana on tulla
DUSTER DUSTER DUSTER DUSTER...*sydän*
Oli vain niin nannaa settii että ei mitään rajaa *sydän*
Harmi et polvi vaivas edelleen + selkä on paskana niin ei voinu tanssii niin paljoo mut sitäkin enemmän fiilistelin. kannatti jäädä loppuun saakka.
Erittäin iso kiitos setistä *sydän*
Muutekin setit oli aika nannaa ja mikä se parempaa kun Rinik soitti nääääääin monta toive kappaletta ja ne pari polkka biisii siihin välii oli just sopivan erikoista, siitä plussaa
ja alussa Tuutti-Tonttu soitteli kyl kanssa aika hyvää soundii laitto ihanasti fiiliksen pystyyn. Ekaa kertaa kuulin ja tykkäsin paljon.*joo**aplodit*
joten nyt moooonen salmarin jälkeen ja muutaman mariannen ja lonkeron päätteksi on hyvä mennä nukkumaan et ei muuta kun laskemaan psykelampaita.*nukkuu*
kiitos kaikille