Uuden vuoden pommit/raketit/paukut
ei jaksa ku vanhatki käyttämättä. Vielä jotain ikiaikasia tykäreitäki tallel. Niin kuivahtaneita ettei räjähä kiinaria kovempaa enää
En oo ainakaan pariin vuoteen ostanu. En tänäkään vuonna.
Mullakin on iän vanhoja isoja kiinalaisia jäljellä.
mitä raketteja? eihän tuolla edes myydä mitään raketteja, kun kaikki on kielletty. missä on vanhat kiinarit ja thunder kingit? ottaa kupoliin, kun joku urpo tyrää kätensä, niin se pitää kieltää kaikilta
eli en
ps. uuden vuoden on yhdys sana ^^
Mulla on ollut aina perinteenä ostaa pari jotain pientä
Sit keskiyöllä 3 housut ja 3 villapaitaa, pipo ja hanskat päälle ja pihalle ja seistä siellä vartti umpijäässä ihastellen turhuutta :D
Parhaina känniääliökertoina pari rakkoa rikkaampana takas sisälle...
Tänä vuonna aattelin kyllä skipata, rahoille on varmaan parempiakin käyttökohteita...
parhaat paukut tulee kun tekee ne itse!
Ja en taatusti osta!! Viime uutenavuotenaki jäi näkemättä kun keskityin salmarikossuun niin kovasti, et sammuin ennen ku vuosi vaihtu....
En oo ostanu enää sitten 2001 jälkeen.. enkä usko että nytkää ostan..
en ole kanssa moneeeeeen vuoteen ostannut mitn pommeja
ja tuskin siis nytkään tulen mitn ostamaan..
vuosien takaa on viellä kissanpieruja, ne saaneen riittää paukutteluun
jos niikseen tulee :)
Katselen mielelläni kun muut paukuttelee enkä viitsi itse tuhlata rahojani moisiin...kauniitahan ne voi olla, mutta kirjaimellisesti rahaa taivaan tuuliin!
Mä asun kaupungissa, ei mun tarvi.
Tähtisadetikkuja
Kaivan mun Komet Bombit jemma-nimisestä paikasta ja ammuskelen niitä miljoonan promillen humalassa käsistäni suunnaten omaan päähän.
noup ei jassa paukuttaa :) mut kiva kattoo sitä oikeeta isompaa tulitusta se o omalla tavallaa tosi romanttinen ;)
Pitäis kai hommata ydinpommi.
varmaan ostan taas jonkun 1 ison raketin ja koton kuinka 30 euroa palaa taivaalla
Mä en osta kun on entisetkin pakuttelematta.
onneks koko uus vuos ja kaikki sen pyhät menee töissä, joten ei tarvi ostaa mitään paukkuja, ei nestemäisiä, eikä mitään muutakaan. Tuplasäästö..*justjoo*
Kunnon pommit tehään ite prkl! :D
Ostatteko uutena vuonna raketteja tai muita paukkuja?