Redeye records

Back to yleinen keskustelu O

Tämmöistä kysylen et onkos tää ihan luotettava mesta... ja onks joku tilannu sieltä Visa elektronilla koska sekin on vaihtoehtona siellä...*ding* pakko kysyy ekan mietteitä tästä, että tietää viittiikö tilata ottakaa myös yhteytteyttä yksityisviestein ja jne...

Mä oon tilaillu sieltä jonkinverran mut toi Nuance on tilaillu viel enempi.

Kyl levyt on pääasiassa tullu perille ihan ajallaan ja ehjinä, mut tietty välillä on toimitusvaikeuksia niinku kaikilla lafkoilla..

[q]Rocca, 4.9.2005 14:10:
Tämmöistä kysylen et onkos tää ihan luotettava mesta... ja onks joku tilannu sieltä Visa elektronilla koska sekin on vaihtoehtona siellä...*ding* pakko kysyy ekan mietteitä tästä, että tietää viittiikö tilata ottakaa myös yhteytteyttä yksityisviestein ja jne...
[/q]

Mun luottomesta. Oon tilannu tuolta viimeisen vuoden aikana varmaan toistasataa levyä. Palvelu skulaa ja kaikkee. Jotain ongelmia toimituksissa ollu välillä mut ne nyt menee ihan British Royal Mailin piikkiin. Visa Electronia mä en oo toistaseks saanu tuolla toimimaan. Sanoivat et se on ny korjattu mut en sit tiedä.

En tiiä onko vaihtunu mutta tähän mennessä ainut elektron mikä toimii netissä maksuvälineenä on sampon kortti. Monet kaupat koittanu muilla mutta eipä toimi.

[q]ujin, 4.9.2005 15:21:
En tiiä onko vaihtunu mutta tähän mennessä ainut elektron mikä toimii netissä maksuvälineenä on sampon kortti. Monet kaupat koittanu muilla mutta eipä toimi.
[/q]

Verified By Visa -mestoissa toimii (teoriassa) muutkin verkkokäyttöön aktivoidut Electronit.

Niin sitä mä vähän mietin just ittekkin... et toimiikohan se siellä sitten... mä ehtisin menee siihen et oisin antanu noi kortin numerot, mut aloin epäröimään... ei se vissiin sitten menny se tilaus sen pitemmälle viissiin kaiketi... toivottavasti.. ettei tulis samoja levyjä kahteen kertaan mitä muut mieltä

Kiitän kaikkia vastanneita, helpotti paljon lähetin sinne vielä mailia siitä mun kommeluksesta et se selvii ekana ja sitten eikun tilailemaan

Ja jos jollain on jtn muitankin linkkejä samanlaisiin tai samantyyliin suuntavaa levykauppaa ni pastee mulle vaikka profiiliin kiitän

Tilaus ei mee mihinkään jossei sulle tuu sähköpostissa se vahvistus. Ihan huoletta voit kokeilla.

edit: ja Tom kyllä peruu pyydettäessä sun tilauksen jos laitat kahteen kertaan tms.

[q]nuance, 4.9.2005 16:17:
Tilaus ei mee mihinkään jossei sulle tuu sähköpostissa se vahvistus. Ihan huoletta voit kokeilla.

edit: ja Tom kyllä peruu pyydettäessä sun tilauksen jos laitat kahteen kertaan tms.
[/q]

ja se vissiin tulee heti se vahvistus? kaiketi?

[q]Rocca, 4.9.2005 16:44:
---
nuance, 4.9.2005 16:17:
Tilaus ei mee mihinkään jossei sulle tuu sähköpostissa se vahvistus. Ihan huoletta voit kokeilla.

edit: ja Tom kyllä peruu pyydettäessä sun tilauksen jos laitat kahteen kertaan tms.

---


ja se vissiin tulee heti se vahvistus? kaiketi?
[/q]

joo tulee heti vastapalloon.

asia kunnossa eli tilaan sitten uudestaan vaan suoraan... toivottavasti onnistuu se visa elektron... sitten tarvii jostain hommata visa... mutta mistä semmonen

[q]ujin, 4.9.2005 15:21:
En tiiä onko vaihtunu mutta tähän mennessä ainut elektron mikä toimii netissä maksuvälineenä on sampon kortti. Monet kaupat koittanu muilla mutta eipä toimi.
[/q]
Onko ehkä nordean kortti? Noissa on aika paljon eroja pankkien välillä.. Ilmeisesti ainakin Sammon electronit toimivat netissä laajemmin kuin Nordean.

Entäs osuuspankki... se vissiin on ihan suolesta

Sampon kortti on ainoa mikä on meillä toiminu missään nettikaupassa. Pankin palautepostissa OP:lta sanottiin ettei niitten kortit toimi. Tämä joskus vuosi sitten, nyttemmin en oo kyselly. Ajattelin muutenkin avata levy/kirjatilin sampoon jonne voi aina siirrellä pennosia niin on sit mukavampaa kun voi ostaa tilin tyhjäks.

O