ARMY OF HARDCORE 01.10.2005 Tukholma

Back to muu maailma O

Date: 01.10.2005
Time: 22.00 - 09.00
Price: 200 SEK

Lineup:
Live:
PROMO (Third Movement)[Holland] *kuolaa**kuolaa**kuolaa*

Voldo (Swedcore Rec.,ID&T,MOH,Terrorcore)

Recall (Fixparty Rec.)[Göteborg]

DJ´s:
Despairful Tomorrow (Mokum)

Braincell Transport (Liquid Dance Crew)

Icepick (Shocks) [Göteborg]

Kevin V (Terrorcore) [Göteborg]

Voldo (Swedcore Rec.,ID&T,MOH,Terrorcore)

linkki

*kuolaa*[iso]PROMO[/iso]*kuolaa*

tota vois vaik ajatellakki....

Lippuja on myynnissä ainoastaan 300kpl*ding*

mitäs ne tuolla saitilla sanoo, että Romo ei ookkaan tulossa?

[q]SikaihQ, 17.8.2005 21:28:
[/q]

öö.. Mun ruotsi oli vahva B ja yliopiston kirjallisesta en päässyt läpi, mutta eikös ne tuolla juuri sano että netissä liikkuu vääriä huhuja joissa väitetään ettei Promo olis tulossa..

[q]UzU, 17.8.2005 21:40:
---
SikaihQ, 17.8.2005 21:28:

---

öö.. Mun ruotsi oli vahva B ja yliopiston kirjallisesta en päässyt läpi, mutta eikös ne tuolla juuri sano että netissä liikkuu vääriä huhuja joissa väitetään ettei Promo olis tulossa..
[/q]

Mun ruotsi oli vahva M ja yliopiston kirjallisesta pääsin läpi, mutta you tell me (toi on englantia)!

Ainaki thirdmovementin sivuilla Promon kalenterissa lukee, et se on tulossa.

[q]SikaihQ, 17.8.2005 21:42:
Mun ruotsi oli vahva M ja yliopiston kirjallisesta pääsin läpi, mutta you tell me (toi on englantia)!
[/q]

Ehkä odotamme että joku klubbarin svenskatalandebättrefolke tulee ja kertoo meille totuuden.

Tonne
Nyt pitäs ruveta suunnittelee tota reissuu...

Tuolla sivulla tosiaankin pahoitellaan sitä että netissä kiertää huhua joiden mukaa Promo ei olisi tulossa stogiksee. Järkkääjä menee kuitenkin takuuseen siitä että Promo on tulossa. Ja on pyytänyt Promoa laittamaan tapahtumasta infoa Third Movementin sivuille. Huhut lienevät peräisin siitä että eihän kukaan Promon suuruinen nyt tukholmaa tulis.

[pieni]Jonkin sortin suomennosta :)[/pieni]

AAARGH.. mul on varmaankin muutto tona viikonloppuna edessä!
tonne olis pakko päästä!

Ja ruotsia osaan tämänhetkiseen tarpeeseen riittävästi. YO tutkintolautakunnan mukaan osasin vuonna 2003 jopa kolmen pisteen edestä liikaakin!

oho, svensket pistäny hulinaks...tota vaan en ymmärrä et 300 lippua..hm, kait ne sit tietää siel.umm-m..ois kyl kovat kemut varmasti*joo*

Taitaa olla edessä vierailu pääkaupungissa lokakuun alussa.*super*

Tää taitaa vaan pahasti tarkoittaa sitä, että pitää mennä ruotsinlaivalle. x|

ellen ihan väärin muista niin olisin menos ruottiin just 1-2.10? olis joku firma juttu siellä*hymy* taitaa edustajat jäädä viinojensa kanssa omiin bileisiin, mä maksan omat ja lähen hardcorettaan *pahis**pahis**hih*

Tuonne ois uusien tietojen mukaan tulossa myös Nordcore ja Moleculez! Vaikka Promokin pisti jo miettimään vakavasti niin viimeistään Nordcore... Aika pahan vaan pistivät kun nuo ois jo lauantaina enkä varmaan kerkeä säätämään mitään siihen mennessä

O