Cosmo - Millennium Summermix '005
Tässäkös hieman kesämiksausta vihdoin jakoon.
Ja nettisivuillakin sopii vierailla :: http://www.cosmo.fi, mixaukset osiosta löytyy myös vanhempia tuotoksia.
trance
tracklist:
lisätiedot - kuuntele
Nonnis, tulihan se sieltä Cosmo pudottelee näitä herkkuja niin harvakseltaan...
Sortsit jalkaan, siideri auki, silmät kiinni ja fiilistelemään *sydän*
ps. Jos oot kiltisti, saatat saada kannetkin tälle pian
Aika maukkaan kuulosta, tulee tosiaan kesäfiilikset taas*hymy*
Niin ja nettisivuja selaillessa huomasin pienen kirjotusvirheen.
Elikkä Biography osiossa on tällänen "more rogressive sounds", pitäis varmaanki olla progressive.
Joutu repee totaalisesti, ku kuuntelen tätä tässä työkoneella ja kävin samalla linnanmäen nettisivuilla ja se lintsin tunnari lähti yhtäkkii raikaamaan tohon päälle. Hetken kelasin, et mitä hemmetin kiksua se Osmos-Cosmos on ostanu, ennen ku tajusin mistä on kyse :D
Setistä tuli mieleen ehkä enemmän sellanen greatest hits meininki mitä ny oon cosmon keikkoja tässä menneinä vuosina seurannu. jokainen vaihto hakee hieman ja korjailua havaittavissa. ei kuitenkaa mitää suurempia karkailuja. biisit hieman puhkisoitettuja...
plussaa siitä että progeilut jätetty suosiolla pois. :)
6½/10
Laitanpa kotona imuun ja palautteet myöhemmin.
[q]sts, 7.8.2005 05:29:
Laitanpa kotona imuun ja palautteet myöhemmin.
[/q]
Yhdyn edelliseen puhujaan vaikka olenkin ehta "ehkä" hetero...!!! (Jonne, sukella Wessaan ...erh...!!!) (((*nauru**piis**joo**hali*)))
[q]COBALT, 7.8.2005 07:16:
Yhdyn edelliseen puhujaan vaikka olenkin ehta "ehkä" hetero...!!! (Jonne, sukella Wessaan ...erh...!!!) (((*nauru**piis**joo**hali*)))
[/q]
:D :D :D
Tykkäsin kyllä pientä jammailua havaittavissa tätä kuunnellessa Tää on taas näitä settejä joista tulee hyvälle mielelle
Ensimmäinen vaihto oli aika huono tämän tason dj:ille. Muta kaiken korjasi siitä eteenpäin olevat vaihdot /piisit. Eli hyvä kesä trance setti. Setin loppu pää erittäin hyvä*aplodit*
Tsekataas mitä se Perttu on nyt tehnyt ;-)
[q]disko_joe, 16.8.2005 15:15:
Tsekataas mitä se Perttu on nyt tehnyt ;-)
[/q]
ei ainakaan repullista hippejä ;)
.m
No ei ollu hippejä, mutta enkeleitä senkin edestä!
Pakko kyllä antaa Cosmolle hieman keppiä noista vaihdoista, olen kuullut sulta paljon parempaa. Ettei tässä nyt taas ollu se ciider / vaihto skaba, ja pitää vielä itse avata joka vaihdon kohdalla
Ihan kiva kesämixihän tämä kokonaisuutena on, vaikka genre ei ole sitä herkuinta mulle.
ps. Miten tää on äänitetty kun toi volataso hengittää huomattavasti etenkin vaihdoissa eikä se kuulosta siltä että volaa ois vaan ruuvattu ylös-alas...
hjyvää
alkaa kyllä tanssijalka vipattamaan aina kun tätä kuuntelee
eli toimiiiiiii
Kesäistä tunnelmaa kyllä tää kuuntelua kestää