Alek Száhala - Chimaera (Paocala Trance Remix)
http://koti.mbnet.fi/apofis/peura.gif
Kun tätä kuraa nyt pistetään jakoon ni laitetaan kanssa kunnolla.
trance
lisätiedot - kuuntele
Kaikin puolin loistava biisi ja maistuvat melodiat vaikka ei ihan omalaatuisimmasta päästä. Saundit hipoo mun korvassa täydellisyyttä (niin kuin sun biiseissä aina), ton päämelodian synan kun vaihtaisit johonkin räkäsempään niin istuis kokonaisuuteen paremmin. :D
Chimaeran upeat melodiat toimii hienosti myös tässä versiossa. Ja toi nariseva bassline on herkkua
Aivan loistava biisi meitsi tykkää... sujuvaa musiikkia
Outstanding :D
Kyllähän tämäkin toimii. Jätkä on kyllä aika kone vääntämään menevää poljentoa.
Jassoo! Tuossa seisoopi trance ja minä kun tykkäsin Green Fieldsistä niin kovasti että jottapa... Imuun. x)
kohillaan, niinku aina. Tää ois ihan radiosoittokamaa.
Aika hunajaa
Mut ei liikaa
Erittäin maistuvaa trancea :) Äänistä erikoisplussat.
Jestas, tämä on tosiaan HYVÄ biisi! Klassinen melodia toimii mukavasti myös tässä versiossa. Minun mielestäni myös tuo menevä bassolinja sopi ihan hyvin biisikokonaisuuteen. Ja ihanat clapsit!
Hyvä veto. Oliks tää biisin nimi mahdollisesti kaapattu eräästä scifi-aiheisesta kirjasta/elokuvasta??
juupa juu. Ei mikään yllätys, loistavaa paaketta. Koneistossakin kuulemma aika iloset setit olia tempassu. Harmi kun ei päässyt paikalle...
[q]Lumpy, 16.8.2005 21:29:
Hyvä veto. Oliks tää biisin nimi mahdollisesti kaapattu eräästä scifi-aiheisesta kirjasta/elokuvasta??
[/q]
Tai sit se on náhuatl -kieltä.
Heh, Paocala-nimestä tuli vain mieleen vanha kunnon "Csigabiga". Siinä biisissä oli vasta energiaa!
koska tulee albumi? pliis!!!
Mä haluisin ainakin jonkun vaikka yksittäis painoksen sun biisejä koska soittelen vaan cd:tä... hoituuko homma rahalla vai millä, nää on niin ihania biisejä kaikki.
Vois sanoo että suomen paras tuottaja on tässä!
jos DFG:ltä tulee joskus vielä matskua ulos niin siinä voi olla haastaja mutta kyllä tää on jotain aivan uskomattoman hienoa...