Olinpas hölmö!!! *ding*

Back to tunkio O

Mä voin osallistuu o/

Mä olen jo voittanut tän. Hands down. *igor**uros*

voisin minäkin osallistua tähän ja voittaa satavarmasti

Nonii...*nauru* Kisat pystyyn.

Itse en ihan ymmärrä miksi pitäis laittaa naamoja
paremmuusjärjestykseen. Klubitus-pousailu on
tarpeeksi pinnallista ulkonäön palvontaa nykyiselläänkin.

MISS PIGGY

MISS PIGGY

MISS PIGGY

MISS PIGGY

MISS PIGGY

MISS PIGGY

MISS PIGGY

[q]Iceman, 30.4.2005 10:02:
niin miksei miss klubitus?

Tai jotain vastaavia tms. kilpailuja joilla sais aina vähän uutta sähinää peliin
[/q]

Ja tasa-arvon vuoksi tietysti miss klubituksen rinnalle mister klubitus

Mitkäs olis sit arvostelukriteerit kyseiseen kisaan? Olisko painopiste enemmän puhtoisessa ja kiltissä olemuksessa vai olisiko haettu henkilö enemmän pirihuora-tyyppinen?)

[q]T0mbstone, 30.4.2005 10:41:
Mitkäs olis sit arvostelukriteerit kyseiseen kisaan? Olisko painopiste enemmän puhtoisessa ja kiltissä olemuksessa vai olisiko haettu henkilö enemmän pirihuora-tyyppinen?)
[/q]

miksi pitäisi olla kummassakaan? :D

[q]ALIEN,
miksi pitäisi olla kummassakaan? :D
[/q]

Siksi että äärilaita-asettelulla saisi enemmän väriä kisaan.... ;)

[q]T0mbstone, 30.4.2005 10:41:
Mitkäs olis sit arvostelukriteerit kyseiseen kisaan? Olisko painopiste enemmän puhtoisessa ja kiltissä olemuksessa vai olisiko haettu henkilö enemmän pirihuora-tyyppinen?)
[/q]

Tuntuu näin jälkikäteen tyhmältä kun tälläisen menin kirjoittamaan, olisihan se pitänyt arvata että kommentit on näinkin laadukkaita Ehdota nyt vielä, jonkuntyyppinen taito-osio pitäisi olla ja siinä esim. kuka vetää lainin nopeiten kisa...*eiei*

[q]Iceman, 30.4.2005 10:49:
--- Ehdota nyt vielä, jonkuntyyppinen taito-osio pitäisi olla ja siinä esim. kuka vetää lainin nopeiten kisa...*eiei*
[/q]

mikä ihmeen laini? onks toi joku piripää juttu vai? :D

[q]ALIEN, 30.4.2005 10:50:


mikä ihmeen laini? onks toi joku piripää juttu vai? :D
[/q]

Näin mä luulisin? Kuulin vaan junassa ku kaks 13v nassikkaa puhui laineista ja huumausaineista... Siitä vaan päättelin

Onko mitään tälläisia kilpailuja ollut koskaan?? Nykyään on kaikenlaisia missi yms. kisoja, niin miksei miss klubitus?

Tai jotain vastaavia tms. kilpailuja joilla sais aina vähän uutta sähinää peliin

O