Finnish club awards 2004 - tuloskeskustelu-thread

Back to yleinen bilehöpinä O

Yleistä keskustelua ja spekulointia awardsien tuloksista tänne. Alla tulokset StreetBeatista, ei siis vielä muita tietoja kuin voittajat.

[q]The Best Domestic Single: London Helsinki Underground by Kevin Energy Vs Proteus
International Single: Girls by Prodigy
Album: Aamukaste 5AM by Slusnik Luna
Producer: Miika Kuisma
Domestic DJ: Orkidea
International DJ: Armin van Buuren
New DJ: Miika Kuisma
Event: Pacifique
Club: Hallmark
Website: Bassoradio.com
Best Flyer: Hallmark[/q]

Omasta mielestäni voittajat olivat jopa pienoinen yllätys. Kiksu/Trance tuntuu jyräävän lähes kaikissa kategorioissa. Yllättäen hardimpi materiaali ei tällä kertaa vienyt voittoa, liekö syynä sitten liian suuri kilpailu ja siten hajonta äänissä eri organisaatioille/soittajille?

Miika sai mielestäni ansaitun kunnianosoituksen sekä uutena dj:nä, että vuoden tuottajana. Herran raitoja on soinut ulkomailla melkoiseen tahtiin ja uutta helmeä pukkaa jatkuvasti ulos.

Hallmark myös pitkän tien kulkija ja laadullisesti klubihan on aina ollut huippuluokkaa.

Ja Pacifique oli allekirjoittaneellekin selkeästi se vuoden Tapahtuma.

Vaan lisää kommenttia, kun tulokset täydentyvät.

Muutama itselle hiukan outo valinta tuolla kyllä, mutta onnittelut voittajille kuitenkin.

Webbisaittipalkinnon olisi kyllä omasta mielestä suonut Klubitukselle, aivan loistavaa duunia Anqqa tehnyt täällä, saitti painii mun mielestä aivan omassa sarjassaan.

Klubitus saikin yli voimaisesti eniten ääniä, mut se oli jäävi, samoin ku Platinum .

[q]Nanny Klubitus saikin yli voimaisesti eniten ääniä, mut se oli jäävi, samoin ku Platinum .
[/q]

Tämä selvä.

Ainoa, mikä pahemmin hämää, on tuo Armin Van Buuren parhaana ulkomaisena dj:nä, mutta muuten noissa ei ole paljoa nokan koputtamista, vaikka hieman tylsiä ja varmoja valinnat ovat taas olleet.

no kun näitä kansainvälisiäkin tuloksia esim. tuolta djmagin puolelta on seuraillut niin arminin valinta vuoden foreign dj:ksi ei yllättänyt kyllä yhtään. muut nominaatithan eivät kansainvälisestikään olleet lähelläkään arminia muistaakseni (john digweedistä en osaa sanoa), ja lienee sanomattakin selvää että porukkaa on täältä suomestakin kuunnellut varmaan isointa tranceshowta tuolla ID&T:llä eli a state of trancea. vai olikohan tuolla hämäämisellä tarkoitus sanoa että mielestäsi ei sitten pysti mennyt oikeaan osoitteeseen

ja kyllä, muakin vähän ihmetytti ton hardipuolen näkymättömyys noissa palkinnoissa, etenkin tänä vuonna veikkasin et proteus voittaisi orkidean tässä skabassa. Mut sanoisin kyllä et oikeeseen osotteeseen noi lähes poikkeuksetta on menneet.

[q]darkfr, 4.4.2005 09:41:
no kun näitä kansainvälisiäkin tuloksia esim. tuolta djmagin puolelta on seuraillut niin arminin valinta vuoden foreign dj:ksi ei yllättänyt kyllä yhtään. muut nominaatithan eivät kansainvälisestikään olleet lähelläkään arminia muistaakseni (john digweedistä en osaa sanoa), ja lienee sanomattakin selvää että porukkaa on täältä suomestakin kuunnellut varmaan isointa tranceshowta tuolla ID&T:llä eli a state of trancea. vai olikohan tuolla hämäämisellä tarkoitus sanoa että mielestäsi ei sitten pysti mennyt oikeaan osoitteeseen *hymy*[/q]Ei se ehkä yllättävää olekaan, kyllä mä ymmärrän että se on iso nimi ja soittaa varmasti musiikkia mitä suuri yleisö kuuntelee, mutta mä en vain itse arvosta sitä dj:nä kovin korkealle. Ja omista mielipiteistä kai tässä topicissa oli tarkoitus keskustella?

Ja ehkä Orkidea pitäisi vähitellen jäävätä että jollain muullakin olisi joskus mahdollisuuksia

Eipä noissa mitään erityistä avautumisen tai hehkuttamisen aihetta ole, mitä nyt international DJ-kategoriaan olisi löytynyt parempiakin. Ainakin event ja flyer olivat samoja mitä itse äänestin. Ja vaikka Orkidea on "se Suomen kiistatta paras trance-dj" ja olen nauttinut miehen keikoista lukemattomia kertoja, niin silti olisi mukava, jos vaihtelun vuoksi joku toinen olisi voittanut tuon kategorian. Proteukselle se olisi paikallaan edes yhtenä vuotena.

kiksua, kiksua, kiksua.. eipä tulokset hirveemmin yllättänyt. bassoradio ehk hieman, oisin veikkannut et klubbari ois voittanu. toivottavasti kemut oli ees kivat

[q]Amnesia, 4.4.2005 09:48:
Eipä noissa mitään erityistä avautumisen tai hehkuttamisen aihetta ole, mitä nyt international DJ-kategoriaan olisi löytynyt parempiakin. Ainakin event ja flyer olivat samoja mitä itse äänestin. Ja vaikka Orkidea on "se Suomen kiistatta paras trance-dj" ja olen nauttinut miehen keikoista lukemattomia kertoja, niin silti olisi mukava, jos vaihtelun vuoksi joku toinen olisi voittanut tuon kategorian. Proteukselle se olisi paikallaan edes yhtenä vuotena.
[/q]

No protsq soittaa lähinnä aktiivisesti pelkkää hardia, Orkidealta on kuultu kuluneen(kin) vuoden aikana pirun hyviä House, Chill, Proge, Trance, jne settejä. Ja onhan proteus palkittu muualla maailmassa.

Tuttua ja turvallista. Armin van buuren ei vakuuta ainakaan musiikillisesti mutta onhan hän pop.

Vähän oudolta silti vaikuttaa toi Bassoradio.com websitessä.
Okei onhan niillä pirun hyvä striimi, mutta websitedisain on jotai ihan muuta.

[q]hallaaa, 4.4.2005 09:57:
kiksua, kiksua, kiksua.. eipä tulokset hirveemmin yllättänyt. bassoradio ehk hieman, oisin veikkannut et klubbari ois voittanu. toivottavasti kemut oli ees kivat
[/q]Klubbarihan oli järjestäjätasona jäävätty, tosin eniten ääniä se käsittääkseni sai.

[q]pHaze
Klubbarihan oli järjestäjätasona jäävätty, tosin eniten ääniä se käsittääkseni sai.
[/q]

Hmm, no tietty samallalaillahan olisi voinut jäävätä myös Hallmarkin, samat jampathan sieltä löytyy kuin myös toisena järjestäjätasona toimivan Platinumin taustalta.
Mutta yleensäkin musta on aika perseestä nuo jääväykset, saisi mun mielestä poistaa sääntökirjasta kokonaan moisen pykälän.

[q]bates, 4.4.2005 10:19:
---
pHaze
Klubbarihan oli järjestäjätasona jäävätty, tosin eniten ääniä se käsittääkseni sai.

---


Hmm, no tietty samallalaillahan olisi voinut jäävätä myös Hallmarkin, samat jampathan sieltä löytyy kuin myös toisena järjestäjätasona toimivan Platinumin taustalta.
Mutta yleensäkin musta on aika perseestä nuo jääväykset, saisi mun mielestä poistaa sääntökirjasta kokonaan moisen pykälän.
[/q]

So True.

Oisin kyllä voinut vaikka pistää pääni pantiksi, että Dj Proteus vie kotimaisten dj:tten sarjan voiton ihan suvereenisti. Noh, ehkä ensi vuonna sitten. Muutenkin vaikutti siltä, että hardimpi osasto jyrää tänä vuonna, mutta ihmeellinen on elämä.

Edit: Jos tarkoituksena oli Joken Ja Mekaanikon "raadin" saada hieman eloa ehdokaiden listaan, niin ei se kyllä lopputuloksissa näy. Mutta kansa on puhunut, mitäs sitä nurisemaan, enää.

Voisin sanoo vaikka mitä suurimmasta osasta voittajista, mutta parempi varmaan jättää sanomatta niin ei jengi rupee kiskomaan herneitä nenään pussikaupalla.

Yhteeenvetona: hohhoijaa..

[q]Individual, 4.4.2005 10:21:
Oisin kyllä voinut vaikka pistää pääni pantiksi, että Dj Proteus vie kotimaisten dj:tten sarjan voiton ihan suvereenisti. Noh, ehkä ensi vuonna sitten. Muutenkin vaikutti siltä, että hardimpi osasto jyrää tänä vuonna, mutta ihmeellinen on elämä.
[/q]

Itsekkin olisin toivonut Proteukselle voittoa. Vaikkakaan en kyseistä musiikkityyliä paljoa kuuntele, niin Proteuksen tekemä promootio suomalaisen hardimman klubikulttuurin hyväksi ulkomailla on tunnustamisen arvoinen.

[q]sts, 4.4.2005 10:04:
Vähän oudolta silti vaikuttaa toi Bassoradio.com websitessä.
Okei onhan niillä pirun hyvä striimi, mutta websitedisain on jotai ihan muuta.
[/q]

content is king.

mun mielestä "paras saitti" -kategorian palkinto meni täysin oikeaan osoitteeseen. mukavaa, että pojat saa tunnustusta duunistaan. bassoradion kaltasen saitin ylläpito vaatii kuitenki todella paljon töitä. se, että saitin designiin ei olla liiemmin jaksettu panostaa on tämmösen nettiradion tapauksessa täysin merkityksetöntä. sisältöhän tulee kaiuttimista!

eipä muistakaan voittajista liiemmin valittamista löydy, onnea vaan kaikille voittajille!

Täytyy kuitenkin muistaa, että palkinnot jaettiin äänestystulosten perusteella, eikä oikeita valintoja ole, kuin jokaisen omassa päässä. Kansa on puhunut!

Hienot kekkerit oli, mutta silti yllätyin, kun Protskun meriitit eivät riittäneet nostamaan tätä vuoden Dj:ksi. Yllätyksen tuotti myöskin Avannon Fluten jääminen kakkos-sijalle, vaikka hieno saavutus se oli sekin!

Onnittelut puolestani kaikille voittaneille ja menestystä myöskin vuodelle 2005!!!

O