Kokemuksia

Back to häröily O

Mikä on mukavin ja mieleenpainuvin kokemus mitä teille on tapahtunu!!kertokaa hauskoja kokemuksia!!!

Olisiko se, että monen monen vuoden jälkeen matkustaa kotiin ensimmäisen kerran... kokeilkaa

No ei... sitä vaan kuvittelee, että kaikki asiat on muuttunu, eikä niitä ees tunnista ja sen takia viettää unettomat yöt..*mur* Mutta kun kävelee helteistä (+korviahuumaavaa*hymy*) kotikatua, kotipihaa, nousee kotirappusia ja avaa oven KOTIIN, niin ei sit tunne muuta kuin tätä ---> *ökkö*... Juoksee ympäri kaupunkia paikoissa joissa skidinä tuli juostua, näkee kavereita, jotka on jo aikuisia; nousee portaita joita joskus nousi joka päivä mennessään siihen kouluun, joka on mulle tärkeimpiä paikkoja maan päällä (just shoot me), ja tekee sitä, mitä ei skidinä kyllälkään tullu tehtyä +löytää kivoja bielpaikkoja

Silloin kyllä tuntee aivan liikaa..
Ja toinen juttu, kun joutuu lähtemään sieltä pois.. taas...*piru*

[muokattu 8.2.2003 14:33]

Lucid Dream:[q]Olisiko se, että monen monen vuoden jälkeen matkustaa kotiin ensimmäisen kerran... kokeilkaa

No ei... sitä vaan kuvittelee, että kaikki asiat on muuttunu, eikä niitä ees tunnista ja sen takia viettää unettomat yöt..*mur* Mutta kun kävelee helteistä (+korviahuumaavaa*hymy*) kotikatua, kotipihaa, nousee kotirappusia ja avaa oven KOTIIN, niin ei sit tunne muuta kuin tätä ---> *ökkö*... Juoksee ympäri kaupunkia paikoissa joissa skidinä tuli juostua, näkee kavereita, jotka on jo aikuisia; nousee portaita joita joskus nousi joka päivä mennessään siihen kouluun, joka on mulle tärkeimpiä paikkoja maan päällä (just shoot me), ja tekee sitä, mitä ei skidinä kyllälkään tullu tehtyä +löytää kivoja bielpaikkoja

Silloin kyllä tuntee aivan liikaa..
Ja toinen juttu, kun joutuu lähtemään sieltä pois.. taas...*piru*

[muokattu 8.2.2003 14:33][/q]

Mulle tuli juuri tommoinen tunne kun menin käymään 10vuoden tauon jälkeen Kreikassa faijan luona.. Silloin oli mahtava fiilis...Oli kiva huomata miten mun kylä oli muuttunu vuosien mittaan....(mm. kylän sivuteille oli saatu laitettuu kanssa asfalttitiet).. Ihanaa oli myös tavata vanhat frendit ja muistella millaisia riiviöitä oltiin pienenä...*pahis*
Mä en oo ennen tykänny ottaa maisema kuvia mut nyt napsin niitä ihan kiitettävästi jotta sain palan kotikylääni tuotuu suomeen...
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

[muokattu 11.2.2003 18:07]

kokemukseni ei ole hauska eikä viihdytä ketään.
mutta taatusti mieleenpainuvimpia elämässä;
rakastuin *sydän*

Lähemmäs viimekesä.
Painuu varmasti mieleen.
(no okok sanon kuitenkin samaa tulevasta)


ja hei. kun sain kolme ja puolvuotta sit pikkusiskon.
Se oli niin koominen tarina se päivä kun se synty. että joopajoo

[muokattu 13.2.2003 13:21]

Omaan elämääni on mahtunut niin paljon jo kaikenlaisii kivoi kokemuksii joista tahdon pitää kiinni! Kuulostaa hullulta, mutta ensimmäiset muistikuvani alkavat 2v. kun sain ensimmäisen sähköiskuni törkkiessäni mutsin sukkapuikoil pistorasiaan Nykyään tunnun vain keräilevän kokemuksia ja muistoja, mutta ei se mitään koska nehän vain kuulemma rikastuttavat henkistä elämää tjsp

Kun tyttöystäväni nukahti syliini.

Kun joku sanoi mulle eilen, että näytän ihan prinsessalta nukkuessani.

Vaikka ei varsinaisesti kokemus sanan varsinaisessa merkityksessä, niin lasken silti kokemukseksi, kun tuli niin hyvä olo.

paras kokemus.. ehdottomati teneriffalta numero 7!! aaah... seiska..;)

oltiin jotain 5-6v ja serkkupoika seisoi jäälautalla sellasen syvän suo-ojan päällä ja mä sitten hakkasin sen lautan irti siitä rannasta sen tietämättä ja sit se humpsahti rintaan asti sinne ojaan
Äiti ei kyl tykänny kun sen vaatteet oli sellasessa haisevassa mudassa

penkkariajelu oli mielettömän siistiä. pirteä nousuhumala, vapautunut ja voitonriemunen fiilis, oltiin auton lavalla ja kiljuttiin ja paiskottiin karkkeja. espalle oli kerääntynyt valtava lauma katsojia, ja ne oli siellä vaan meitä varten. sillon tuntu et vuosikerta oli yhtenäinen joukko eikä sata klikkiä jotka vihas kaikki toisiaan*plur*

Kun tajus, että oikeesti porukoilla oli niitten selityksissä, paapomisissa ja kielloissa jotain pointtia junnumpana.. Ihan järkyttävää oli tajuta tollanen fakta. Inttänyt vastaan monta vuotta ja sitte klik- sen tajuuki.

BPM:[q]paras kokemus.. ehdottomati teneriffalta numero 7!! aaah... seiska..;)[/q]

Seiskaa... Nam Nam
että mä kaipaan sinne seiskan luokse!

Jos tarkkoja ollaan, mä en oo ollu edes vuoden vanha, ku porukat jo kanto Belgiaan. Kiitos vanhempieni, olen nähnyt kyllä maailmaa vähän joka kolkasta ja ikinä en varmasti kyllästy matkustelemiseen. Ensimmäinen matka ilman vanhempia (määränpää: Lontoo *plur*) oli tosi jännittävä kokemus!! Aah, toinen mieleenpainuva matka kohdistui entisen miesystävän kanssa Kreikkaan... MATKAILU AVARTAA!

parhaat kokemukset mulle jää isoista klubieventeistä... siinä ku on pomppinu jtn. 3 h, iskee sellanen adrenaliinivirtaus ja sitten siellä onki loppuajan ihan transsissa.. *sydän* ei tunne kipua, ei väsymystä... ei mitään :) vaan biitin.. ^_^

Dragonfly:[q]parhaat kokemukset mulle jää isoista klubieventeistä... siinä ku on pomppinu jtn. 3 h, iskee sellanen adrenaliinivirtaus ja sitten siellä onki loppuajan ihan transsissa.. *sydän* ei tunne kipua, ei väsymystä... ei mitään :) vaan biitin.. ^_^[/q]


*sydän**sydän**sydän**ökkö**ökkö**ökkö*

Mieleenpainuvin kokemus/hetki oli varmasti se kun löysin kultani *sydän*

Ja onhan niitä muitakin,mutta tossa on yks mieleenpainuvimmista kokemuksista

heh.

kolmannet treffit nykyisen poikaystävän kanssa oli kivat.. *sydän*
ei oltu kauaa tunnettukaan silloin. se vei mut katsomaan lentokentän valoja yhdelle kalliolle, oli tosi romanttista ku suudeltiin tahtitaivaan alla.. *huokaus*

[q]She, 12.3.2003 00:13:
Kun tajus, että oikeesti porukoilla oli niitten selityksissä, paapomisissa ja kielloissa jotain pointtia junnumpana.. Ihan järkyttävää oli tajuta tollanen fakta. Inttänyt vastaan monta vuotta ja sitte klik- sen tajuuki.
[/q]

toi on aika...no en tiiä mitä se on, outoo ainaki.

tää ei oo mukavin muisto missään nimessä, mutta aika mielenkiintoinen kokemus, kun kaverin kanssa odoteltiin pariisissa yöllä ulkona vesisateessa bussia lähteväksi joskus viiden aikaan aamulla lentokentälle. mihinkään diskobaariin turha koittaa sisään jonku rinkan kanssa ja pienemmät paikat meni kahelta kiinni. ja kuitenki oli tarkotus pysyä lähellä sitä bussin lähtöpaikkaa... no, löydettiin sit semmonen hienostohotelli ja seisoskeltiin sen edessä :D ku ei siis haluttu tuhlata vähäisiä pennosia puolikkaaseen yöhön jossain hostellissa...

O